Profil użytkownika
posty użytkownika | ||||
Pierwsza stronaPoprzednia strona3 / 12Następna stronaOstatnia strona | ||||
|
||||
ven
|
||||
|
||||
ven
|
Usługa na razie działa, jednak cały czas trwają pracę. Dostajemy informację od providere że intensywnie nad tym pracują.
skierka21 napisał » 2018-03-30 07:23 W firmie w której pracuję przez okres tej usterki pobieramy nowego kompa, stawiamy serwer i zawozimy z Katowic do Gdańska i uruchamiamy go mimo że wszystko chodzi tam w redundancji i nie ma potrzeby na taki pośpiech. Awaria dotyczy sieci, nie serwerów. Pink01 napisał » 2018-03-30 08:39 Awaria niezależna od Was - znaczy że providera Wam z urzędu wyznaczyli i nie mieliście wpływu na jego wybór? I obecnie też nie macie metody wymusić na nim przywrócenia usługi? Jakbyśmy mogli to byśmy przywrócili. LiMat napisał » 2018-03-30 06:51 Jak przerwa sięgnie doby, to trzeba będzie reklamować i przedłużyć gwarancję. Przeczytaj regulamin, który zaakceptowałeś. |
|||
|
||||
ven
|
Awaria została usunięta, trochę potrwa zanim sterowniki zsynchronizują dane z serwerem.
Jak koledzy napisali wyżej awaria była niezależna od nas. Jeszcze raz wszystkich przepraszamy. |
|||
|
||||
ven
|
Zaraz będzie aktualizacja i zmienimy to na tak jak było.
|
|||
|
||||
ven
|
Ale co nie działa ? Jakiś komunikat ? Może chociaż screen ?
|
|||
|
||||
ven
|
Jeśli chodzi o starą wersję aplikacji to sprawdź to:
http://esterownik.pl/download/eSterownikMobile.apk |
|||
|
||||
ven
|
Będzie w następnej aktualizacji.
|
|||
|
||||
ven
|
anaana tego błędu nie powinno być w ostatniej aktualizacji. Spróbuj usunąć ten kafelek i dodać go ponownie i daj znać czy jest ok.
|
|||
|
||||
ven
|
Aktualizacje można wykonać zdalnie, zadzwoń jutro na serwis i poproś mnie, to pomogę Ci ją wykonać.
|
|||
|
||||
ven
|
Nie zmieniliśmy nic jeśli chodzi o działanie głowicy. Jedyne co się zmieniło to sposób w jaki jest przedstawiana ta siła docisku (jest to opisane wyżej). Proszę się skontaktować jutro z serwisem postaramy się pomóc. Widzę także że 3 głowice mają nieco starszy soft, a w najnowszym dodany został właśnie docisk głowicy. Więc można by je też zaktualizować.
|
|||
|
||||
ven
|
Sprawdziłem wasze oba sterowniki i jeśli chodzi o MajerM to sterownik nie wykrył modułu radiowego co może oznaczać że jest uszkodzony, w przypadku rwaclaw moduł jest wykrywany poprawnie i nie powinno być problemu z parowaniem.
Jak parujesz ten czujnik ? |
|||
|
||||
ven
|
Do północy, albo do wyczerpania zapasów.
|
|||
|
||||
ven
|
Certyfikaty są już nowe.
Admin zaspał |
|||
|
||||
ven
|
Możemy wymienić sam plastik, ale lepiej jeśli ją do nas odeślesz, bo sam montaż wymaga specjalnych śrubokrętów.
|
|||
|
||||
ven
|
szakal ściągnij aplikację z tego linka i daj znać czy działa:
https://esterownik.pl/download/ecoal.apk |
|||
|
||||
ven
|
szakal_kp wygląda to na błąd aplikacji, postaramy się nie długo wydać aktualizację.
|
|||
|
||||
ven
|
Od momentu doładowania środków. Alarmy, które nie zostały wysłane z powodu braku środków, nie są wysyłane ponownie.
|
|||
|
||||
ven
|
dartante napisał » 2017-09-22 11:31 Witam, Czujnik BT1 ma dobry zasięg nawet przez ściany? Otóż mam cztery ściany po drodze w tym dwie zewnętrzne dość grube i mam dylemat czy zamawiać, bo się boje że może nie działać. Kotłownia znajduje się 20 metrów od budynku mieszkalnego. Zamawiając przez internet masz prawo do zwrotu. Więc zamów sprawdź i jakby coś nie działało możesz odesłać. |
|||
|
||||
ven
|
możesz spróbować
http://root:root@ip/ ale nie zawsze zadziała. |
|||
|
||||
ven
|
Można lokalnie wpisując ip sterownika i w trybie ręcznym.
http://ip_sterownika/setregister.cgi?device=0&out_cwu=0 http://ip_sterownika/setregister.cgi?device=0&out_cwu=1 |
|||
Pierwsza stronaPoprzednia strona3 / 12Następna stronaOstatnia strona | ||||