Profil użytkownika
posty użytkownika | ||||
Pierwsza stronaPoprzednia strona23 / 46Następna stronaOstatnia strona | ||||
|
||||
PrzemekP
![]() |
Oczywiście, że można.
Należy zalogować się do aplikacji danymi z platformy eSterownik.pl |
|||
|
||||
PrzemekP
![]() |
raen napisał » 2021-11-05 07:17 Usunąłem zupełnie pokój i próbowałem łączyć natomiast sytuacja się powtarza, nie jestem w stanie go dodać bo jest błąd połączenia. Już nie mam pomysłu, jedyne co mi przychodzi do głowy to aktualizacja czujnika BT4B, da się to zrobić w jakiś sposób lokalnie? Nie jestem w stanie podłączyć na razie pieca gdyż ddns coś nie chce działać raen bardziej mnie zastanawia fakt, że nie masz żadnego urządzenia przypisanego do swojego konta. Byłyby łatwiej cokolwiek sprawdzić jakbyśmy mogli podejrzeć urządzenie. |
|||
|
||||
PrzemekP
![]() |
Rozwozow napisał » 2021-11-03 19:16 Witam, po aktualizacji sterownik w aplikacji jest widoczny tylko przez WiFi i można sterować a przez sieć inna niżeli domowa już nie działa konto skasowałem i utworzyłem ponownie wszystko wg. instrukcji i bez zmian nie działa. Gdzie szukać problemu w konfiguracji routera/sterownika (root) też wszystko aktywne i powiązane z kontem. Zainstalowałeś aplikację z tego wątku ? |
|||
|
||||
PrzemekP
![]() |
Dzięki za sugestie, ale uważaj na język.
|
|||
|
||||
PrzemekP
![]() |
Opis zmian wersji 1.1.35.0
Jeśli wcześniej czujnik radiowy był sparowany do pokoju a pokój przypisany do obwodu COx jako czujnik pokojowy, należy w pierwszej kolejności usunąć pokój a dopiero później sparować czujnik ponownie przez panel LCD lub stronę eSterownik: Pokoje-Rozszerzenia |
|||
|
||||
PrzemekP
![]() |
Tutaj proszę zgłaszać wszystkie błędy i uwagi dotyczące aplikacji testowej na system iOS
Proszę o wypisywanie rzeczy, których brakuje w odniesieniu do poprzedniej aplikacji. Zgłaszamy również rzeczy które nie działają lub działają błędnie. Aplikacja jest dostępna w App Store |
|||
|
||||
PrzemekP
![]() |
CzeslawH napisał » 2021-10-27 12:51 Wchodziłem do sterownika przez stronę WWW, ale nadal e aplikacji nie wyświetla się plan. Już powinno być OK |
|||
|
||||
PrzemekP
![]() |
CzeslawH napisał » 2021-10-27 10:09 Czy na Pello 3.5 też jest uruchomiona zakładka PLAN? U mnie po odinstalowaniu i ponownym pobraniu aplikacji i zalogowaniu - zakładka PLAN się pojawiła , ale po wejściu w nią jest pusto. Aby w aplikacji pokazał się plan musi zostać wygenerowany na stronie WWW - czyli musisz przejść do sterownika przez platformę eSterownik |
|||
|
||||
PrzemekP
![]() |
Od teraz użytkownik może sam zadecydować o przejściu na nową usługę.
Na liście urządzeń w zakładce Moje konto -> Urządzenia pojawiła się nowa ikona ![]() Po kliknięciu pokazują się podstawowe informacje o migracji. Ikona jest widoczna tylko dla sterowników w wersji 3.5 których jesteśmy właścicielem. Ikona migracji zniknie po poprawnym przeniesieniu i odświeżeniu listy sterowników. Aby migracja przebiegła jak najszybciej najlepiej jest zresetować (wyłączyć i po chwili włączyć) sterownik po wybraniu opcji Przeniesienia. Można też skorzystać z Polecenia reset dostępnej na lokalnej stronie sterownika (po wpisaniu lokalnego IP - będąc w tej samej sieci co sterownik) Najważniejsze kwestie: 1. Przenoszone są wszystkie dane dotyczące statystyk 2. Przenoszonych jest ostatnich 12 miesięcy wykresów / alarmów / zdarzeń 3. Należy pobrać nową aplikację z Google Play 4. W przypadku iOS należy zaktualizować aplikację do najnowszej wersji z App Store. 5. Po migracji należy ustawić powiadomienia o alarmach od nowa - na stronie WWW sterownika FAQ: - Jak długo może potrwać migracja od momentu kliknięcia ikony. Po kliknięciu ikony i potwierdzeniu, zaraz po resecie sterownika, powinien być już widoczny w nowej aplikacji. Czas synchronizacji wszystkich danych jest różny ( w zależności od ilości ) ale najczęściej kilkanaście minut po kliknięciu wszystkie dane powinny być już skopiowane ze starej usługi - Czy nowa usługa wprowadza jakieś nowości lub bajery? NIE. Nowa usługa została uruchomiona aby zagwarantować stabilny dostęp do urządzenia wraz ze wszystkimi statystykami i wykresami bez żadnych opóźnień - Czy są jakieś różnice i braki na WWW TAK. Na nowej usłudze nie ma możliwości tworzenia własnych wykresów na stronie WWW. Funkcja taka zostanie przywrócona po zakończeniu wszystkich prac związanych z migracją. Zmienił się również wybór daty dla wykresów - nie ma już zakresu dat a tylko jedna konkretna data (jeden dzień) - Czy są jakieś różnice i braki w aplikacjach TAK. Aplikacje są cały czas rozwijane w oparciu o spływające informacje od użytkowników - Jak długo będzie działała stara usługa Jak widać, wygaszamy usługę tak aby z końcem roku była już zupełnie nie aktywna - Czy muszę aktualizować sterownik aby przejść na nową usługę ? NIE. Możesz zostać przy aktualnej wersji oprogramowania. Jeżeli jednak aktualizujesz soft do najnowszej wersji a korzystasz z czujników bezprzewodowych (jako czujnik temperatury zewnętrznej i/lub czujniki obiegów CO) musisz wiedzieć że zmienił się sposób parowania. Należy usunąć je z Pokoi (pokoje można usunąć, jeżeli były stworzone tylko dla tych czujników i nie ma w nich innych urządzeń radiowych) i dodać ponownie albo na panelu sterownika lub poprzez WWW w menu Pokoje -> zakładka Rozszerzenia -> przycisk w prawej górnej części ekranu ![]() - Po migracji nie pokazują się statystyki Należy sprawdzić czy w zasypach jest wybrane paliwo. Należy sprawdzić czy jest wybrane domyślne paliwo - wykorzystywane przy zasypach z panelu. Należy sprawdzić czy jest poprawnie wpisany współczynnik podawania Wszystkie pytania proszę zadawać w tym wątku - niepotrzebne posty będą usuwane. Jeżeli ktoś ma jakieś problemy po migracji - również proszę pisać tutaj. |
|||
|
||||
PrzemekP
![]() |
Pieetro85 napisał » 2021-10-26 09:26 Witam , myśle ze nie będę w tym osamotniony ( poprosimy zespół programistów o wersje na IOS ) ![]() Wersja na iOS będzie Łatwiej jest zarządzać zmianami w aplikacji Android - można co chwila wrzucać nowe wersje, którą od razu mogą instalować użytkownicy. W iOS trzeba korzystać z testFlight a tam każda zmiana musi swoje odczekać, zanim będzie dostępna dla użytkownika. W momencie jak wszystko będzie stabilne pojawi się apka na iOS - ujednolicona pod względem funkcjonalności do tej z Androida |
|||
|
||||
PrzemekP
![]() |
seneka72 napisał » 2021-10-26 08:22 brak wykresów, statystyk ,zdarzeń, aplikacja łączy się tylko lokalnie przez wi-fi przez normalną sieć komókową nie łączy wcale Pobierz najnowszą wersję aplikacji z linku. Sprawdź czy jesteś poprawnie zalogowany do aplikacji. |
|||
|
||||
PrzemekP
![]() |
||||
|
||||
PrzemekP
![]() |
W testach jest nowa usługa, dziś powinna być aktywna opcja gdzie użytkownik sam będzie mógł zadecydować o przejściu na nową usługę.
|
|||
|
||||
PrzemekP
![]() |
CzeslawH napisał » 2021-10-25 08:25 Na wykresie parametrów obwodów i w zakładce "zdarzenia" jest wyświetlanych dużo parametrów które nie maja żadnego opisu ( Pello wersja oprogramowania 1.1.34.28 ) Już szukamy |
|||
|
||||
PrzemekP
![]() |
Już zostało to poprawione
|
|||
|
||||
PrzemekP
![]() |
simko1 napisał » 2021-10-22 11:57 Stara apka wogole nie działa a w nowej nie mogę się zalogować (ptaszek na szaro)przy próbie kliknięcia wywala z aplikacji. Może trzeba sterownik zresetować? dodane 2021-10-22 11:55Odinstaluje i raz jeszcze zainstaluje. dodane 2021-10-22 11:57Nie pomogło. Ktoś coś? Moment - pracujemy |
|||
|
||||
PrzemekP
![]() |
||||
|
||||
PrzemekP
![]() |
EYE1961 napisał » 2021-10-21 18:21 Witam. W aplikacji działa a na www. nie działa programator Auto/Lato. dodane 2021-10-21 18:21Wróć , wszystkie programatory nie działają na www. Poprawione |
|||
|
||||
PrzemekP
![]() |
DanFen napisał » 2021-10-22 07:37 Czy nowej w apce jest widoczny plan,schemat bo u mnie po otwarciu Main nie ma podglądu,czy tak ma być? Tak w nowej aplikacji nie ma podglądu schematu. |
|||
|
||||
PrzemekP
![]() |
CzeslawH napisał » 2021-10-21 18:00 CzeslawH napisał » 2021-10-21 07:23 Może niedokładnie opisałem. Problem dotyczy Aplikacji nie strony WWW. Po zalogowaniu mój sytem jest widoczny ale nieaktywny (szary "ptaszek") W dalszym ciągu nie mam dostępu do aplikacji. Dziwne ale działa mi "stara" aplikacja przez Wi-Fi ( bez statystyk i wykresów) Proszę odinstaluj nową aplikację i zainstaluj raz jeszcze ( na nowo pobraną). Ja widzę Twój sterownik w aplikacji i jest cały czas aktywny. Szary ptaszek nie jest wyznacznikiem na ten moment dostępności sterownika. Żeby mieć pewność rozmawiamy o tym sterowniku -> Czesław_H Ogniwo EKO PELLET 18 |
|||
Pierwsza stronaPoprzednia strona23 / 46Następna stronaOstatnia strona | ||||