Forum eSterownik.pl Problemy z aktualnymi statystykami oraz wykresami Subskrybuj | ||||
Pierwsza stronaPoprzednia strona5 / 11Następna stronaOstatnia strona | ||||
|
||||
piejar
|
Mnie po powrocie, wykresy i statystyki już nie zniknęły. Czasem wiesza się aplikacja podczas ściągania danych na wykres ale po ubiciu jest OK.
|
|||
|
||||
wiktoriano
|
Statystyki i wykresy znów zaczynają siadać. Powtórka z zeszłego roku?
PrzemekP napisał » 2020-01-17 20:55 Czy nadal zdanie pozostaje bez zmian?Statystyki jak i wykresy nie będą płatne - dlatego też nigdy nie będą traktowane jako luksusowe dodatki. PrzemekP napisał » 2020-01-17 20:55 Proszę o stanowisko ES w tej sprawie. Co do poprawy działania - to tak jak pisałem w pierwszym poście. Pracujemy żeby poprawić sytuację. Zmiany większe planujemy dopiero po zakończeniu sezonu grzewczego. Czy zadeklarowane działania zostały wykonane? Jakim obecnie sprzętem dysponujecie? Na platformie jest 5886 użytkowników, nie wiem ile jest aktywnych online, nie mam dostępu do filtrów. Może by jakaś zrzutka na serwer? Choćby 1/3 wpłaciła po 10zł to się zrobi niezła suma na niezły sprzęt. Pozdrawiam |
|||
|
||||
leON22
|
Jestem za propozycją @wiktoriano też dorzucę tę 10-chę żeby to w końcu chodziło stabilnie i jak należy , pozdrawiam ES
|
|||
|
||||
PrzemekP
|
wiktoriano napisał » 2020-11-13 11:48 PrzemekP napisał » 2020-01-17 20:55 Czy nadal zdanie pozostaje bez zmian?Statystyki jak i wykresy nie będą płatne - dlatego też nigdy nie będą traktowane jako luksusowe dodatki. Odpowiem pytaniem na pytanie. A jesteś gotów płacić miesięczny abonament, żeby mieć podgląd wykresów starszych niż tydzień oraz dostępu do statystyk? Jeżeli tak to jaką kwotę byłbyś gotów miesięcznie zapłacić ? Ilu użytkowników podniosło by alarm że nie po to kupowali sterownik żeby teraz płacić - przecież wszystko było obiecane w pakiecie. wiktoriano napisał » 2020-11-13 11:48 PrzemekP napisał » 2020-01-17 20:55 Co do poprawy działania - to tak jak pisałem w pierwszym poście. Pracujemy żeby poprawić sytuację. Zmiany większe planujemy dopiero po zakończeniu sezonu grzewczego. Proszę o stanowisko ES w tej sprawie. Czy zadeklarowane działania zostały wykonane? Jakim obecnie sprzętem dysponujecie? Prace trwają nadal i są na ukończeniu. W międzyczasie została zmieniona koncepcja jak i rodzaj bazy danych którą mieliśmy / będziemy wykorzystywać. Wiąże się to z przepisaniem nie tylko strony www ale również api dla aplikacji mobilnych jak i samych aplikacji. Aktualna sytuacja nie pomaga - i tego dalej nie będę rozwijał. Strona WWW jest już przygotowana - jesteś chętny przepiąć się na nowy serwer ? Stracisz dostęp na ten moment do aplikacji mobilnych. wiktoriano napisał » 2020-11-13 11:48 Na platformie jest 5886 użytkowników, nie wiem ile jest aktywnych online, nie mam dostępu do filtrów. Może by jakaś zrzutka na serwer? Choćby 1/3 wpłaciła po 10zł to się zrobi niezła suma na niezły sprzęt. Pozdrawiam I wracamy do pierwszego pytania. Ilu użytkowników podniesie alarm? |
|||
|
||||
wiktoriano
|
PrzemekP napisał » 2020-11-13 12:15 Tak jestem gotów, myślę, że 10zł miesięcznie to nie problem. Nie jest to duża kwota i na początku na pewno nie będzie ona pokrywała waszych kosztów, ale wraz ze wzrostem abonentów się to zmieni. A jesteś gotów płacić miesięczny abonament, żeby mieć podgląd wykresów starszych niż tydzień oraz dostępu do statystyk? Jeżeli tak to jaką kwotę byłbyś gotów miesięcznie zapłacić ? Czy biorąc pod uwagę to, że jesteście w stanie stwierdzić ilu użytkowników jest aktywnych online i korzystających z platformy to kwota 10 zł jest wystarczająca? PrzemekP napisał » 2020-11-13 12:15 Takie lub podobne zachowania można zaobserwować we wszystkich grupach społecznych, począwszy od zwykłego obywatela kończąc na publicznych osobach np. sędzia, prawnik, policjant. Dobrym porównaniem jest obecna sytuacja covidowa w Polsce. Ilu użytkowników podniosło by alarm że nie po to kupowali sterownik żeby teraz płacić - przecież wszystko było obiecane w pakiecie. Niektóre osoby wręcz się urodziły do narzekania, jest to nieuniknione i zawsze się ktoś taki znajdzie. PrzemekP napisał » 2020-11-13 12:15 Cieszę się, że prace nad ulepszeniem trwają, zapewne nie tylko ja się cieszę oraz w imieniu wszystkich użytkowników pragnę podziękować za wkład i słuchanie opinii bo nieliczni producenci mogą się pochwalić takim podejściem.Prace trwają nadal i są na ukończeniu. PrzemekP napisał » 2020-11-13 12:15 Jestem gotów, jeśli w ogóle nie stracę dostępu zdalnego z zewnątrz to w porządku. Proszę mnie przepiąć. Od początku zgłosiłem się też do programu betatester dla aplikacji mobilnej Defro Smart II jakby co.Strona WWW jest już przygotowana - jesteś chętny przepiąć się na nowy serwer ? Stracisz dostęp na ten moment do aplikacji mobilnych. PrzemekP napisał » 2020-11-13 12:15 Mysłę, że w tym celu zdecydowanie pomoże uruchomienie sondy na wszystkich możliwych kanałach. WWW, aplikacja mobilna/iOS, forum i teraz jest najodpowiedniejszy moment na to. I wracamy do pierwszego pytania. Ilu użytkowników podniesie alarm? Coś dla wyluzowania kawał o końcu świata. Pozdrawiam. |
|||
|
||||
leON22
|
Myślałem że 60zeta na rok to byłaby kwota do przyjęcia przez większość użytkowników
|
|||
|
||||
Rotaz
|
Michal86 napisał » 2020-01-17 10:36 W pello wystarczy przemnożyć czas pracy podajnika przez jego wydajność i macie zużycie od zasypu do zasypu. Podzielić to na dni lub godziny i statystyka zużycia paliwa gotowa😜 U mnie w OEPM i eCoal.pl v3.5 tez to mi wystarcza, tylko pierwszy sezon używania kotła mnie ciekawił ile spali za cały sezon, nie było to trudne bo Retopal miałem oryginalny workowany .Pakowałem puste worki po 14 szt do jednego,wyszło 2300 kg/sezon i to jest dla mnie wiarygodne ,bo zimy ostatnio sa podobne temperaturowo.Statystyki z dokładnoscią do dkg/ 24h mnie nie interesuja,tym bardziej rok wstecz. Z racji dowozu ekg prosto z kopalni (25 km) i przez to nizszej ceny loco dom ( taniej niz gdzie indziej w kraju),mam zawsze zapas na przyszły sezon,tak ,ze nagła ostra zima mnie nie zaskoczy. Zasypujac zeruje czas pracy podajnika i jak sie pogoda zmienia np. na minusowe temp. w nocy np. po 5 dniach tylko z ciekawosci patrze, ile pracował podajnik minut x 0.19 kg/min. Natomiast schemat i wykresy na necie super sprawa, bo bedac np. u córki w górach widze co w kotle sie dzieje, czy bedzie ciepło w domu jak po 4 dniach wróce (zawleczka jeszcze przez 3 sezony mi sie nie trafiła (odpukac ,dzis 13 ty ,piatek..) Pierwszy raz w tym tygodniu, po 3 latach palenia Retopalem ,zważyłem popiół po 4 dniach spalenia 47.2 kg Retopalu, popiołu było 3.4 kg,czyli nieznacznie ponad 7% (certyfikat 5-10%) , mogłoby byc jeszcze mniej ,ale spalanie Retopala bezproblemowe, a ekg prosto od producenta ,powtarzalny. |
|||
|
||||
leON22
|
@wiktoriano Twoja lista pytań do ES jest jak lista pytań redaktora TVN do "Don Stanislao"
|
|||
|
||||
piejar
|
Myślę że nie ma co się prosić o wprowadzenie abonamentu. Zawsze przecież Firma może założyć konto na Patronie i dać możliwość opłacania tym, którzy sa chętni na płacenie. Pytanie jaki mieliby bonus? Może np przechowywaniei danych historycznych przez 3 lata? (szczerze to nie wiem jak długo są przechowywane) Pamiętajmy o tym, że zawsze można oglądać dane lokalnie przez logowanie po IP. Prowadzenie takiego projektu informatycznego w perspektywie roku to coś innego niż w perspektywie lat nastu , gdzie dane przyrastają bezlitośnie a użytkownicy przyzwyczaili się że jest fajnie i darmo. Nic nie jest darmo - pytanie ilu z nas pracuje za darmo? Tak więc pohukiwanie na adminów że czegos nie rozwijają jest takie sobie.
|
|||
|
||||
leON22
|
Nikt się nie prosi o abo... to tylko jedna z propozycji rozwiązania problemu. Nie ma nic za darmo, cena tych usług typu statystyki, wykresy wliczona jest pewnie w cenę sterownika, a np.za powiadomienie sms albo email o alarmie trzeba już dodatkowo płacić, tu mogłoby być podobnie. Chcesz mieć stały dostęp do full opcji płać, takie jest moje zdanie
|
|||
|
||||
slaw007
|
Ja mam dostęp do statystyk od początku pracy z kotłem tj. od stycznia 2013.
Wtedy były jeszcze darmowe SMS-y o alarmach np. "pusty zasobnik" |
|||
|
||||
skresz
|
Kiedy zacznie do działać jak należy mam jednego starego sterownika do którego mam podgląd, nowy u siebie i rodziców wszystko tak muli że ręce opadają, po wizycie i pokazie umiejętności kolejne 3 sterowniki poszły w e kotłownie czy lepiej nie wiem ale jak znajomi zobaczyli jak to działa to uciekli. ps. mam jeszcze z 10 znajomych do wymiany, hehe ale chyba nie ma co namawiać do esterwonikika bo nam serwer zapchają |
|||
|
||||
slaw007
|
Jak ja się cieszę, że mam stary sterownik i u mnie wszystko OK
|
|||
|
||||
anek
|
Jestem użytkownikiem 3 kotłów z esterownikiem i 3 z innymi i muszę z przykrością stwierdzić że esterownik ma najgorszą platformę zapchany serwer, oczekiwanie na połączenie, wcale nie nowe problemy. Rok temu już były zgłaszane problemy, ale nic się nie poprawia, szkoda bo to była pierwsza i najlepsza platforma ,a teraz daleko jej do innych jak np. Tech sterowniki . Pozdrawiam i czekam na wydłużenie czasu podawania paliwa w trybie ręcznym i wydłużenie podawania paliwa w trybie pellet .1,5 roku temu była prośba i nic. Niezrozumiałe szkoda.
dodane 2020-11-19 19:50sław007 to prawda na starym sterowniku chodzi stabilnie, też mam jeden na starym i tam nie ma problemu. |
|||
|
||||
lotek
|
A może by tak wykorzystać wbudowaną w sterownik kartę pamięci ?
Na przykład statystyki i wykresy powiedzmy - do roku wstecz. Reszta aktualizowana na serwer - po roku. W tym momencie ta karta "tkwi bezużytecznie", no może poza ręczną aktualizacją oprogramowania. Takie moje przemyślenie bo programistą nie jestem. |
|||
|
||||
Mateo139
|
Witam, czy u was też nie działają statystyki?? Od 5.12 nie mam żadnych zapisów??
|
|||
|
||||
k-nar
|
Witajcie. Czy także nie macie podglądu na dane od dnia wczorajszego?
|
|||
|
||||
skresz
|
k-nar napisał » 2020-12-09 07:53 Witajcie. Czy także nie macie podglądu na dane od dnia wczorajszego? U mnie w tym momencie na 2 urządzeniach ruszyło po kilkunastu sekundach oczekiwania ale nie zmienia to faktu że problemy zdarzają się coraz częściej. Wczoraj spędziłem 40min na ustawianiu znajomemu kotła bo strona co chwile albo nie chciała się wczytać albo nie zapisywała zmian a wszystko to po 10-20s od kliknięcia. Mam wrażenie że firma przybrała schemat działania że gwarancja to tylko do drzwi a później spier...... . Niestety żałosne bo darzyłem dużym sentymentem firmę lecz w tej formie i z tym podejściem konkurencja niebawem ich przetrawi. |
|||
|
||||
ares1980aa
|
Witam u mnie brak wykresów i statystyk od 11.12.2020 po 14:00 koniec. Ale to nie problem większy to, że nie mam powiadomień na e-maila z alarmów i zdarzeń i co gorsza nawet w podglądzie pieca też w historii ich brak.
Czy jedno z drugim jest jakoś powiązane? Ktoś coś jakoś? Czy w serwisie jakieś kłopociki? |
|||
|
||||
owkol
|
u innych widze wykresy, u mnie natomiast brak od 3 dni, jakieś pomysły?? Pozdrawiam |
|||
Pierwsza stronaPoprzednia strona5 / 11Następna stronaOstatnia strona | ||||