Forum eSterownik.pl pożar ovh Subskrybuj | ||||
Pierwsza stronaPoprzednia strona3 / 6Następna stronaOstatnia strona | ||||
|
||||
MateuszB
|
Nie wiem czy już naprawiono, ale u mnie już działa
|
|||
|
||||
Djack
|
piterekzioberek napisał » 2021-03-15 13:19 Myślę, że ze strony nas - klientów, mile widziana była by informacja od ES jaki jest plan przywrócenia pełnej funkcjonalności platformy. Jak to jest perspektywa czasu ? Czy w ogóle jest jakiś plan działań ? Sama informacja, że był pożar to za mało. Czy platformę będzie można przywrócić, czy też trzeba ją odbudować od nowa ? Mają rację ci co okazują swoje rozżalenie że ES nie szanuje swoich klientów, bo problemy jak wszędzie, zdarzają się, ale w momencie gdy nie są one rozwiązywane (nie mam tu na myśli pożaru, bo to zdarzenie losowe) oraz brak jest informacji kiedy to się zmieni, to frustracja użytkowników z każdym kolejnym miesiącem narasta. Nie wystarczy sprzedać sterownik - trzeba jeszcze usługi, które były w cenie sterownika utrzymywać na odpowiednim poziomie. Czy możemy liczyć na jakąś rzetelna informację ? Nie jestem z ES, ale nie przeczytałeś całego wątku. System nie znajduje się w serwerowni w strasburgu, a obecne mulenie związane jest zapewne z odtwarzaniem zasobów dla klientów którzy ucierpieli w pożarze lokacji strasburg na serwerach w innych lokacjach OVH. |
|||
|
||||
MateuszB
|
Jednak za szybka była moja radość 😂
|
|||
|
||||
sq9tbu
|
Planu nie ma to i odpowiedzi nie ma
|
|||
|
||||
piterekzioberek
|
Dziękuję ES za odpowiedź.
Nie do końca zgadzam się ze stwierdzeniem: "Planu na odbudowę nie mamy żadnego - gdyż jak pisałem - nasze usługi nie zostały dotknięte awarią." Przecież usługi nie działają. Czy to nie jest awaria ? Djack gdybyś uważnie przeczytał mój post to zauważyłbyś, że piszę tam o problemach związanych z działaniem platformy trwających od dawna na długo przed pożarem. |
|||
|
||||
Djack
|
piterekzioberek napisał » 2021-03-15 14:47 Djack gdybyś uważnie przeczytał mój post to zauważyłbyś, że piszę tam o problemach związanych z działaniem platformy trwających od dawna na długo przed pożarem. Ja odniosłem się do tej części w której pisałeś o przywracaniu, czy też budowaniu od nowa. Nie powiesz mi chyba, że to dotyczyło kwestii wolnego działania systemu w przeszłości ? Z innej beczki Używam androida i o dziwo off-line zaczął działać, czyżby był jednak powiązany z on-line ? Wcześniej piec na liście w `Moje konto` wyświetlał się na szaro, teraz jest na zielono. |
|||
|
||||
piterekzioberek
|
Djack napisał » 2021-03-15 15:04 Ja odniosłem się do tej części w której pisałeś o przywracaniu, czy też budowaniu od nowa. Nie powiesz mi chyba, że to dotyczyło kwestii wolnego działania systemu w przeszłości ? Dotyczyło także wolnego działania systemu w przeszłości ponieważ ES w odpowiedziach na liczne pytania dotyczące takiego stanu rzeczy zapowiadał prace modernizacyjne ale do czasu pożaru nic takiego nie nastąpiło. A propos pracy offline w sieci lokalnej - na telefonie z androidem u mnie wszystko działa cały czas. Oczywiście nie będzie statystyk i wykresów bo one wymagają dostępu do serwera przez www. |
|||
|
||||
PrzemekP
|
piterekzioberek napisał » 2021-03-15 14:47 Dziękuję ES za odpowiedź. Nie do końca zgadzam się ze stwierdzeniem: "Planu na odbudowę nie mamy żadnego - gdyż jak pisałem - nasze usługi nie zostały dotknięte awarią." Przecież usługi nie działają. Czy to nie jest awaria ? Chyba nie przeczytałeś dokładnie mojego postu - mamy dostęp do naszych paneli administracyjnych w OVH. Jednak cała ich infrastruktura jest tak obciążona, że dostaje się również nam. Strony pokazują na timeouty, baza nie reaguje na zapytania, serwer WWW nie jest w stanie generować odpowiedzi na pytania. To wszystko ma związek z obciążeniem ich infrastruktury - i my nie możemy nic z tym zrobić. Jedynie co możemy to zgłosić problem - i to zrobiliśmy. Jaśniej już nie potrafię. Oczywiście nie tłumaczy to problemów wcześniejszych - tak daliśmy ciała przy próbie usprawnienia na ten sezon. |
|||
|
||||
piterekzioberek
|
Nie jest moim zamiarem atakowanie ES - nie mam złych intencji. Myślę, że wszyscy rozumieją, że zdarzył się wypadek i że nie macie na to wpływu, ale proszę nie pisać, że usługi nie zostały dotknięte awarią, bo one przecież nie działają.
Tak czy inaczej dziękuję za odpowiedzi. Na razie nie będę was już dłużej męczyć w tym temacie. Mam nadzieję, że sprawa szybko się unormuje. Pozdrawiam |
|||
|
||||
sq9tbu
|
Dobrze że chłopaki z ES przyznali się do błędu ja liczę na to że w tym roku jednak uporają się z problemem wolnego serwera pomyśl coś o jakimś awaryjnym łączu byłbym nawet skłonny płacić abonament np. 5 zł miesięcznie myślę że to są dwa piwa i nikt nie będzie żałował tych 5 zł a w skali tylu osób które korzysta z tego sterownika będzie to jakaś kwota żeby coś można było porobić
|
|||
|
||||
essek
|
Z przykrością wnioskuję, że nie ma żadnych gwarancji, że ten system wróci do swojej miernej funkcjonalności sprzed pożaru. Serwery OVH mogą teraz na stałe pracować z takim obciążeniem i innym klientom to wystarczy, a ES już wyczerpał swoje możliwości interwencji i nie robi nic.
Co do abonamentu 5 zeta - brzmi to żałośnie. Może jeszcze założymy internetową zrzutke na ES. Nie taka była intencja kupujących te urządzenia żeby do tego dopłacać w trakcie użytkowania. Nie zmienia się reguł w trakcie gry, a to ma po prostu działać. Pozatym kto by potem kupił od ES sterownik, skoro ten obok miesięcznych kosztów paliwa zżera jeszcze abo.. |
|||
|
||||
konto usunięte
|
Pożar w OVH każdy rozumie i nie można winić za to ES , natomiast to iż od dobrych 2 lat platforma działa tragicznie wolno , czasami brak wykresów , trzeba klikać po 5 razy żeby coś zmienić , to już nie jest akceptowalne , kupujesz produkt którego praktycznie jedna z najważnijszych funkcji czyli dostęp zdalny online działa jakby nie działał
|
|||
|
||||
Djack
|
essek napisał » 2021-03-15 19:28 Z przykrością wnioskuję, że nie ma żadnych gwarancji, że ten system wróci do swojej miernej funkcjonalności sprzed pożaru. Serwery OVH mogą teraz na stałe pracować z takim obciążeniem i innym klientom to wystarczy, a ES już wyczerpał swoje możliwości interwencji i nie robi nic. Myślę że aż tak źle nie będzie, jeżeli by tak sprawę zostawili, to by wypadli z rynku. Teraz nawet google karze za długie czasy ładowania stron i takie strony lądują niżej na liście wyszukiwania. Na twiterze przewinęła się informacja, że w tydzień odpala 15k serwerów w 2 lokacjach wskazanych do migracji usług. Jednak złożenie, konfiguracja, instalacja trwa, nie da się takiej straty ogarnąć w 5 minut, zwłaszcza że jeszcze to co nie spłonęło, a jest wyłączone. Tego sprzętu się tam spaliło, więc odbudowa infrastruktury musi potrwać, niestety - ciekawe jak ceny na komponenty. |
|||
|
||||
Sztygar
|
Witam.
Z platformy ES korzystam od niedawna, bo coś około 8 miesięcy. Do tej pory użytkowanie zdalnego dostępu, czy to z poziomu przeglądarki, czy z poziomu androidowego smartfona nie nastęczało mi żadnych problemów. Dzwoniłem też kilka razy do serwisu i zawsze otrzymałem konkretną pomoc (pozdrawiam p. Pawła). Nie rozumiem więc tego hejtu w kierunku ES. Zdażył się wypadek, który dotknął nie tylko tą platformę. Niestety, trzeba się uzbroić w cierpliwość i mieć nadzieję, że wszystko szybko wróci do normy. Nie bądźmy tymi upierdliwymi Polakami, którym zawsze coś nie pasuje i zawsze maja pretensje o wszystko. Wiem, że są różne sterowniki i aplikacje do nich pewnie też się różnią, więc wybaczcie, ale wypowiadam się tylko pod kątem Pello i kotła na pellet. |
|||
|
||||
derek71
|
Nie chce mi się wierzyć że nigdy nie doświadczyłeś braku statystyk lub wykresy pojawiały się dopiero po południu , problemów z logowaniem .Mam to "cudo " kilka lat i żałuje .
|
|||
|
||||
1000MB
|
Ameno25 napisał » 2021-03-15 19:32 Pożar w OVH każdy rozumie i nie można winić za to ES , natomiast to iż od dobrych 2 lat platforma działa tragicznie wolno , czasami brak wykresów , trzeba klikać po 5 razy żeby coś zmienić , to już nie jest akceptowalne , kupujesz produkt którego praktycznie jedna z najważniejszych funkcji czyli dostęp zdalny online działa jakby nie działał Rozsądna, jasna, wyważona ocena. Też tak myślę. Słaba ocena, czy odmienne zdanie to prawo każdego a nie jakiś "hejt, halt, hallo ...". Dla tych którzy piszą "nie rozumiem tego hejtu" chcę przypomnieć, że forum to nie jest poświęcone zmarłym o których "tylko dobrze, albo wcale". To, że "Dzwoniłem też kilka razy do serwisu i zawsze otrzymałem konkretną pomoc" opłaciłeś już z góry przy zakupie "mebla" - tą konkretną pomoc, jeszcze przed umeblowaniem Twojej kotłowni - nieprawdaż ?. Jeśli jestem w błędzie to wyprowadź mnie z niego. Życzę wszystkim "Nie bądźmy tymi upierdliwymi Polakami, którym zawsze" ... wszystko jedno i coś pasuje. |
|||
|
||||
sq9tbu
|
Który to już kolejny dzień mija i nie ma Łączności z piecem wygląda na to że nie było żadnych kopii zapasowych bo gdyby były to przecież przeniesienie tego na inną lokalizację inny Server to jest do dwóch dni maksymalnie
|
|||
|
||||
skresz
|
sq9tbu napisał » 2021-03-16 19:14 Który to już kolejny dzień mija i nie ma Łączności z piecem wygląda na to że nie było żadnych kopii zapasowych bo gdyby były to przecież przeniesienie tego na inną lokalizację inny Server to jest do dwóch dni maksymalnie No co Ty gadasz, po co kopia przecież chłopaki zrobią zgłoszenie i będzie ok a jak nie to trudno, co to kogo obchodzi. Tak czy inaczej jest to żałosne że firma która miała jakieśe ambicje nie ma nawet kopi nie mówię już o zapasowym serwerze. W chwili obecnej postawa mizerna delikatnie mówiąc mam nadzieję że się kiedyś odbiją od dna. |
|||
|
||||
sq9tbu
|
Tylko dla kogo.
|
|||
|
||||
piejar
|
Syndrom odstawienia
|
|||
Pierwsza stronaPoprzednia strona3 / 6Następna stronaOstatnia strona | ||||