Od dnia 16.10.2024 zostały wyłączone stacjonarne numery telefonów. Zapraszamy do kontaktu pod numerem: 574 443 555.
Forum  eCoal.pl v3.5  Ogniwo eko plus m cieknie Subskrybuj
2024-10-18 19:21
  coral Posty: 18 Ostrzeżenie: 0
Cześć 

Cieknie z kotła tylna ściana mokra i kałuża na podłodze.  Czy jest możliwość zakupu tylko kotła bez podajnika sterownika zasobnika? Miał ktoś taki problem 
2024-10-18 20:27
  MateoKoc Posty: 475 Ostrzeżenie: 0
Współczuję. 
Zerknąłem jaką temperaturę powrotu miałeś zimową porą. Spadała nawet poniżej 40 stopni.
Wniosek jest taki, że producent nie kłamie zalecając określoną temperaturę kotła i powrotu. 
A co do twojego pytania, to spróbuj zadzwonić do Biecza, do producenta.
Telefon:
sekretariat: (13) 44-71-039 lub 15
marketing, dz.handlowy: (13) 44-71-236
serwis: (13) 44-70-320
Może sprzedadzą Ci sam rdzeń.
Jeżeli nie, to szukaj używki.
Wiele osób zmieniało ogrzewanie na gaz albo prąd, więc jest szansa.

Ps.
Ile lat ma twój kocioł
2024-10-18 21:56
  rj1972 Posty: 1040 Ostrzeżenie: 0
MateoKoc napisał » 2024-10-18 20:27
Współczuję.
Ps.
Ile lat ma twój kocioł

Chyba tylko 10.
2024-10-19 21:07
  berni641 Posty: 59 Ostrzeżenie: 0
Dziesięć !? Czas jego nastąpił...
PS 
To prawda, o celcjusze na powrocie trzeba dbać
2024-10-20 07:10
  coral Posty: 18 Ostrzeżenie: 0
Miał 8 lat.. co rozumiesz przed "sam rdzeń"?
2024-10-20 07:44
  MateoKoc Posty: 475 Ostrzeżenie: 0
coral napisał » 2024-10-20 07:10
Miał 8 lat.. co rozumiesz przed "sam rdzeń"?

Korpus, słupek. Jak zwał tak zwał.
Główna część, z której już nic nie da się zdemontować.
Bez drzwiczek, bez niebieskich blach zewnętrznych, bez górnej pokrywy.

2024-10-23 10:47
  Irek7703 Posty: 10 Ostrzeżenie: 0
tak z ciekawości
masz ubezpieczoną chałupę, sprawdzałeś w OWU czy polisa obejmuje takie zdarzenia, w końcu czy próbowałeś zgłosić to jako szkodę?

wbrew pozorom może się udać
2024-10-27 10:17
  coral Posty: 18 Ostrzeżenie: 0
Co mam zglaszać jako szkodę, po gwarancji, ubezpieczyciel może przysłać jedynie eksperta. Zamówiłem po wielkiej prośbie sam kocioł,
2024-10-29 09:07
  Irek7703 Posty: 10 Ostrzeżenie: 0
coral napisał » 2024-10-27 10:17
Co mam zglaszać jako szkodę, po gwarancji, ubezpieczyciel może przysłać jedynie eksperta. Zamówiłem po wielkiej prośbie sam kocioł,



jesli masz dom ubezpieczony to kocioł jest traktowany jako element stały.
coś pękło, cieknie, zalewa pomieszczenie, nie zrobiłeś tego celowo co oznacza że jest szkoda.


nawet jesli Ci to odrzucą, to jedyne co musisz zrobić to wypełnić formularz na stronie, chyba warto


dodane 2024-10-29 09:07
Irek7703 napisał » 2024-10-29 08:01
coral napisał » 2024-10-27 10:17
Co mam zglaszać jako szkodę, po gwarancji, ubezpieczyciel może przysłać jedynie eksperta. Zamówiłem po wielkiej prośbie sam kocioł,



jesli masz dom ubezpieczony to kocioł jest traktowany jako element stały.
coś pękło, cieknie, zalewa pomieszczenie, nie zrobiłeś tego celowo co oznacza że jest szkoda.


nawet jesli Ci to odrzucą, to jedyne co musisz zrobić to wypełnić formularz na stronie, chyba warto


Dodatkowo na Twoim miejscu bym sprawdził zakres assistance Twojej polisy.
Bywają polisy z bardzo fajnymi warunkami właśnie w obszarze assistance
Użytkownicy online: FranzM, Marcinszeller, rykala, zibi20061