Od dnia 16.10.2024 zostały wyłączone stacjonarne numery telefonów. Zapraszamy do kontaktu pod numerem: 574 443 555.
Forum  eSterownik.pl  Problemy z aktualnymi statystykami oraz wykresami Subskrybuj
Pierwsza stronaPoprzednia strona5 / 11Następna stronaOstatnia strona
2020-11-12 18:58
  piejar Posty: 56 Ostrzeżenie: 0
Mnie po powrocie, wykresy i statystyki już nie zniknęły. Czasem wiesza się aplikacja podczas ściągania danych na wykres ale po ubiciu jest OK.
2020-11-13 11:48
  wiktoriano Posty: 193 Ostrzeżenie: 0
Statystyki i wykresy znów zaczynają siadać. Powtórka z zeszłego roku?
PrzemekP napisał » 2020-01-17 20:55
Statystyki jak i wykresy nie będą płatne - dlatego też nigdy nie będą traktowane jako luksusowe dodatki.
Czy nadal zdanie pozostaje bez zmian?



PrzemekP napisał » 2020-01-17 20:55
Co do poprawy działania - to tak jak pisałem w pierwszym poście. Pracujemy żeby poprawić sytuację. Zmiany większe planujemy dopiero po zakończeniu sezonu grzewczego.
Proszę o stanowisko ES w tej sprawie.

Czy zadeklarowane działania zostały wykonane?
Jakim obecnie sprzętem dysponujecie?


Na platformie jest 5886 użytkowników, nie wiem ile jest aktywnych online, nie mam dostępu do filtrów. Może by jakaś zrzutka na serwer? Choćby 1/3 wpłaciła po 10zł to się zrobi niezła suma na niezły sprzęt.


Pozdrawiam

2020-11-13 12:14
  leON22 Posty: 6318 Ostrzeżenie: 3
Jestem za propozycją @wiktoriano  też dorzucę tę 10-chę żeby to w końcu chodziło stabilnie i jak należy , pozdrawiam ES
2020-11-13 12:15
  PrzemekP Posty: 836 Ostrzeżenie: 0 ELEKTRO-SYSTEM / ADMIN
wiktoriano napisał » 2020-11-13 11:48

PrzemekP napisał » 2020-01-17 20:55
Statystyki jak i wykresy nie będą płatne - dlatego też nigdy nie będą traktowane jako luksusowe dodatki.
Czy nadal zdanie pozostaje bez zmian?

Odpowiem pytaniem na pytanie. A jesteś gotów płacić miesięczny abonament, żeby mieć podgląd wykresów starszych niż tydzień oraz dostępu do statystyk? Jeżeli tak to jaką kwotę byłbyś gotów miesięcznie zapłacić ? Ilu użytkowników podniosło by alarm że nie po to kupowali sterownik żeby teraz płacić - przecież wszystko było obiecane w pakiecie.


wiktoriano napisał » 2020-11-13 11:48

PrzemekP napisał » 2020-01-17 20:55
Co do poprawy działania - to tak jak pisałem w pierwszym poście. Pracujemy żeby poprawić sytuację. Zmiany większe planujemy dopiero po zakończeniu sezonu grzewczego.

Proszę o stanowisko ES w tej sprawie.

Czy zadeklarowane działania zostały wykonane?
Jakim obecnie sprzętem dysponujecie?


Prace trwają nadal i są na ukończeniu. W międzyczasie została zmieniona koncepcja jak i rodzaj bazy danych którą mieliśmy / będziemy wykorzystywać. Wiąże się to z przepisaniem nie tylko strony www ale również api dla aplikacji mobilnych jak i samych aplikacji.
Aktualna sytuacja nie pomaga - i tego dalej nie będę rozwijał.
Strona WWW jest już przygotowana - jesteś chętny przepiąć się na nowy serwer ? Stracisz dostęp na ten moment do aplikacji mobilnych.

wiktoriano napisał » 2020-11-13 11:48

Na platformie jest 5886 użytkowników, nie wiem ile jest aktywnych online, nie mam dostępu do filtrów. Może by jakaś zrzutka na serwer? Choćby 1/3 wpłaciła po 10zł to się zrobi niezła suma na niezły sprzęt.
Pozdrawiam

I wracamy do pierwszego pytania. Ilu użytkowników podniesie alarm?
2020-11-13 13:23
  wiktoriano Posty: 193 Ostrzeżenie: 0

PrzemekP napisał » 2020-11-13 12:15
A jesteś gotów płacić miesięczny abonament, żeby mieć podgląd wykresów starszych niż tydzień oraz dostępu do statystyk? Jeżeli tak to jaką kwotę byłbyś gotów miesięcznie zapłacić ?
Tak jestem gotów, myślę, że 10zł miesięcznie to nie problem. Nie jest to duża kwota i na początku na pewno nie będzie ona pokrywała waszych kosztów, ale wraz ze wzrostem abonentów się to zmieni.
Czy biorąc pod uwagę to, że jesteście w stanie stwierdzić ilu użytkowników jest aktywnych online i korzystających z platformy to kwota 10 zł jest wystarczająca?


PrzemekP napisał » 2020-11-13 12:15
Ilu użytkowników podniosło by alarm że nie po to kupowali sterownik żeby teraz płacić - przecież wszystko było obiecane w pakiecie.
Takie lub podobne zachowania można zaobserwować we wszystkich grupach społecznych, począwszy od zwykłego obywatela kończąc na publicznych osobach np. sędzia, prawnik, policjant. Dobrym porównaniem jest obecna sytuacja covidowa w Polsce.

Niektóre osoby wręcz się urodziły do narzekania, jest to nieuniknione i zawsze się ktoś taki znajdzie.



PrzemekP napisał » 2020-11-13 12:15
Prace trwają nadal i są na ukończeniu.
Cieszę się, że prace nad ulepszeniem trwają, zapewne nie tylko ja się cieszę oraz w imieniu wszystkich użytkowników pragnę podziękować za wkład i słuchanie opinii bo nieliczni producenci mogą się pochwalić takim podejściem.
 

PrzemekP napisał » 2020-11-13 12:15
Strona WWW jest już przygotowana - jesteś chętny przepiąć się na nowy serwer ? Stracisz dostęp na ten moment do aplikacji mobilnych.
Jestem gotów, jeśli w ogóle nie stracę dostępu zdalnego z zewnątrz to w porządku. Proszę mnie przepiąć. Od początku zgłosiłem się też do programu betatester dla aplikacji mobilnej Defro Smart II jakby co.

PrzemekP napisał » 2020-11-13 12:15
I wracamy do pierwszego pytania. Ilu użytkowników podniesie alarm?
Mysłę, że w tym celu zdecydowanie pomoże uruchomienie sondy na wszystkich możliwych kanałach. WWW, aplikacja mobilna/iOS, forum i teraz jest najodpowiedniejszy moment na to.


Coś dla wyluzowania kawał o końcu świata.


Pozdrawiam.

2020-11-13 13:51
  leON22 Posty: 6318 Ostrzeżenie: 3
Myślałem że 60zeta na rok to byłaby kwota do przyjęcia przez większość użytkowników  
2020-11-13 19:22
  Rotaz Posty: 68 Ostrzeżenie: 0

Michal86 napisał » 2020-01-17 10:36
W pello wystarczy przemnożyć czas pracy podajnika przez jego wydajność i macie zużycie od zasypu do zasypu. Podzielić to na dni lub godziny i statystyka zużycia paliwa gotowa😜

U mnie w OEPM i eCoal.pl v3.5 tez to mi wystarcza, tylko pierwszy sezon używania kotła mnie ciekawił ile spali za cały sezon, nie było to trudne bo Retopal miałem oryginalny workowany .Pakowałem puste  worki po 14 szt do jednego,wyszło 2300 kg/sezon i to jest dla mnie wiarygodne ,bo zimy ostatnio sa podobne temperaturowo.Statystyki z dokładnoscią do dkg/ 24h mnie nie interesuja,tym bardziej rok wstecz. Z racji dowozu ekg prosto z kopalni (25 km) i przez to nizszej ceny loco dom ( taniej niz gdzie indziej w kraju),mam zawsze zapas na przyszły sezon,tak ,ze nagła ostra zima mnie nie zaskoczy.

Zasypujac  zeruje czas pracy podajnika i jak sie pogoda zmienia np. na minusowe temp. w nocy np. po 5 dniach tylko z ciekawosci patrze, ile pracował podajnik minut x 0.19 kg/min.
Natomiast schemat i wykresy na necie super sprawa, bo bedac np. u córki w górach widze co w kotle  sie dzieje, czy bedzie ciepło w domu jak po 4 dniach wróce (zawleczka jeszcze przez 3 sezony mi sie nie trafiła (odpukac ,dzis 13 ty ,piatek..)

Pierwszy raz w tym tygodniu, po 3 latach palenia Retopalem ,zważyłem popiół po 4 dniach spalenia 47.2 kg Retopalu, popiołu było 3.4 kg,czyli nieznacznie  ponad  7%  (certyfikat 5-10%) , mogłoby byc jeszcze mniej ,ale spalanie Retopala bezproblemowe, a ekg prosto od producenta ,powtarzalny.



2020-11-13 23:05
  leON22 Posty: 6318 Ostrzeżenie: 3
@wiktoriano  Twoja lista pytań do ES jest jak lista pytań redaktora TVN do "Don Stanislao" 
2020-11-14 11:29
  piejar Posty: 56 Ostrzeżenie: 0
Myślę że nie ma co się prosić o wprowadzenie abonamentu. Zawsze przecież Firma może założyć konto na Patronie i dać możliwość opłacania tym, którzy sa chętni na płacenie. Pytanie jaki mieliby bonus? Może np przechowywaniei  danych historycznych przez 3 lata? (szczerze to nie wiem jak długo są przechowywane) Pamiętajmy o tym, że zawsze można oglądać dane lokalnie przez logowanie po IP. Prowadzenie takiego projektu informatycznego w perspektywie roku to coś innego niż w perspektywie lat nastu , gdzie dane przyrastają bezlitośnie a użytkownicy przyzwyczaili się że jest fajnie i darmo. Nic nie jest darmo - pytanie ilu z nas pracuje za darmo? Tak więc pohukiwanie na adminów że czegos nie rozwijają jest takie sobie. 
2020-11-14 12:24
  leON22 Posty: 6318 Ostrzeżenie: 3
Nikt się nie prosi o abo... to tylko jedna z propozycji rozwiązania problemu. Nie ma nic za darmo, cena tych usług typu statystyki, wykresy wliczona jest pewnie w cenę sterownika, a np.za powiadomienie sms albo email o alarmie trzeba już dodatkowo płacić, tu mogłoby być podobnie. Chcesz mieć stały dostęp do full opcji płać, takie jest moje zdanie  
2020-11-14 14:13
  slaw007 Posty: 142 Ostrzeżenie: 0
Ja mam dostęp do statystyk od początku pracy z kotłem tj. od stycznia 2013.
Wtedy były jeszcze darmowe SMS-y o alarmach np. "pusty zasobnik"
2020-11-18 12:07
  skresz Posty: 101 Ostrzeżenie: 0

Kiedy zacznie do działać jak należy mam jednego starego sterownika do którego mam podgląd, nowy u siebie i rodziców  wszystko tak muli że ręce opadają, po wizycie i pokazie umiejętności kolejne 3 sterowniki poszły w
e kotłownie czy lepiej nie wiem ale jak znajomi zobaczyli jak to działa to uciekli. 

ps. mam jeszcze z 10 znajomych do wymiany, hehe ale chyba  nie ma co namawiać do esterwonikika bo nam serwer zapchają

2020-11-18 14:17
  slaw007 Posty: 142 Ostrzeżenie: 0
Jak ja się cieszę, że mam stary sterownik i u mnie wszystko OK
2020-11-19 19:50
  anek Posty: 1 Ostrzeżenie: 0
Jestem użytkownikiem 3 kotłów z esterownikiem i 3 z innymi i muszę z przykrością stwierdzić że esterownik ma najgorszą platformę zapchany serwer, oczekiwanie na połączenie, wcale nie nowe problemy. Rok temu już były zgłaszane problemy, ale nic się nie poprawia, szkoda bo to była pierwsza i najlepsza platforma ,a teraz daleko jej do innych jak np. Tech sterowniki . Pozdrawiam i czekam na wydłużenie czasu podawania paliwa w trybie ręcznym i wydłużenie podawania paliwa w trybie pellet .1,5 roku temu była prośba i nic. Niezrozumiałe szkoda.

dodane 2020-11-19 19:50sław007 to prawda na starym sterowniku chodzi stabilnie, też mam jeden na starym i tam nie ma problemu.
2020-11-20 10:58
  lotek Posty: 3 Ostrzeżenie: 0
A może by tak wykorzystać wbudowaną w sterownik kartę pamięci ?
Na przykład statystyki i wykresy powiedzmy - do roku wstecz. Reszta aktualizowana na serwer - po roku. W tym momencie ta karta "tkwi bezużytecznie", no może poza ręczną aktualizacją oprogramowania.
Takie moje przemyślenie bo programistą nie jestem.
2020-12-09 07:52
  Mateo139 Posty: 29 Ostrzeżenie: 0
Witam, czy u was też nie działają statystyki?? Od 5.12 nie mam żadnych zapisów?? 
2020-12-09 07:53
  k-nar Posty: 9 Ostrzeżenie: 0
Witajcie.  Czy także nie macie podglądu na dane od dnia wczorajszego? 
2020-12-10 11:19
  skresz Posty: 101 Ostrzeżenie: 0
k-nar napisał » 2020-12-09 07:53
Witajcie.  Czy także nie macie podglądu na dane od dnia wczorajszego? 



U mnie w tym momencie na 2 urządzeniach ruszyło po kilkunastu sekundach oczekiwania ale nie zmienia to faktu że problemy zdarzają się coraz częściej. Wczoraj spędziłem 40min na ustawianiu znajomemu kotła bo strona co chwile albo nie chciała się wczytać albo nie zapisywała zmian a wszystko to po 10-20s od kliknięcia. 


Mam wrażenie że firma przybrała schemat działania że gwarancja to tylko do drzwi a później spier...... .
Niestety żałosne bo darzyłem dużym sentymentem firmę lecz w tej formie i z tym podejściem konkurencja niebawem ich przetrawi. 
2020-12-15 19:30
  ares1980aa Posty: 7 Ostrzeżenie: 0
Witam u mnie brak wykresów i statystyk od 11.12.2020 po 14:00 koniec. Ale to nie problem większy to, że nie mam powiadomień na e-maila z alarmów i zdarzeń i co gorsza nawet w podglądzie pieca też w historii ich brak.
Czy jedno z drugim jest jakoś powiązane?

Ktoś coś jakoś? Czy w serwisie jakieś kłopociki? 
2021-01-15 07:26
  owkol Posty: 35 Ostrzeżenie: 0

u innych widze wykresy, u mnie natomiast brak od 3 dni, jakieś pomysły??
Pozdrawiam
Pierwsza stronaPoprzednia strona5 / 11Następna stronaOstatnia strona
Użytkownicy online: AndrzejH, arturox3, dani3210, drobny10, jareckicbr, Piecm99, wojtekr1960