User profile
user posts | ||||
|
||||
coral
|
Hej, sprawdziłem dzwoniłem gówniana polisa i tyle
|
|||
|
||||
coral
|
Co mam zglaszać jako szkodę, po gwarancji, ubezpieczyciel może przysłać jedynie eksperta. Zamówiłem po wielkiej prośbie sam kocioł,
|
|||
|
||||
coral
|
Miał 8 lat.. co rozumiesz przed "sam rdzeń"?
|
|||
|
||||
coral
|
Cześć
Cieknie z kotła tylna ściana mokra i kałuża na podłodze. Czy jest możliwość zakupu tylko kotła bez podajnika sterownika zasobnika? Miał ktoś taki problem
|
|||
|
||||
coral
|
Silnik motoreduktory na pewno zalany, do wysuszenia i będzie ok, wentylatora tak samo. Chyba że go prubowałes uruchomić wtedy sfajcz6łes uzwojenia, do motoreduktory też mogła się dostać woda, olej do wymiany i git
|
|||
|
||||
coral
|
A sterownik do tego obsługujący bufor, i pompy podłogowe dwie
|
|||
|
||||
coral
|
Cześć
Czy możecie polecić jakiś kocioł spalający drzewo i węgiel. Nie zależy mi na jakiś bajerach.
|
|||
|
||||
coral
|
Nie mogę połączyć się na starym ruterze i na nowym. Myślałem że to wina rutera ale widzę że nie mam rejestracji danych od 21.02 a nowy ruter mam od 24. Jak wpisuje ip sterownika z komendą ping to mam komunikat czas przekroczony. W przeglądarce też nie działa. Zostaje kabel do sprawdzenia. Nowy jest dobrze skonfigurowany wszystko na nim śmiga.
dodane 2019-02-27 19:44Jutro sprawdzę kabel. dodane 2019-02-28 10:12Witam, dziękuje za pomoc. Przeczytałem posty jeszcze raz i widzę że popełniłem błąd. Sformatowałem całą kartę nie kopiując danych i nie wklejając ich z powrotem. Czy to może mieć wpływ. kabla jeszcze nie sprawdzałem. dodane 2019-03-06 07:30Witam, problem rozwiązany. Uszkodzony przewód Pozdrawiam. |
|||
|
||||
coral
|
witam, diody się palą, format karty nie pomógł, inna karta też nie pomogła. Gdzie kupić można ten moduł? jutro sprawdzę kabel |
|||
|
||||
coral
|
Jak w temacie nie mogę połączyć się ze sterownikiem przez aplikację ani przez stronę esterownik. Ruter podmieniłem na inny. Problem pojawił się nagle pierwszy raz od 3 lat. Czyżby padł sterownik. Miał ktoś podobny problem.
|
|||
|
||||
coral
|
Komin ceramiczny suchy jak pieprz, czysty
|
|||
|
||||
coral
|
Witam,
kociał czyszczony regularnie, starsze ogniwo pracuje w grupowym i ma takie same temperatury ja ananna. |
|||
|
||||
coral
|
Witam
Użytkuje dwa kotły ogniwo pale w nich tym samym groszkiem a
W Eko plus 10 kW maksymalna temp. Spalin to 110oC pracuje w
W eko plus m 14kW to
Wiem że kotły są inaczej zbudowane ale skąd tak duża różnica. Pozdrawiam
|
|||
|
||||
coral
|
24 mies. gwarancji u mnie już po ptokach
dodane 2017-02-28 21:30Jutro podeśle zdjęcia |
|||
|
||||
coral
|
Witam, tak idzie wymienić uszczelniacz. Znalazłem części pod tym numerem 501 587 330. ....podajnik przerobił tylko 5t węgla i już problem.
|
|||
|
||||
coral
|
Ile lat jest gwarancji na przekładnie
|
|||
|
||||
coral
|
Miłem to samo. Padła karta. Nowa czysta karta ze sklepu, nic nie trzeba instalować.
|
|||
|
||||
coral
|
Witam, te trzy róznice to troche lapidarnie opisane. Ponawiam pytanie do użytkowników. Czy mogli byście rozwinąć (wytłumaczyć) te punkty.
|
|||
|
||||
coral
|
Witam, jak w temacie. Pale na grupowym. Czy jest sens zmieniać soft.
Pozdrawiam |