W nowym sofcie do sterowników PELLO dodaliśmy obsługę BUFORA. Więcej informacji na forum lub w tym pliku
Forum  eCoal.pl v3.5  co jest nie tak Subskrybuj
Pierwsza stronaPoprzednia strona1 / 2Następna stronaOstatnia strona
2017-10-13 20:55
  jaca67 Posty: 3 Ostrzeżenie: 0
    Witam wszystkich palę w oep10 od kilkunastu dni a więc jestem zielony w temacie wczoraj dodałem czujniki zew i wew martwią mnie poszarpane wykresy zwłaszcza 4D może ktoś zerknie coś doradzi pozdrawiam
2017-10-13 23:10
  Pink01 Posty: 198 Ostrzeżenie: 0
Spróbuj wydłużyć czas reakcji do 60 sekund, obniżyć współczynnik wzmocnienia na 1 i histerezę pracy zaworu obniżyć na 1 stopień.
2017-10-14 09:57
  jaca67 Posty: 3 Ostrzeżenie: 0
Witam zrobiłem jak napisałeś będę obserwował dzięki
2017-10-14 18:01
  Pink01 Posty: 198 Ostrzeżenie: 0
Strasznie nerwowo Ci ten mieszacz reaguje. Ja bym mu jeszcze zmniejszył współczynnik. A prawdę mówiąc spróbowałbym dać na 0, w ogóle bez wzmocnienia niech próbuje regulować.
2017-10-14 20:13
  leON22 Posty: 6508 Ostrzeżenie: 3
jaca67 jak chcesz ustabilizować pracę Twojego kociołka , to po pierwsze zrezygnuj z programatora temp.kotła tzn.wyłącz temp.obniżoną ( ustaw na sztywno temp.zadaną np.55*C w automacie i tak pdbije Ci ją o 5*C w górę ) . Po drugie podnieś temp.powrotu na min.42*C taka jest zalecana przez producenta . Po trzecie w Obwodach CO - Obwód CO1 zawór 4D - Zatrzymanie pompy po dogrzaniu pomieszczenia zmień na NIE . Co do ustawień samego zaworu 4D , jak widzisz do ogrzania pomieszczenia w którym masz podłączony czujnik temp.wew. do zadanej temp.normalnej 21*C wystarczy za zaworem temp.38 ( ustaw właśnie taką , a obniżoną zmień na 2 ) , powodzenia
2017-10-16 17:20
  jaca67 Posty: 3 Ostrzeżenie: 0
pozmieniałem i będę obserwował

dodane 2017-10-16 17:20Pomogło zawór przestał szaleć.
2017-10-19 01:01
  Johny112 Posty: 4 Ostrzeżenie: 0
Witam. Jak wielu na tym forum, proszę o poradę w sprawie ustawienia kotła.