Profil użytkownika
posty użytkownika | ||||
Pierwsza stronaPoprzednia strona20 / 46Następna stronaOstatnia strona | ||||
|
||||
PrzemekP
![]() |
januszabram napisał » 2021-11-26 21:38 Witam. Dodałem równiez w rozszerzeniach i niestety bez skutku. Już nie mam pomysłu co może być za problem. Skoro dodałeś w rozszerzeniach to dlaczego ja nadal widzę je w pokojach? |
|||
|
||||
PrzemekP
![]() |
Jeżeli masz możliwość, sprawdź czy na kablu który wychodzi z tplink (tego co pokazałeś wyżej) inne urządzenie będzie miało dostęp do internetu. Pamiętaj żeby w laptopie wyłączyć Wi-Fi.
Podaj również jaki adres IP, Maskę i Bramę dostaje komputer gdy jest podpięty do sieci lokalnej i jaki adres IP, Maskę i bramę jakie pokazują się na panelu sterownika. |
|||
|
||||
PrzemekP
![]() |
januszabram napisał » 2021-11-26 20:24 Witam ponownie. Operacje usunięcia czujników i ponownego parowania zrobiłem 2 razy na kompie -bez skutku. W 2-ej kolejnosci wyłączyłem sterownik z sieci i dalej kocioł nie widzi czujników- kocioł jak pracuje tak pracuje temperatura rośnie i rośnie. RADY Proszę przeczytaj dokładnie to co napisałem. |
|||
|
||||
PrzemekP
![]() |
januszabram napisał » 2021-11-26 19:31 Witam. PrzemekP tak zrobiłem czyli usunąłem i ponowie sparowałem czujniki zewnetrzny i wewnętrzny w zakładce pokoje ,pokazują prawidłowo ale na schemacie jest ich brak. Obserwuję pracę kotła i niestety kocioł ich nie widzi bo pracuje non stop. Temperatura w pokoju jest znacznie przekroczono od zadanej. Proszę o radę. Dodałeś je ponownie w pokojach, a musisz dodać w rozszerzeniach. Jak klikniesz w menu na pokoje, pokazuje się poniżej zakładka rozszerzenia. Tam dodajesz czujnik temperatury zewnętrznej Jeżeli masz tylko czujnik którym sterowales obiegiem co1 możesz go dodać również tam. Jeżeli masz jeszcze głowice zostaw czujnik w pokoju tylko wybierz w konfiguracji że ma sterować obiegiem co1 |
|||
|
||||
PrzemekP
![]() |
Ustawienia -> Zaawansowane -> Pompy -> Funkcja pompy dodatkowej - wybierasz pompa kotłowa.
|
|||
|
||||
PrzemekP
![]() |
Jeśli wcześniej czujnik radiowy był sparowany do pokoju a pokój przypisany do obwodu COx jako czujnik pokojowy, należy w pierwszej kolejności usunąć pokój a dopiero później sparować czujnik ponownie przez panel LCD lub stronę eSterownik: Pokoje-Rozszerzenia
Dotyczy to czujników temperatury zewnętrznej jak i czujników sterujących obwodami COx |
|||
|
||||
PrzemekP
![]() |
laki88 napisał » 2021-11-26 15:47 Tylko coraz częściej użytkownicy narzekają na polaczenie. Czyli wasz sterownik jest bardzo czuły na niestabilność. Mam 3 inne sterowniki do urządzeń i z nimi jakoś nie ma problemu. Skontaktuje się z dostawca neta. Ale nasz sterownik w ogóle nie ma połączenia z internetem. Wpisz na komputerze (lub telefonie) w przeglądarce adres IP sterownika, który odczytasz z panelu. Komputer lub telefon muszą być razem w sieci lokalnej z sterownikiem. Pokazuje się okno z pytaniem o login / hasło ? Jesteś w stanie wejść na stronę lokalną sterownika ? |
|||
|
||||
PrzemekP
![]() |
laki88 napisał » 2021-11-26 05:53 Czyli wszystkim urządzeniom które mam podpięte pod dany internet nic nie przeszkadza tylko sterownikowi. Mam bardziej czule urządzenia na niestabilny internet i jakoś też nie mam z nimi problemu. ven napisał dokładnie że problem jest w Twojej sieci LAN a nie z wyjściem na świat. Skoro we własnej sieci sterownik nie jest widoczny (a to pokazało polecenie ping) to nie ma możliwości żeby był dostępny dla naszego serwera. |
|||
|
||||
PrzemekP
![]() |
root napisał » 2021-11-24 18:29 Android 11, Samsung S20, aplikacja "stara, działająca z nową usługą tylko lokalnie" Defro-Smart Mobile 1.0.5.1, nowa eSterownik.pl (działająca z nową usługą) 1.1.0.26 Do wczorajszej aktualizacji sterownika pieca obie działały prawidłowo. dodane 2021-11-24 18:29Problem występuje przy połączeniu lokalnym (piec i telefon w tej samej sieci). Pojawiła się nowa aktualizacja - powinna pojawić się ikona aktualizacji na stronie WWW |
|||
|
||||
PrzemekP
![]() |
arosa napisał » 2021-11-24 22:13 Ja też mam ostatnio problem ze statystykami a nawet z wyświetleniem sterownika ale jestem na starej wersji. Ale jedno co trzeba przyznać mistrzostwo świata 1,5 tygodnia nowa wersja a stara jest ubijana. Czy wy myślicie że wszyscy siedzą na stronie esterownik i sprawdzają czy wpadają nowe wersje. Mam kilku sąsiadów co mają kocioł rbr i żaden nie wchodzi na tą stronę z powodu braku czasu ale status kotła sprawdzają, ale jak mają sprawdzić jak serwer nie odpowiada nie widać kotła a nie wiedzą że mają aktualizować sterownik. Są ludzie którzy wiedzą tylko jak sprawdzic ąktualne parametry kotła bo tak im np wnuczek pokazał a wy im każecie aktualizować sterownik bo stara wersja przestanie działać ![]() Migracja na nową usługę była dostępna dla wszystkich użytkowników od końca października. Jeszcze wcześniej kilkunastu użytkowników testowało w zamkniętej grupie nową usługę. Więc nie jest to tak krótki czas jak piszesz. Nie jest też wymagana aktualizacja softu, aby przejść na nową usługę. Można pozostać przy aktualnym sofcie. |
|||
|
||||
PrzemekP
![]() |
lukolo85 napisał » 2021-11-24 16:43 Witam, mam problem z aplikacja eSterownik, mianowicie nie widzi urządzenia z pozycji korzystania z internetu operatora sieci, natomiast po podłączeniu się w domu po wifi działa- jedynie nie działa zakładka schemat. Niestety aplikacja na telefonie sama do nowszej wersji. Coraz bardziej jestem poirytytowany cała ta sytuacja Przenieś swój sterownik na nową usługę. |
|||
|
||||
PrzemekP
![]() |
sq9tbu napisał » 2021-11-24 14:56 Teraz po szybkiej aktualizacji przez Serwis panelu oled przestał się zawieszać ten panel i nagle wskoczyła temperatura CO2 z czujnika przewodowego ale mam dalej problem z połączeniem się ze sterownikiem przez internet na mieście bo mam błąd połączenia Mówimy oczywiście o telefonie i aplikacji na iOS Nie mamy żadnego problemu z połączeniem się do Twojego sterownika. Sprawdź ustawienia czy aplikacja ma uprawnienia korzystania z danych mobilnych. |
|||
|
||||
PrzemekP
![]() |
sq9tbu napisał » 2021-11-24 13:35 Przejście na ten system to porażka. Dziekujęmy za opinię. sq9tbu napisał » 2021-11-24 13:35 Mam teraz za was rozwiązywać problemy. Rozwiązanie jakich dokładnie problemów zrzuciliśmy na Twoje barki ? sq9tbu napisał » 2021-11-24 13:35 Dwa dni czekam na telefon A od kogo ten telefon miał być? Od kogoś z ES ? |
|||
|
||||
PrzemekP
![]() |
root napisał » 2021-11-24 12:02 Witam, po aktualizacji pieca (w nowej usłudze) do wersji 1.1.35.1 aplikacje mobilne (poprzednia wersja lokalnie i nowa) przy próbie połączenia z piecem wyłączają się bez żadnego komunikatu. Na marginesie, przydały się aktualny opis zmian w kolejnych wersjach oprogramowania bo śmierć wątku nastąpiła przy wersji 1.1.28.1 Możesz sprecyzować jaka aplikacja ? Android ? iOS ? |
|||
|
||||
PrzemekP
![]() |
Poczytaj wątek o migracji na nową usługę i wygaszaniu aktualnej usługi zdalnego dostępu.
|
|||
|
||||
PrzemekP
![]() |
januszprzybyla57 napisał » 2021-11-23 00:53 eCoal3,5 ogniwo 26 wersja 1.1.33.19 brak statystyk i wykresów od dnia- 15.11.2021- wcześniej wszystko było dobrze proszę o info z jakiego powodu,pozdrawiam. Stara usługa jest stopniowo wygaszana - dane nie są synchronizowane. Proszę przenieść sterownik na nową usługę. Wszystkie informacje w tym wątku |
|||
|
||||
PrzemekP
![]() |
Robert_Gizewo napisał » 2021-11-22 19:38 W aplikacji brak statystyki mocy kotła natomiast są pozostałe tzn koszt i zużycie. Na www wszystko jest. Sprawdź swoje wpisy z zakupem paliw i jaką kaloryczność ustawiłeś w paliwie. Moc rzędu średnia moc 1500kW a szczytowa blisko 3500kW ... no chyba że masz w domu mały blok energetyczny z Turowa ![]() Prawdopodobnie dlatego nie widzisz wykresów w aplikacji. |
|||
|
||||
PrzemekP
![]() |
Kruszywo_86 napisał » 2021-11-21 21:58 Tak na stronie esterownik normalnie mam podgląd i dostęp do pieca poza domem. Aplikacja iOS czy Android ? |
|||
|
||||
PrzemekP
![]() |
lukolo85 napisał » 2021-11-21 18:25 mam podobny problem. Mianowicie do czasu zaktualizowania aplikacji na iOS widziałem normalnie parametry kotła, od dwóch dni wyskakuje mi informacja " urządzenie niepodłączone". Jak włączę wifi w telefonie to poprzez aplikacje działa normalnie. Aplikacja na telefonie - eSterownik. Zauważyłem pewien niuans i nie pamiętam czy z przed aktualizacji aplikacji też było : Ethernet ( ustawienia ) różnią sie od Ethernet aktualne. Sprawdzimy aplikację iOS czy uda nam się powtórzyć ten błąd. Co do ustawień Ethernet: Ethernet ustawienia - są to wartości ustawione i brane pod uwagę gdy DHCP jest wyłączony Ethernet aktualne - są to wartości przy włączonym DHCP - przydzielone przez router w sieci lokalnej. |
|||
|
||||
PrzemekP
![]() |
Kruszywo_86 napisał » 2021-11-21 21:17 Witam Podpinam sie do tematu Aplikacja mi działa tylko jak jestem na tej samej sieci co piec. A jak już jestem poza domem na LTe to nie mogę się połączyć przez aplikację z piecem. Co mam zrobić żeby była możliwość sterowania piecem przez aplikację poza domem. A czy przez stronę eSterownik masz dostęp do swojego kotła? |
|||
Pierwsza stronaPoprzednia strona20 / 46Następna stronaOstatnia strona | ||||