Od dnia 16.10.2024 zostały wyłączone stacjonarne numery telefonów. Zapraszamy do kontaktu pod numerem: 574 443 555.
Forum  eSterownik.pl  pożar ovh Subskrybuj
Pierwsza stronaPoprzednia strona1 / 6Następna stronaOstatnia strona
2021-03-12 15:14
  artur1973 Posty: 78 Ostrzeżenie: 0
do Esterownik: A kiedy ta wasza platforma działała stabilnie? Gdy mieliście 10 użytkowników ??? Bo później to już było tylko gorzej... xd. Trzeba było w pl serwery wykupić czy jak tam i był by spokój a tak to z wami jest tak jak z tymi samochodami z Kutna...czyli ch...jowo...
2021-03-12 15:42
  Przemor Posty: 2 Ostrzeżenie: 0
Ja dzisiaj chcę się połączyć i nie działa czy to u mnie coś nie tak czy wszyscy tak mają
2021-03-12 16:11
  matt_wiersz Posty: 32 Ostrzeżenie: 0
Tylko przez lokalny dostęp; 
urzytkownik: root
hasło: root
W smartfonie włączamy wifi i wybieramy opcję OFFLINE. Działa tylko lokalnie w miejscu instalacji.
2021-03-12 17:56
  wiktoriano Posty: 193 Ostrzeżenie: 0
Ja już straciłem wiarę, w zeszłym roku była akcja ze statystykami, obiecywali po sezonie nowy sprzęt. Niestety nowy sezon już na ukończeniu i jak przerwy w statystykach były tak są, choć chyba troszkę mniejsze. Nawet nie chcą przyjąć pomocy, bo były pomysły, żeby zrobić jakąś zrzutkę lub płatny dostęp zrobić... Porażka... 
2021-03-12 21:27
  Przemor Posty: 2 Ostrzeżenie: 0
Matt wiersz wpisałem  i działa żona ma dostęp do ustawień dzięki 
2021-03-13 06:45
  krzych_boch-og20 Posty: 136 Ostrzeżenie: 0
Widzę że niektórzy mają dostęp do swoich urządzeń więc o co tu chodzi? Działa to już? A może po tym całym zamieszaniu to u mnie jakiś problem z połączeniem się urządzenia z siecią? Przez sieć wewnętrzną w aplikacji na andro widzę tylko podgląd ustawień i wykresy ale do 12,03,2021. Jak chcę się zalogować przez platformę to pokazuje mi że urządzenie rozłączone i na wyświetlaczu brak magicznego znaczka. O co tu chodzi? 
2021-03-13 10:48
  puter Posty: 110 Ostrzeżenie: 0
jak dla mnie esterownik to trochę pomyłka. Mam wrażenie że klienta to mają w głębokim poważaniu. Cały czas coś nie działa i nie mówię tu o pożarze, ale o całokształcie. Statystki to już chyba sprawa nagminna, aplikacja na androida działa jak by chciała, a nie mogła. O aplikacji na iphona to już wcale nie ma co pisać bo ona praktycznie nie działa i do tego brakuje kilku podstawowych ustawień które są na androidzie. Skusiłem się na esterownik właśnie dlatego że polskie, że aplikacja mobilna dostęp wszędzie a tu wielki klops. Mam nadzieję, że tak jak mówią to coś tam działają i poprawią to do przyszłego sezonu.
2021-03-13 11:03
  pitaszek Posty: 109 Ostrzeżenie: 0
poprawią to OD przyszłego sezonu...
Na zasadzie: od przyszłego sezonu poprawimy...
2021-03-13 11:45
  puter Posty: 110 Ostrzeżenie: 0
Tak oczywiście poprawiają tak już od kilku sezenow 🤣
2021-03-13 12:22
  sq9tbu Posty: 701 Ostrzeżenie: 0
No u mnie na ajfonie działa tak:



2021-03-13 13:59
  puter Posty: 110 Ostrzeżenie: 0
Mam tak samo 😒 czyli z tej sławnej mobilności esterownik zostało wielkie nic.
2021-03-13 16:44
  sq9tbu Posty: 701 Ostrzeżenie: 0
A dostałem smsa z ES by w trybie pilnym zainstalować aplikację w trybie testowym i ma działać. Oni chyba na pałę wysyłają te aktualizacje. To mamy już 3 dobę bez dostępu do pieca. Zapłaciłem 1000zł za sterownik tylko dlatego by mieć dostęp z neta do pieca jak jestem poza domem a jestem często i długo. Szkoda było tych pieniędzy. Mogłem wziąć Sasa z gsm Szło by nie przez jakis tam serwer tylko direct piec. Teść teraz będzie wywalał śmieciucha i kupował na groch i miałem mu kupić ogniwo z ecoal. Po ostatnich wydarzeniach weźmie sasa lub defro.
2021-03-13 18:49
  piodeska Posty: 4 Ostrzeżenie: 0
matt_wiersz próbuję Twojego sposobu i nie działa u mnie, napisz proszę jak to ustawić
2021-03-13 19:13
  Djack Posty: 55 Ostrzeżenie: 0
Ja mam piec podłączony przez ASUS RP-N12, na liście przydzielonych adresów IP w routerze eCoal jest - ASUS też - mimo to piec znika z listy `Moje systemy` w aplikacji mobilnej :/

Napisalibyście chociaż w której serwerowni stał eSterownik, bo jak 3 i 4 to szanse że ruszycie są - za tydzień, dwa - 2 to szanse raczej zerowe - chyba że dodatkowy backup mieliście w innym regionie - a 1, to na dwoje babka wróżyła.
2021-03-14 00:06
  mateuszsz Posty: 6 Ostrzeżenie: 0
Widzę że macie podobne odczucia co ja
Tak się składa, że trochę o branży IT wiem i z tego co udało mi się wywnioskować szperając tu i ówdzie to ich cały system do zarządzania webowego jest koncertowo spierdolony. Zaczynając od Javascriptu panelu który wygląda jakby go pisał mierny student drugiego roku na zaliczenie, poprzez aplikację backendową, a kończąc na infrastrukturze która prawdopodobnie poprzez źle zaprojektowaną aplikację koszmarnie się skaluje.
Niestety bez przeprojektowania, napisania i postawienia KAŻDEGO elementu systemu od nowa nie będzie znacznej poprawy. Aktualne działania firmy opierają się na doraźnych usprawnieniach "tu i ówdzie" żeby to jakkolwiek ruszyło, a efekty widzicie sami. Brak dostępu przez tyle dni potwierdza tylko moje słowa, a dodatkowo mamy dowód ma to że firma w ogóle nie miała "disaster recovery planu", bo gdyby takowy był wszystko wstałoby w jeden góra dwa dni. Ciekawe czy chociaż jakieś backupy zostały (śmiem wątpić).

Tak więc na spalaniu węgla może się znacie, na hardware sterowników wygląda na to że też, ale technologie webowe was totalnie przerastają. Gdybyście potrzebowali fachowej pomocy to odezwijcie się, z chęcią pomogę (serio).
2021-03-14 08:56
  YuZJannowitz Posty: 29 Ostrzeżenie: 0

Kolejny dzień i kolejne ZERO. Błąd systemu, autoryzacja nie powiodła się. Sterownik dostępny tylko po LANie, nie autoryzuje się z platformą. Przy próbie ponownego dodania urządzenia otrzymuję komunikat, że urządzenie już dodane do platformy esterownik.pl.

Pytania do administracji:
1. Na kiedy planowane jest pełne uruchomienie platformy esterownik.pl, przywrócenie pełnej sprawności z backupów (bo przecież takie wykonywaliście, prawda? platforma esterownik.pl to nie jest jednorazowy projekt domorosłych studentów, jest nadal rozwijana a nie klejona, prawda?)?
2. Czy wdrożone jest przeniesie systemu do serwerowni w Polsce, z tego raku internetu i platformy spamerów, którym jest OVH?
3. Czy po przywróceniu dostępu do platformy wszystkie dane statystyczne będą dostępne?
4. Czy planowane jest wprowadzenie opłaty abonamentowej by pokryć koszt profesjonalnego supportu i przepisania platformy od zera do obowiązujących dzisiaj standardów?
2021-03-14 09:50
  pab11o Posty: 346 Ostrzeżenie: 0
Nie lepiej wyprowdzić port na zewnątrz i ominąć całą platformę?
2021-03-14 11:03
  Baraseq Posty: 2 Ostrzeżenie: 0
Czy da się jakoś w sterowniku bruli 3.5 sprawdzić wykresy temperatury, kiedy zaczęła spadać? Przez tą awarie której nie naprawiają nie mam podglądu jak wyglądały temp podczas nocy 
2021-03-14 11:04
  mateuszsz Posty: 6 Ostrzeżenie: 0
pab11o napisał » 2021-03-14 09:50
Nie lepiej wyprowdzić port na zewnątrz i ominąć całą platformę?



Nie, ponieważ:
1. Nie każdy ma stałe i/lub zewnętrzne IP.

2. Nie każdy ma na tyle wiedzy technicznej, że wie jak to zrobić.
3. Panel który jest w samym sterowniku jest jeszcze bardziej gówniany, brakuje podglądu schematu, przeglądanie wykresów to nieśmieszny żart, brak też dostępu do ustawień.
4. Powiadomienia nie działają.

Tak więc to rozwiązanie jest takie bym powiedział 2/10
2021-03-14 11:08
  leON22 Posty: 6324 Ostrzeżenie: 3
Baraseq napisał » 2021-03-14 11:03
Czy da się jakoś w sterowniku bruli 3.5 sprawdzić wykresy temperatury, kiedy zaczęła spadać? Przez tą awarie której nie naprawiają nie mam podglądu jak wyglądały temp podczas nocy 

Wykresy możesz sprawdzić wpisując adres IP urządzenia do wyszukiwarki
Pierwsza stronaPoprzednia strona1 / 6Następna stronaOstatnia strona
Użytkownicy online: Jan727usz, Kamil45, lemiech, lukaszmk1, sebus2526