Forum eSterownik.pl Problemy z aktualnymi statystykami oraz wykresami Subskrybuj | ||||
Pierwsza stronaPoprzednia strona10 / 11Następna stronaOstatnia strona | ||||
|
||||
sq9tbu
|
||||
|
||||
PrzemekP
|
sq9tbu napisał » 2021-11-21 20:10 Próbujesz odpytać serwer który ledwo dyszy z zakresu od 2020-01-01 do dnia dzisiejszego?2. h już mieli nic się nie dzieje I dziwisz się ze nie działa? Zapytaj o kilka dni, maks tydzień. Dlatego też na nowej usłudze ograniczyliśmy wykresy do jednego dnia, żeby nie było takich prób. dodane 2021-11-21 20:40 szczypik napisał » 2021-11-21 16:32 Witam ponownie, pisałem wcześniej o moich problemach ze statystyką. Wspomnę tylko, że przeniosłem sterownik na nową usługę i jak wcześniej nie widziałem statystyk od 17 listopada, tak nowe oprogramowanie nie rozwiązało tego problemu. Aż tu nagle dzisiaj kiedy o 13.47 dosypałem węgla nagle pojawiła się statystyka za dzień dzisiejszy, co ciekawe od godziny 11.00. Coś chyba jednak nie tak z tymi danymi, poprzednie statystyki, tych których wcześniej nie widziałem, wchodząc na poszczególne dni, dalej są niedostępne, ale jak już wcześniej wspomniałem, sumaryczne statystyki za okres powiedzmy tygodnia uwzględniają te, których nie widać. Dobrze, że ruszyło, przynajmniej tyle... Pozdrawiam. Polecam sprawdzić wszystkie zasypy czy jest wybrany węgiel. Łatwiej by było jakbyś udostępnił sterownik |
|||
|
||||
szczypik
|
No i faktycznie, nie miałem wybranego aktualnego węgla. Wystarczyło w statystykach/zdarzeniach wyedytować zasyp, zaznaczyć odpowiedni węgiel i działa. Dzięki za pomoc. Statystyki działają ok, wszystko wróciło do normy.
|
|||
|
||||
sq9tbu
|
To jak mam odpytać Server żeby mi pokazał za rok 2020 najniższą temperaturę i czas jej trwania i może być też osobno za 2021?
Po jednym dniu to jest bez sensu żebym ja to przeglądał minie miesiąc zanim to przejrzę po to są komputery, serwery żeby można było od pytywać i se ułatwiać a nie utrudniać. |
|||
|
||||
januszprzybyla57
|
eCoal3,5 ogniwo 26 wersja 1.1.33.19 brak statystyk i wykresów od dnia- 15.11.2021- wcześniej wszystko było dobrze proszę o info z jakiego powodu,pozdrawiam.
|
|||
|
||||
PrzemekP
|
januszprzybyla57 napisał » 2021-11-23 00:53 eCoal3,5 ogniwo 26 wersja 1.1.33.19 brak statystyk i wykresów od dnia- 15.11.2021- wcześniej wszystko było dobrze proszę o info z jakiego powodu,pozdrawiam. Stara usługa jest stopniowo wygaszana - dane nie są synchronizowane. Proszę przenieść sterownik na nową usługę. Wszystkie informacje w tym wątku |
|||
|
||||
arosa
|
Ja też mam ostatnio problem ze statystykami a nawet z wyświetleniem sterownika ale jestem na starej wersji. Ale jedno co trzeba przyznać mistrzostwo świata 1,5 tygodnia nowa wersja a stara jest ubijana. Czy wy myślicie że wszyscy siedzą na stronie esterownik i sprawdzają czy wpadają nowe wersje. Mam kilku sąsiadów co mają kocioł rbr i żaden nie wchodzi na tą stronę z powodu braku czasu ale status kotła sprawdzają, ale jak mają sprawdzić jak serwer nie odpowiada nie widać kotła a nie wiedzą że mają aktualizować sterownik. Są ludzie którzy wiedzą tylko jak sprawdzic ąktualne parametry kotła bo tak im np wnuczek pokazał a wy im każecie aktualizować sterownik bo stara wersja przestanie działać
|
|||
|
||||
PrzemekP
|
arosa napisał » 2021-11-24 22:13 Ja też mam ostatnio problem ze statystykami a nawet z wyświetleniem sterownika ale jestem na starej wersji. Ale jedno co trzeba przyznać mistrzostwo świata 1,5 tygodnia nowa wersja a stara jest ubijana. Czy wy myślicie że wszyscy siedzą na stronie esterownik i sprawdzają czy wpadają nowe wersje. Mam kilku sąsiadów co mają kocioł rbr i żaden nie wchodzi na tą stronę z powodu braku czasu ale status kotła sprawdzają, ale jak mają sprawdzić jak serwer nie odpowiada nie widać kotła a nie wiedzą że mają aktualizować sterownik. Są ludzie którzy wiedzą tylko jak sprawdzic ąktualne parametry kotła bo tak im np wnuczek pokazał a wy im każecie aktualizować sterownik bo stara wersja przestanie działać Migracja na nową usługę była dostępna dla wszystkich użytkowników od końca października. Jeszcze wcześniej kilkunastu użytkowników testowało w zamkniętej grupie nową usługę. Więc nie jest to tak krótki czas jak piszesz. Nie jest też wymagana aktualizacja softu, aby przejść na nową usługę. Można pozostać przy aktualnym sofcie. |
|||
|
||||
darase
|
Przed przeniesieniem sterownika na nową usługę zróbcie sobie screeny wykresów z przed roku bo wszystkie pójdą w zapomnienie 🤔🤔
|
|||
|
||||
Zdenek
|
Witam.
No i mam pierwszy problem z eSterownikiem A mianowicie dziś chciałem włączyć powiadomienia push i jak sią okazało mogę połączyć się z urządzeniem, wyświetlił mi sią schemat z aktualnym podglądem ale już bez możliwości dostępu do regulacji parametrów a co gorsza na zakładce WYKRESY wywala błąd: "Fatal error: Uncaught Error: Call to a member function children() on null in /var/www/pl.esterownik.panel/modules/charts/get_charts.php:58 Stack trace: #0 /var/www/pl.esterownik.panel/modules/charts/get_charts.php(411): parseChartConfig() #1 /var/www/pl.esterownik.panel/modules/charts/index.php(11): include(/var/www/pl.est...) #2 /var/www/pl.esterownik.panel/index.php(308): include(/var/www/pl.est...) #3 {main} thrown in /var/www/pl.esterownik.panel/modules/charts/get_charts.php on line 58" Nie mam dostępu do "Statystyk" a "Alarmy" i "Zdarzenia" wywalają podobne błędy! Na zakładce "Ustawienia" jest "Błąd systemu! Brak pliku konfiguracyjnego" Dodam jeszcze że w aplikacji na telefonie wszystko działa jak należy, mam dostęp do wykresów, statystyk, ustawień, wszystko jest ok! Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu |
|||
|
||||
leON22
|
Zrób może restart urządzenia , może to pomoże pewny
|
|||
|
||||
Zdenek
|
Restart to pierwsze co zrobiłem Nic to nie dało.
|
|||
|
||||
leON22
|
Możesz zalogować się do sterownika po adresie IP?
|
|||
|
||||
Zdenek
|
||||
|
||||
leON22
|
Dobry adres wpisujesz Piszesz , że z aplikacji wszystko działa OK .
|
|||
|
||||
Zdenek
|
Walczę i walczę!
Po diagnostyce sieci windows, jest taki komunikat dotyczący sterownika: "Urządzenie witryny sieci Web ( adres IP) działa w trybie online, ale nie odpowiada na próby nawiązania połączenia" dodane 2022-01-06 19:59 leON22 napisał » 2022-01-06 19:51 Dobry adres wpisujesz Piszesz , że z aplikacji wszystko działa OK . Wpisuję IP z wyświetlacza na kotle |
|||
|
||||
leON22
|
OK , dziwne bo Twój ster jest widoczny w sieci ale komunikaty podobne do tych co opisałeś wyżej , czyli BŁĄD Coś się posypało, tylko co Pozostaje tylko telefon do serwisu ES .
|
|||
|
||||
Zdenek
|
Jeśli chodzi o aplikację to na próbę wyłączyłem w telefonie wifi by sprawdzić połączenie przez sieć zewnętrzną i wszystko działa jak należy, aplikacja się łączy bez problemu i wszystko jest tak jak się należy!
Ale na komp. stacjonarnym, laptopie czy nawet na tym telefonie co łączy się przez apkę, przez przeglądarkę nie ma szans! Połączy się ale z afektem jak napisałem na początku! |
|||
|
||||
leON22
|
Sory @Zdenek nie pomogę , moje pomysły się wyczerpały
|
|||
|
||||
Zdenek
|
Teraz jest długi weekend więc poczekam z telefonem
Najważniejsze że sterownik "jeszcze" współpracuje z kotłem dodane 2022-01-06 20:19Dzięki |
|||
Pierwsza stronaPoprzednia strona10 / 11Następna stronaOstatnia strona | ||||