W nowym sofcie do sterowników PELLO dodaliśmy obsługę BUFORA. Więcej informacji na forum lub w tym pliku
Forum  eCoal.pl v3.5  piec wolno grzeje cwu Subskrybuj
Pierwsza stronaPoprzednia strona2 / 2Następna stronaOstatnia strona
2019-03-11 10:28
  yahu83 Posty: 31 Ostrzeżenie: 0
karoka65 napisał » 2019-03-11 08:46
leON22 napisał » 2019-03-10 21:25
Następna dobra rada , gość zainwestował w zawór 4D i siłownik , a teraz ma o nim zapomnieć 


Leon dobrze że nie wiesz ile tych zaworów i siłowników wisi sobie zamontowanych tylko dla "dekoracji".



Panowie, no bez jaj. Czyli waszym zdaniem połowa rzeczy jaką mi tam zamontowali jest dla dekoracji i spełnia żadnej konkretnej funkcji ? Nie znam się na instalacjach, jedynie to co dowiem się na forum albo wydedukuje z różnych artykułów. Zlecam robotę specjalistą którzy biorą konkretną kasę za swoją robotę.


Czy chodzi tylko o te powroty ? Jak przepne ten CWU bezpośrednio do kotła to będzie wszystko ok ?
2019-03-11 10:29
  Pink01 Posty: 198 Ostrzeżenie: 0
leON22 napisał » 2019-03-10 21:55
Grzesiu nie podam wyjścia , bo jak byś się wrócił kilka postów wyżej to byś zauważył, że się poddałem w tym temacie  Nie jestem asem takim jak co niektórzy na tym forum , co wiedzą , a nie powiedzą   Cały czas się od Was uczę , sory ale się wzruszyłem