User profile

JacekJI

Mrowla, k. Rzeszowa

Dom 100m2, 15cm styr, okna 3 szyby, skam-p 12kw, podłogówka 100%, bojler 140l poziomy.

Registration: 2013-04-04 21:31

Login: 2019-07-07 12:19

Devices: 2

Topics: 32

Posts: 664

user posts 
First pagePrevious page1 / 3Next pageLast page
2019-07-07 12:21 Topic: bruli.pl » Tryb zasypowy
  JacekJI Posts: 664
Tez nie obniżyłem rusztu bo na wodę bardzo szybko się pali i wystarczy 2 razy dołożyć. Ja mam osobna pompę do cwu.  Brakuje mi do szczęścia tylko żeby włączała się pompa cyrkulacyjna po wygaszaniu kotła. Nie chce mi się przerabiać na programator ręczny np
2019-07-05 08:59 Topic: bruli.pl » Tryb zasypowy
  JacekJI Posts: 664
Tak tylko ze ogrzanie cieplej wody to 15 min palenia 😁 potem chce żeby tylko pompa czy wyłączyła się jak braknie ognia, i pompa cyrkulacyjna się załączyła według programatora. Bez sensu żeby dmuchało tam na okrągło.
2019-07-04 22:08 Topic: bruli.pl » Tryb zasypowy
  JacekJI Posts: 664
Oczywiście czujnik wyciągnąłem, ok - czyli jak wyłącze algorytm to nie będzie alarmu wygaszenia kotła. Ale co z dmuchawa? Będzie się włączała co chwile nawet na wygaszonym?
2019-07-04 19:01 Topic: bruli.pl » Tryb zasypowy
  JacekJI Posts: 664
witajcie,

Uskładalo mi się mnóstwo drzewa wiec testuje funkcjonalność awaryjna kotła po latach.
Czyli palenie drzewem na ciepła wodę.

Pali się pięknie i grzeje wodę bez żadnego sterowania (uchylony popielnik) problem jest tylko z wyłączaniem pompy czy ( trzeba pamiętać bo wychłodzić wodę) i załączanie cyrkulacji ( ręcznie mało wygodne) w trybie ręcznym nie zrobi tego automatycznie  . Wiec pytanie o tryb zasypowy. Czy ktokolwiek używa?
2018-11-28 13:02 Topic: Aplikacje mobilne » Stary bruli a iphone
  JacekJI Posts: 664
Na tym działa 👍 dzięki za pomoc mogę sprawdzić co się dzieje. 
Ale twórcy sterownika powinni coś z tym zrobić, bo ani apki ani strony na tel typu iphone. Niedługo tylko po kablu będzie można się podłączyć 😡 
2018-11-28 12:21 Topic: Aplikacje mobilne » Stary bruli a iphone
  JacekJI Posts: 664
Nie pomaga
2018-11-28 11:59 Topic: Aplikacje mobilne » Stary bruli a iphone
  JacekJI Posts: 664
witam dawno mnie tu nie było także sorki jeśli temat był.                                                                                                                                                                           Na jednym z moich kotłów mam starego bruliego i wszystko grali dopóki nie musiałem przejść na iphona.  Aplikacji dla starych nie ma to wiem (zapomniany😞) ale również w przeglądarce safari- opera nie otwiera mi podglądu tak jak należy -wyświetla mi 1/4 ekranu i nic się nie da z tym zrobić. Na tv sansung smart to już od dawna nie działa podglad sterownika ale to już pomijam. I tak oto użytkownik STAREGO bruliego został bez podglądu jeżeli nie ma kompa. Jeżeli jest jakiś sposób na ten problem to proszę o info
dodane 2018-11-28 11:58Tyle widze
dodane 2018-11-28 11:59
2018-03-26 21:47 Topic: eCoal.pl v3.5 » Urzadzenie nie podłaczone
  JacekJI Posts: 664
Zaczyna się...?🤔 To o czym było mowione po powstaniu nowego serownika. Oby nie...
2017-01-03 22:24 Topic: Aplikacje mobilne » Aplikacja bero
  JacekJI Posts: 664
Przy kazdym ponownym uruchomieniu aplikacji bero wyskakuje blad brak polaczenia z urzadzeniem itp, cofanie do pierwszego ekranu logowania pomaga i wtedy juz dziala. Tak za kazdym razem.
2016-12-29 14:57 Topic: eCoal.pl v3.5 » czujnik poziomu paliwa w zbiorniku
  JacekJI Posts: 664
Omg
2016-12-10 18:17 Topic: Aplikacje mobilne » Aplikacja forum
  JacekJI Posts: 664
Mimo zakonczenia prac aplikacja nadal przechodzi "modernizacje" i nie dziala.
Do tej pory byla nieuzyteczna - uboga ale moze po modernizacji bedzie zmiana? I kiedy?
2016-10-05 15:28 Topic: Sklep esterownik.pl » Podłączenie siłowników do listwy
  JacekJI Posts: 664
Podpinales pompe pod listwe zasilajaca? Aby dzialala na zadanie czy praca ciagla?
2016-09-12 20:57 Topic: Aplikacje mobilne » Aplikacje mobilne dla sterowników w wersji 3.5 - Android
  JacekJI Posts: 664
Dokladnie tak jak mowisz, nie przesadzajmy. Glowny ekran ma zawierac tylko gliene opcje gdyby tak kazdy zglosil cochce bo czasem tego uzywa to wszystko mozna wywalic ciurkiem na ekean bez zakladek i napewno bedzie super czytelnie.
2016-09-09 10:39 Topic: Aplikacje mobilne » Aplikacje mobilne dla sterowników w wersji 3.5 - Android
  JacekJI Posts: 664
Robilem aktualizacje teraz- dziala wszystko, statystyki sa.
2016-09-07 19:12 Topic: Aplikacje mobilne » Aplikacje mobilne dla sterowników w wersji 3.5 - Android
  JacekJI Posts: 664
Mala rzecz a cieszy kazda nowa funkcja mile widziana.
Juz mozna kociol rozpalic w recznym z apki
2016-09-06 12:46 Topic: Aplikacje mobilne » Aplikacje mobilne dla sterowników w wersji 3.5 - Android
  JacekJI Posts: 664
Czy bedzie rowniez wersja beta dla bruliego 3.5?
2016-08-22 09:46 Topic: Aplikacje mobilne » Aplikacje mobilne dla sterowników w wersji 3.5 - Android
  JacekJI Posts: 664
A wielka szkoda... W starych sterach apka byla o niebo bardziej uzyteczna.
W nowych tylkobpodglad lub szukanie po kartach opcji.
O braku mozliwosci dodania zasypu tez juz pisalem pare razy ale...
2016-03-21 21:42 Topic: Aplikacje mobilne » Aplikacje mobilne dla sterowników w wersji 3.5 - Android
  JacekJI Posts: 664
Czy jest w planach opcja dodania zasypu z aplikacji dla sterownikow 3,5?
2016-03-16 22:14 Topic: eSterownik.pl » Najczęstsze problemy z połączeniem przez internet i stroną WWW w sterowniku 2.1 i 2.4
  JacekJI Posts: 664
Dzis w powiadomieniach o podlaczeniu i rozlaczeniu stera dyskoteka, skrzynka mailowa pelna. Nie moge wyczaic chwili polaczenia aby dodac zasyp...
2016-02-20 17:42 Topic: Aplikacje mobilne » Aplikacje mobilne dla sterowników w wersji 3.5 - Android
  JacekJI Posts: 664
Chyba widzety jeszcze nie dzialaja. U mnie w brulimobile jakies cuda wyswietla tylko, jakby pokoje, opcji brak
First pagePrevious page1 / 3Next pageLast page

Recently added

Krzysiek J - dom

See more

Wyszukiwarka

Wpisz moc kotła do wyszukiwarki - zobaczysz wszystkie kotł...

See more

Bruli.pl

Chcesz dowiedzieć si więcej o sterowniku bruli.pl ?...

See more

eCoal.pl

Chcesz dowiedzieć się więcej o sterowniku eCoal.pl ?...

See more