Profil użytkownika
| posty użytkownika | ||||
| Pierwsza stronaPoprzednia strona3 / 7Następna stronaOstatnia strona | ||||
|
|
||||
|
pitaszek
|
Używam czujnika BT2 jako wyniesionego czujnika dla głowicy termostatycznej.
Po aktualizacji sterownika, zatrzymały się wykresy dla czujnika BT2. Pokój usuwałem wraz z czujnikiem i głowicą, dodawałem na nowo, ale wykresów temp pokoju brak... W aplikacji mobilnej wykresy są pokazywane, natomiast przestał być wyświetlany "Plan". Czy ktoś ma również taki problem?
|
|||
|
|
||||
|
pitaszek
|
Wyliczyć. Ilość zasypanego węgla dzielona na Ilość kg/min pracy podajnika. Ty masz wpisane przy zakupie węgla = 0,2800 kg/min Przykładowo: Jeżeli zasypujesz 140kg, to czas do opróżnienia = 140/0,28= 500 Czas do opróżnienia zasobnika: 500min Ta wartość 0,28 to chyba trochę za duża. Ja przy Grennpalu mam 0.23 |
|||
|
|
||||
|
pitaszek
|
@Kubat
"... od początku mam problem z szacunkowym zużyciem węgla z zasobnika. Obojętnie jak ustawiałem, że pojemnik został uzupełniony to wiecznie na układzie było 0. " Masz zero, ponieważ w ustawieniach: ZAAWANSOWANE>>Czas do opróżnienia zasobnika=0 ![]() Żeby statystyki działały prawidłowo, musisz jeszcze w statystykach zrobić porządek: zasypy po 500kg...
|
|||
|
|
||||
|
pitaszek
|
||||
|
|
||||
|
pitaszek
|
Od rana sterownik "doczytywał" zaległe wykresy i statystyki. Doczytał wszystko i jak już się cieszyłem to wszystko pierdolnęło! Od 16.00 brak wykresów i statysyk!
Zgodnie z niebieskim nagłówkiem: "Usługi zdalnego dostępu powoli powinny wracać do normy." Jak takie są normy, to "gratuluję" usługi !
|
|||
|
|
||||
|
pitaszek
|
||||
|
|
||||
|
pitaszek
|
poprawią to OD przyszłego sezonu...
Na zasadzie: od przyszłego sezonu poprawimy... |
|||
|
|
||||
|
pitaszek
|
A z aplikacji mobilnej, pracując w trybie offline?
Właśnie sprawdziłem i u siebie mogę zmienić temperaturę na głowicy. |
|||
|
|
||||
|
pitaszek
|
||||
|
|
||||
|
pitaszek
|
||||
|
|
||||
|
pitaszek
|
Oby..
Oby kobieta udzielająca mi informacji nt. Greenpala pod. nr 32 717 00 00, kłamała... Czy Greenpal do odsiewka Retopala? |
|||
|
|
||||
|
pitaszek
|
To by tłumaczyło przecenę - wyzbywali się towaru...
|
|||
|
|
||||
|
pitaszek
|
Po telefonie do sklepu PGG, dowiedziałem się że:
- Greenpal zostaje wycofany i nie będzie już go w dystrybucji - big-bagi zostają wycofane (tylko worki) K...a !
|
|||
|
|
||||
|
pitaszek
|
Od 3 lat kupuję Grenpala z PGG. Do tej pory węgiel przywozili ukraińscy kierowcy i nigdy nie było problemu z wykorzystaniem jego paleciaka i przesunięciem big-baga pod wskazane miejsce.
Ostatni zakup przywiózł polski kierowca... Towar odbierali moi 80-letni rodzice. I się zaczęło! Na początek usłyszeli, że są pojeb..i bo kupują węgiel zimą (zakup robiłem w styczniu) i ON- PAN KIEROWCA- nie będzie niczego podwoził paleciakiem! "Bo jest mokro i grząsko i się wszystko wypier...li!" a jak się im (rodzicom) nie podoba to ON-PAN KIEROWCA, może to zostawić na środku drogi" Dodam, że nieutwardzony kawałek drogi ma ok 50cm (tak! centymetrów)! Do tej pory ukraińscy kierowcy radzili sobie w taki sposób, że stawiali samochód lekko pod kątem aby narożnik windy rozładunkowej znajdował się nad utwardzonym podjazdem. Polak na to nie wpadł. Jak to usłyszałem (a nie było mnie podczas tej akcji), to mało mnie szlag nie trafił! Okazało się , że ten nieutwardzony kawałek podjazdu zamarzł na kość i rozładunek przebiegł bez najmniejszych problemów. Podsumowując, zależy na kogo trafisz - Polaka chama czy na Ukraińca któremu 10-20zł za przysługę nie śmierdzi. tak w skrócie: regulamin przewozu niestety mówi, że kierowca wypakowuje towar przed posesją na drodze. Dobrą wolą kierowcy jest pomoc przy rozładunku (o tym regulamin nic nie mówi). |
|||
|
|
||||
|
pitaszek
|
||||
|
|
||||
|
pitaszek
|
Nie mam pojęcia jak Ci pomóc i współczuję Ci.
Ale czegoś nie rozumiem, przez jedną godzinę Twój podajnik pracował 21min (sprawdziłem), przyjmując współczynnik na poziomie 0,2kg/min to daje 4,2kg/h węgla (a to już daje 100,8kg/dobę). Czy to możliwe? |
|||
|
|
||||
|
pitaszek
|
||||
|
|
||||
|
pitaszek
|
Przepraszam: tu odpowiadasz na dręczące nas pytania. Ale usługa w dalszym ciągu nie działa tak jak powinna! |
|||
|
|
||||
|
pitaszek
|
@PrzemekP
I właśnie tak milczycie od 17 stycznia 2020 PrzemekP napisał » 2020-01-17 20:55 Co do poprawy działania - to tak jak pisałem w pierwszym poście. Pracujemy żeby poprawić sytuację. Zmiany większe planujemy dopiero po zakończeniu sezonu grzewczego. Sezon grzewczy się zakończył, rozpoczął się nowy (trwa w najlepsze) i dalej NIC. Nie dziw się proszę, że poziom frustracji sięga zenitu. Wystarczyłoby informować o postępie prac (lub napisać wprost, że nie chcecie/nie da się). Byłoby to uczciwsze niż udawanie, że problemu nie ma. Resetowanie usługi chyba niewiele daje. |
|||
|
|
||||
|
pitaszek
|
@PrzemekP
Jeżeli restart usługi miał coś pomóc, to nie pomógł. Z kulawo działającej usługi zrobiła się martwa usługa. Brak wykresów (w tym wykresów z radiówek) oraz statystyk. Wniosek - nie pyskować bo możesz mieć gorzej? |
|||
| Pierwsza stronaPoprzednia strona3 / 7Następna stronaOstatnia strona | ||||




!




