Forum eSterownik.pl Problemy z aktualnymi statystykami oraz wykresami Subskrybuj | ||||
Pierwsza stronaPoprzednia strona4 / 11Następna stronaOstatnia strona | ||||
|
||||
leon
|
Witam...Do anaana; Brak funkcji dodatkowych to strzał w kolano.
Są sterowniki z takimi funkcjami to już nie czasy jakie były 5lat temu. Zbliża się wielkimi krokami bum wymiany kotłów, ludzie mają internet. Czeka mnie wymiana 3 kotłów i Twoje słowa Przemysławie jakoby to był taki wielki luksus jest porażką. 😭😭😭 Nie wspomnę już o działaniu kulawym gdzie sypiąc 20kg czy 100kg zawsze myśli że jest pełno 😭😭😭 dodane 2020-03-28 13:15Kolego jestem kierowcą na Międzynarodówce i cieszę się że żona wsypała 25kg czy 50kg do zasobnika węgla z małym dzieckiem.Dziwię się nie którym siedząc w domu i tak samo sypią jak moja żona.Pozdrawiam |
|||
|
||||
swp_minkowskie
|
Chyba znowu sie cos zepsulo. Wykresy i statystyki sa tylko do godziny 10:42.
Znowu nagle przybylo uzytkownikow Czy COV-19 winny dodane 2020-05-11 18:51Czy przynajmnied dane pokazywane na schemacie sa aktualne??? |
|||
|
||||
Rafaltomojeimie
|
Potwierdzam. Brak wykresów, co więcej na platformie eSterownik brak połączenia ze sterownikiem (w aplikacji android połączenie jest ale bez wykresów).
Pozdrawiam. |
|||
|
||||
Tatsuo84
|
Informacyjnie - w moim przypadku statystyki dostępne są do 22.04.2020, u mojego kolegi którego kocioł sterownik mam udostępniony - statystyki kończą się na 25.03.2020. Obydwa sterowniki/kotły chodzą non stop. W obydwu przypadkach zdalny dostęp do sterowników jest możliwy, brakuje tylko statystyk z ostatniego okresu. Pytanie, czy one tylko nie są widoczne, czy w ogóle nie zostały zapisane na serwerze z tego okresu? Dla mnie to dość istotne, gdyż jak się kiedyś pojawią po naprawie/migracji bazy danych do nowego rozwiązania to OK. Jeżeli w ogóle nie były w tym okresie rejestrowane to analiza czegokolwiek w tym sezonie nie będzie miała sensu. Tak czy inaczej, dobrze ze zdalny dostęp działa. Pozdrawiam. |
|||
|
||||
PrzemekP
|