Forum eCoal.pl v3.5 Ogniwo eko plus m cieknie Subskrybuj | ||||
|
||||
coral
|
Cześć
Cieknie z kotła tylna ściana mokra i kałuża na podłodze. Czy jest możliwość zakupu tylko kotła bez podajnika sterownika zasobnika? Miał ktoś taki problem
|
|||
|
||||
MateoKoc
|
Współczuję.
Zerknąłem jaką temperaturę powrotu miałeś zimową porą. Spadała nawet poniżej 40 stopni. Wniosek jest taki, że producent nie kłamie zalecając określoną temperaturę kotła i powrotu. A co do twojego pytania, to spróbuj zadzwonić do Biecza, do producenta. Telefon: sekretariat: (13) 44-71-039 lub 15 marketing, dz.handlowy: (13) 44-71-236 serwis: (13) 44-70-320 Może sprzedadzą Ci sam rdzeń. Jeżeli nie, to szukaj używki. Wiele osób zmieniało ogrzewanie na gaz albo prąd, więc jest szansa. Ps. Ile lat ma twój kocioł |
|||
|
||||
rj1972
|
||||
|
||||
berni641
|
Dziesięć !? Czas jego nastąpił...
PS To prawda, o celcjusze na powrocie trzeba dbać |
|||
|
||||
coral
|
Miał 8 lat.. co rozumiesz przed "sam rdzeń"?
|
|||
|
||||
MateoKoc
|
coral napisał » 2024-10-20 07:10 Miał 8 lat.. co rozumiesz przed "sam rdzeń"? Korpus, słupek. Jak zwał tak zwał. Główna część, z której już nic nie da się zdemontować. Bez drzwiczek, bez niebieskich blach zewnętrznych, bez górnej pokrywy. |
|||
|
||||
Irek7703
|
tak z ciekawości
masz ubezpieczoną chałupę, sprawdzałeś w OWU czy polisa obejmuje takie zdarzenia, w końcu czy próbowałeś zgłosić to jako szkodę? wbrew pozorom może się udać |
|||
|
||||
coral
|
Co mam zglaszać jako szkodę, po gwarancji, ubezpieczyciel może przysłać jedynie eksperta. Zamówiłem po wielkiej prośbie sam kocioł,
|
|||
|
||||
Irek7703
|
coral napisał » 2024-10-27 10:17 Co mam zglaszać jako szkodę, po gwarancji, ubezpieczyciel może przysłać jedynie eksperta. Zamówiłem po wielkiej prośbie sam kocioł, jesli masz dom ubezpieczony to kocioł jest traktowany jako element stały. coś pękło, cieknie, zalewa pomieszczenie, nie zrobiłeś tego celowo co oznacza że jest szkoda. nawet jesli Ci to odrzucą, to jedyne co musisz zrobić to wypełnić formularz na stronie, chyba warto dodane 2024-10-29 09:07 Irek7703 napisał » 2024-10-29 08:01 coral napisał » 2024-10-27 10:17 Co mam zglaszać jako szkodę, po gwarancji, ubezpieczyciel może przysłać jedynie eksperta. Zamówiłem po wielkiej prośbie sam kocioł, jesli masz dom ubezpieczony to kocioł jest traktowany jako element stały. coś pękło, cieknie, zalewa pomieszczenie, nie zrobiłeś tego celowo co oznacza że jest szkoda. nawet jesli Ci to odrzucą, to jedyne co musisz zrobić to wypełnić formularz na stronie, chyba warto Dodatkowo na Twoim miejscu bym sprawdził zakres assistance Twojej polisy. Bywają polisy z bardzo fajnymi warunkami właśnie w obszarze assistance |
|||
|
||||
coral
|
Hej, sprawdziłem dzwoniłem gówniana polisa i tyle
|
|||
|
||||
Irek7703
|
mimo wszystko bym zgłosił szkode na piśmie tak by musieli sie odnieść na piśmie.
Sam sprawdź co masz w OWU polisy Kocioł jest częścia stałą nieruchomości, ponadto zalewanie pomieszczenia Problemem może byc to,że nie zgłosiłeś szkody w wymaganym terminie od jej wystapienia |
|||
|
||||
gwarek
|
Zamówiłeś nowy kocioł fajnie ale teraz czas aby zadbać o temp. powrotu.
Przy takim zakupie dodanie popmy kotłowej jest obowiązkowe. Szkoda że Polak mądry po szkodzie ... |
|||