Od dnia 16.10.2024 zostały wyłączone stacjonarne numery telefonów. Zapraszamy do kontaktu pod numerem: 574 443 555.

Profil użytkownika

wdot

 

 

Rejestracja: 2011-08-19 15:45

Logowanie: 2024-06-11 21:37

Urządzenia: 1

Tematy: 0

Posty: 8

posty użytkownika 
2013-03-11 21:24 Temat: eCoal.pl » Detekcja przeciążenia i autorewers podajnika.
  wdot Posty: 8
Nie ma sprawy, proszę: 


https://www.dropbox.com/s/95qug3gx9412z72/Zelio.pdf
2013-03-11 09:44 Temat: eCoal.pl » Detekcja przeciążenia i autorewers podajnika.
  wdot Posty: 8
Dzięki za radę.
2013-03-10 16:46 Temat: eCoal.pl » Detekcja przeciążenia i autorewers podajnika.
  wdot Posty: 8

Moje boje z ... 


Dołożyłem żarówkę, zgodnie z sugestią starplus'a. Działa !, chociaż nie jest to idealne rozwiązanie. Gdy żarówka się spali, ponownie będę maił ciągłą informacje o pracy podajnika na wejściu do PCL. :-(.
O pompach Alfa czytałem, ale nie koniecznie chciałby ingerować w sam sterownik, usuwając kondensatory, tylko na potrzeby podłączenia przekaźnika. Użyłem Relpola R15 250V.







 Z niego chciałbym otrzymać sygnał zwarty - rozwarty aby wysterować przekaźnik PCL. Przekaźnik programowalny, którego użyłem to Zelio SR2B121BD i posiada tylko wejścia 24v. W nim umieściłem całą logikę rewersu: czasy, ilość powtórzeń, alarmy, (jeśli ktoś był zainteresowany, mogę pomóc w  kwestii programowania).
 





Gdyby ktoś mógłby mi podpowiedzieć co wstawić zamiast żarówki, albo jakiego przekaźnika użyć aby było to rozwiązanie pewne, byłoby super.
Pozdrawiam
2013-03-09 17:42 Temat: eCoal.pl » Detekcja przeciążenia i autorewers podajnika.
  wdot Posty: 8

Witam ponownie,Na wyjściu zasilania na podajnik z e-coala, gdy nie ma obciążenia jest zawsze 230V, dopiero po podłączeniu silnika, napięcie spada do 0V i oczywiście 230 V gdy silnik ma pracować. Swój autorewers oparłem na przekaźniku PCL. Jedno z wejść ma odczytywać stan wyjścia podajnika. Ale gdy zamiast silnika podłączam zwykły przekaźnik 230V, jest on zawsze załączony. Co mogę z tym zrobić? 

2013-03-06 22:31 Temat: eCoal.pl » Detekcja przeciążenia i autorewers podajnika.
  wdot Posty: 8
Tak, chodziło mi o pomiar natężenia prądu. W sumie to moje pytanie było bez sensu, gdyż przy prądach rzędu 1-2A stosowanie przekładnika praktycznie uniemożliwiłby jakikolwiek pomiar. Chciałem się tylko upewnić, aby trzy stówy za EPP nie poszło z dymem
2013-03-06 11:07 Temat: eCoal.pl » Detekcja przeciążenia i autorewers podajnika.
  wdot Posty: 8
Jasne, dzięki za info.



2013-03-06 10:43 Temat: eCoal.pl » Detekcja przeciążenia i autorewers podajnika.
  wdot Posty: 8
Witam,


Mam pytanie do kolegów, którzy wykonali "autorewers", czy silniki podajnika podłączaliście bezpośrednio do przekaźnika prądowego EPP-620? W instrukcji EPP jest informacja, że współpracuje on z przekładnikami prądowymi np TI-100 F&F. 
2013-03-06 10:43 Temat: eCoal.pl » Detekcja przeciążenia i autorewers podajnika.
  wdot Posty: 8
Witam,


Mam pytanie do kolegów, którzy wykonali "autorewers", czy silniki podajnika podłączaliście bezpośrednio do przekaźnika prądowego EPP-620? W instrukcji EPP jest informacja, że współpracuje on z przekładnikami prądowymi np TI-100 F&F.