Wystąpił problem z dostępnością numeru Serwisu. Do czasu uruchomienia numeru głównego prosimy o kontakt pod numerem 605-780-882

Wyniki wyszukiwania

posty użytkownika 
2014-12-02 00:20 Temat: eCoal.pl » PORADNIK PALACZA - DYSKUSJA
  Magmarjo Posty:
Dziękuję za odpowiedzi! Hm z tą jednakową temperaturą co i CWU to jest tak,że instalator tak to "urządził" a temperatura spalin podskoczyła po zmianie ustawień podajnika i dmuchawy i ratunku jak się kalibruje czujniki?A jak prowadzi Statystyki  jestem w tym zielona 
2019-11-04 21:17 Temat: eCoal.pl » Instalacja fotowoltaiczna w zastępstwie kotła
  marleyy Posty:

No właśnie z tego co widzę T-CAP to tylko od 9kW...to za dużo jak na mój domek ....obecnie OEP maksymalnie dobija do 3,3kW....ale to dosłownie kilka dni w roku...średnia to 1,3kW....nawet gdyby przyjąć, że na Statystyki z kotła trzeba przymknąć oko, i nawet te 1-1,5kW pompy zarezerwować dla CWU... to te 9kW to i tak sporo.. celuje 5-7kW. Więcej mi nie potrzeba.

Jakiś inny typ? Wogóle czym rózni się zwykła Aquarea od TCAP oprócz mocy?..tak w kilku zdaniach zebym nie musiał szukać po necie...
2019-11-06 16:45 Temat: eCoal.pl » Instalacja fotowoltaiczna w zastępstwie kotła
  dartante Posty:
marleyy napisał » 2019-11-04 21:17

No właśnie z tego co widzę T-CAP to tylko od 9kW...to za dużo jak na mój domek ....obecnie OEP maksymalnie dobija do 3,3kW....ale to dosłownie kilka dni w roku...średnia to 1,3kW....nawet gdyby przyjąć, że na Statystyki z kotła trzeba przymknąć oko, i nawet te 1-1,5kW pompy zarezerwować dla CWU... to te 9kW to i tak sporo.. celuje 5-7kW. Więcej mi nie potrzeba.

Jakiś inny typ? Wogóle czym rózni się zwykła Aquarea od TCAP oprócz mocy?..tak w kilku zdaniach zebym nie musiał szukać po necie...