Od dnia 16.10.2024 zostały wyłączone stacjonarne numery telefonów. Zapraszamy do kontaktu pod numerem: 574 443 555.

Profil użytkownika

PrzemekP

Kutno

 

Rejestracja: 2010-11-10 08:40

Logowanie: 2024-11-24 19:29

Urządzenia: 1

Tematy: 12

Posty: 840

posty użytkownika 
Pierwsza stronaPoprzednia strona19 / 42Następna stronaOstatnia strona
2021-11-05 19:56 Temat: eCoal.pl » ecaol 3.1.6 - brak statystyk
  PrzemekP Posty: 840 ELEKTRO-SYSTEM / ADMIN
W momencie usunięcia sterownika z usługi, usunąłeś wszystkie jego dane w tym i statystyki. 
2021-11-05 12:30 Temat: Pello v3.5 » Aplikacja "Pello Mobile", a dostęp przez Internet (nie sieć lokalna)
  PrzemekP Posty: 840 ELEKTRO-SYSTEM / ADMIN
diablo88xd napisał » 2021-11-05 10:48


W czym leży problem??


Wystarczająco jasno to zilustrowałem??

Bo Twój sterownik jest na nowej usłudze - tam używamy aplikacji eSterownik  ->GooglePlay
2021-11-05 10:19 Temat: Pello v3.5 » Aplikacja "Pello Mobile", a dostęp przez Internet (nie sieć lokalna)
  PrzemekP Posty: 840 ELEKTRO-SYSTEM / ADMIN
Nie wiem jak jaśniej napisać. 
Uruchamiasz aplikację Pello Mobile 
Pokazuje się formatka logowania (pole do wpisania loginu i hasła)
Wpisujesz tam swój login i hasło z platformy eSterownik.pl (dla ułatwienia powiem, że Twój login to diablo88xd )
Po zalogowaniu się widzisz listę swoich urządzeń - bez różnicy czy jesteś w sieci lokalnej czy poza nią.

Problemem, może być to, że nie masz dodanego żadnego urządzenia do swojego konta - w ten sposób nie zobaczysz sterownika poza swoją siecią lokalną.
2021-11-05 08:45 Temat: Pello v3.5 » Aplikacja "Pello Mobile", a dostęp przez Internet (nie sieć lokalna)
  PrzemekP Posty: 840 ELEKTRO-SYSTEM / ADMIN
Oczywiście, że można. 
Należy zalogować się do aplikacji danymi z platformy eSterownik.pl
2021-11-05 07:54 Temat: eCoal.pl v3.5 » Problem z aktualizacją sterownika, brak możliwości dodania pokoi
  PrzemekP Posty: 840 ELEKTRO-SYSTEM / ADMIN
raen napisał » 2021-11-05 07:17
Usunąłem zupełnie pokój i próbowałem łączyć natomiast sytuacja się powtarza, nie jestem w stanie go dodać bo jest błąd połączenia. Już nie mam pomysłu, jedyne co mi przychodzi do głowy to aktualizacja czujnika BT4B, da się to zrobić w jakiś sposób lokalnie? Nie jestem w stanie podłączyć na razie pieca gdyż ddns coś nie chce działać 

raen bardziej mnie zastanawia fakt, że nie masz żadnego urządzenia przypisanego do swojego konta. Byłyby łatwiej cokolwiek sprawdzić jakbyśmy mogli podejrzeć urządzenie.
2021-11-03 20:22 Temat: Nowa usługa » Zgłoszenia dotyczące błędów - uwagi do APLIKACJI Android
  PrzemekP Posty: 840 ELEKTRO-SYSTEM / ADMIN
Rozwozow napisał » 2021-11-03 19:16
Witam, po aktualizacji sterownik w aplikacji  jest widoczny tylko przez WiFi  i można sterować a przez sieć inna niżeli domowa już nie działa konto skasowałem i utworzyłem ponownie wszystko wg. instrukcji i bez zmian nie działa.
Gdzie szukać  problemu w konfiguracji routera/sterownika (root) też wszystko aktywne i powiązane z kontem.

Zainstalowałeś aplikację z tego wątku ?
2021-10-29 20:13 Temat: Pello v3.5 » Bardzo długi start.
  PrzemekP Posty: 840 ELEKTRO-SYSTEM / ADMIN
Dzięki za sugestie, ale uważaj na język.
2021-10-29 19:35 Temat: eCoal.pl v3.5 » Nowe oprogramowanie nie widzi czujników temperatury
  PrzemekP Posty: 840 ELEKTRO-SYSTEM / ADMIN
Opis zmian wersji 1.1.35.0 
Jeśli wcześniej czujnik radiowy był sparowany do pokoju a pokój przypisany do obwodu COx jako czujnik pokojowy, należy w pierwszej kolejności usunąć pokój a dopiero później sparować czujnik ponownie przez panel LCD lub stronę eSterownik: Pokoje-Rozszerzenia

2021-10-29 08:51 Temat: Nowa usługa » Zgłoszenia dotyczące błędów - uwag do APLIKACJI iOS
  PrzemekP Posty: 840 ELEKTRO-SYSTEM / ADMIN
Tutaj proszę zgłaszać wszystkie błędy i uwagi dotyczące aplikacji testowej na system iOS
Proszę o wypisywanie rzeczy, których brakuje w odniesieniu do poprzedniej aplikacji.
Zgłaszamy również rzeczy które nie działają lub działają błędnie.

Aplikacja jest dostępna w App Store
2021-10-27 13:12 Temat: Nowa usługa » Zgłoszenia dotyczące błędów - uwagi do APLIKACJI Android
  PrzemekP Posty: 840 ELEKTRO-SYSTEM / ADMIN
CzeslawH napisał » 2021-10-27 12:51
Wchodziłem do sterownika  przez stronę WWW, ale nadal e aplikacji nie wyświetla się plan.

Już powinno być OK
2021-10-27 10:19 Temat: Nowa usługa » Zgłoszenia dotyczące błędów - uwagi do APLIKACJI Android
  PrzemekP Posty: 840 ELEKTRO-SYSTEM / ADMIN
CzeslawH napisał » 2021-10-27 10:09
Czy na Pello 3.5 też jest uruchomiona zakładka PLAN?

U mnie po odinstalowaniu i ponownym pobraniu aplikacji i zalogowaniu -  zakładka PLAN się pojawiła , ale po wejściu w nią jest pusto.

Aby w aplikacji pokazał się plan musi zostać wygenerowany na stronie WWW - czyli musisz przejść do sterownika przez platformę eSterownik
2021-10-26 09:55 Temat: Nowa usługa » Migracja na nową usługę
  PrzemekP Posty: 840 ELEKTRO-SYSTEM / ADMIN
Od teraz użytkownik może sam zadecydować o przejściu na nową usługę. 
Na liście urządzeń w zakładce Moje konto -> Urządzenia  pojawiła się nowa ikona


Po kliknięciu pokazują się podstawowe informacje o migracji.
Ikona jest widoczna tylko dla sterowników w wersji 3.5 których jesteśmy właścicielem. 

Ikona migracji zniknie po poprawnym przeniesieniu i odświeżeniu listy sterowników.

Aby migracja przebiegła jak najszybciej najlepiej jest zresetować (wyłączyć i po chwili włączyć) sterownik po wybraniu opcji Przeniesienia. Można też skorzystać z Polecenia reset dostępnej na lokalnej stronie sterownika (po wpisaniu lokalnego IP - będąc w tej samej sieci co sterownik)

Najważniejsze kwestie:
1. Przenoszone są wszystkie dane dotyczące statystyk
2. Przenoszonych jest ostatnich 12 miesięcy wykresów / alarmów / zdarzeń
3. Należy pobrać nową aplikację z Google Play 
4. W przypadku iOS należy zaktualizować aplikację do najnowszej wersji z App Store.
5. Po migracji należy ustawić powiadomienia o alarmach od nowa - na stronie WWW sterownika

FAQ:


- Jak długo może potrwać migracja od momentu kliknięcia ikony.
Po kliknięciu ikony i potwierdzeniu, zaraz po resecie sterownika, powinien być już widoczny w nowej aplikacji. Czas synchronizacji wszystkich danych jest różny ( w zależności od ilości ) ale najczęściej kilkanaście minut po kliknięciu wszystkie dane powinny być już skopiowane ze starej usługi


- Czy nowa usługa wprowadza jakieś nowości lub bajery?
NIE. Nowa usługa została uruchomiona aby zagwarantować stabilny dostęp do urządzenia wraz ze wszystkimi statystykami i wykresami bez żadnych opóźnień


- Czy są jakieś różnice i braki na WWW
TAK. Na nowej usłudze nie ma możliwości tworzenia własnych wykresów na stronie WWW. Funkcja taka zostanie przywrócona po zakończeniu wszystkich prac związanych z migracją. Zmienił się również wybór daty dla wykresów - nie ma już zakresu dat a tylko jedna konkretna data (jeden dzień)


- Czy są jakieś różnice i braki w aplikacjach
TAK. Aplikacje są cały czas rozwijane w oparciu o spływające informacje od użytkowników

- Jak długo będzie działała stara usługa
Jak widać, wygaszamy usługę tak aby z końcem roku była już zupełnie nie aktywna

- Czy muszę aktualizować sterownik aby przejść na nową usługę ?
NIE. Możesz zostać przy aktualnej wersji oprogramowania. Jeżeli jednak aktualizujesz soft do najnowszej wersji a korzystasz z czujników bezprzewodowych (jako czujnik temperatury zewnętrznej i/lub czujniki obiegów CO) musisz wiedzieć że zmienił się sposób parowania. Należy usunąć je z Pokoi (pokoje można usunąć, jeżeli były stworzone tylko dla tych czujników i nie ma w nich innych urządzeń radiowych) i dodać ponownie albo na panelu sterownika lub poprzez WWW w menu Pokoje -> zakładka Rozszerzenia -> przycisk w prawej górnej części ekranu



- Po migracji nie pokazują się statystyki
Należy sprawdzić czy w zasypach jest wybrane paliwo. 
Należy sprawdzić czy jest wybrane domyślne paliwo - wykorzystywane przy zasypach z panelu.
Należy sprawdzić czy jest poprawnie wpisany współczynnik podawania



Wszystkie pytania proszę zadawać w tym wątku - niepotrzebne posty będą usuwane.
Jeżeli ktoś ma jakieś problemy po migracji - również proszę pisać tutaj.
2021-10-26 09:51 Temat: Nowa usługa » Zgłoszenia dotyczące błędów - uwagi do APLIKACJI Android
  PrzemekP Posty: 840 ELEKTRO-SYSTEM / ADMIN
Pieetro85 napisał » 2021-10-26 09:26
Witam , myśle ze nie będę w tym osamotniony ( poprosimy zespół programistów  o wersje na IOS )  

Wersja na iOS będzie 
Łatwiej jest zarządzać zmianami w aplikacji Android - można co chwila wrzucać nowe wersje, którą od razu mogą instalować użytkownicy. 
W iOS trzeba korzystać z testFlight a tam każda zmiana musi swoje odczekać, zanim będzie dostępna dla użytkownika.
W momencie jak wszystko będzie stabilne pojawi się apka na iOS - ujednolicona pod względem funkcjonalności do tej z Androida
2021-10-26 08:57 Temat: Nowa usługa » Zgłoszenia dotyczące błędów - uwagi do APLIKACJI Android
  PrzemekP Posty: 840 ELEKTRO-SYSTEM / ADMIN
seneka72 napisał » 2021-10-26 08:22
brak wykresów, statystyk ,zdarzeń, aplikacja łączy się tylko lokalnie przez wi-fi przez normalną sieć komókową nie łączy wcale

Pobierz najnowszą wersję aplikacji z linku. 
Sprawdź czy jesteś poprawnie zalogowany do aplikacji.
2021-10-25 18:59 Temat: eCoal.pl v3.5 » Czujnik BT2 po aktualizacji nie działa prawidłowo
  PrzemekP Posty: 840 ELEKTRO-SYSTEM / ADMIN

Pokoje ->Konfiguracja -> Obwody CO -> wybierasz który obwód CO ma uruchamiać danych pokój
2021-10-25 12:24 Temat: eCoal.pl v3.5 » Brak wykresów z pracy kotła.
  PrzemekP Posty: 840 ELEKTRO-SYSTEM / ADMIN
W testach jest nowa usługa, dziś powinna być aktywna opcja gdzie użytkownik sam będzie mógł zadecydować o przejściu na nową usługę. 
2021-10-25 09:00 Temat: Nowa usługa » Zgłoszenia dotyczące błędów - uwagi do WWW
  PrzemekP Posty: 840 ELEKTRO-SYSTEM / ADMIN
CzeslawH napisał » 2021-10-25 08:25
Na wykresie parametrów obwodów i w zakładce "zdarzenia" jest wyświetlanych  dużo parametrów które nie maja żadnego opisu ( Pello wersja oprogramowania 1.1.34.28 )

Już szukamy
2021-10-24 12:00 Temat: Nowa usługa » Zgłoszenia dotyczące błędów - uwagi do WWW
  PrzemekP Posty: 840 ELEKTRO-SYSTEM / ADMIN
Już zostało to poprawione
2021-10-22 12:06 Temat: Nowa usługa » Zgłoszenia dotyczące błędów - uwagi do APLIKACJI Android
  PrzemekP Posty: 840 ELEKTRO-SYSTEM / ADMIN
simko1 napisał » 2021-10-22 11:57
Stara apka wogole nie działa a w nowej nie mogę się zalogować (ptaszek na szaro)przy próbie kliknięcia wywala z aplikacji. Może trzeba sterownik zresetować?
dodane 2021-10-22 11:55Odinstaluje i raz jeszcze zainstaluje.
dodane 2021-10-22 11:57Nie pomogło. Ktoś coś?

Moment - pracujemy 
2021-10-22 09:03 Temat: Nowa usługa » Zgłoszenia dotyczące błędów - uwagi do WWW
  PrzemekP Posty: 840 ELEKTRO-SYSTEM / ADMIN
leON22 napisał » 2021-10-21 16:57
Witam , dziś zakupiłem opał i niestety jest problem , a mianowicie po wpisaniu wszystkich danych do zakupu, po jego zatwierdzeniu taki zonk   Zero danych i zła data zakupu , pomimo zaznaczonej wcześniej właściwej 21.10.2021 :(
 



Już wszystko powinno działać poprawnie.
Pierwsza stronaPoprzednia strona19 / 42Następna stronaOstatnia strona