Usługi zdalnego dostępu powoli powinny wracać do normy.
Za wszystkie utrudnienia przepraszamy

User profile

zibi550

Gałków Mały

 

Registration: 2014-02-10 15:17

Login: 2021-02-11 09:25

Devices: 0

Topics: 13

Posts: 40

user posts 
2021-02-11 08:58 Topic: eCoal.pl » awaria sterownika
  zibi550 Posts: 40
Kondensator wymieniony i hula, choć 2 mc się zbierałem. Na tą chwilę jest ok. 
Jak kogoś spotka taka przygoda przy minus 15 i chce doczekać do wiosny to jako pierwsze działanie:
- należy wyjąć kartę pamięci i moduł internetowy ( a dziurę po zakleić taśmą ).
dzięki za pomoc
pozdrawiam
2020-12-25 12:34 Topic: eCoal.pl » awaria sterownika
  zibi550 Posts: 40
super, dzięki
przez Święta pozostaje....modlitwa na tą chwilę chodzi
2020-12-25 10:44 Topic: eCoal.pl » awaria sterownika
  zibi550 Posts: 40
Wielkie dzięki. Jaki to jest dokładnie kondensator ( parametry ) to poszukam w necie i zamówię. Gdzie go zlokalizować na płycie głównej??
2020-12-24 23:14 Topic: eCoal.pl » awaria sterownika
  zibi550 Posts: 40
Święta, zima, a w kotłowni smród "gumowej" spalenizna i sterownik 8 letni ecoal v2.1 na ogniwo eko plus z następującymi objawami:
- na wyświetlaczu migające ładowanie "Loading....." i raz zaskakuje, a raz nie. Chce się załączyć ale nie może.....wyłączyłem, włączyłem nic, ruszyłem kablem wchodzącym w panel z wyświetlaczem i na tą chwilę jest ok. Obawiam się, że to chwilowa pomoc i w końcu walnie na dobre, choć nie do końca wiem co, na tą chwilę obserwuję.....Serwis pewnie dopiero pracuje po New Year. Jakieś rady?
2018-08-09 06:59 Topic: eSterownik.pl » oep 16kw
  zibi550 Posts: 40
gdzie szukac tych oporow na pustym piecu?? trze o blache czy co???
2018-08-07 21:38 Topic: eSterownik.pl » oep 16kw
  zibi550 Posts: 40
Zalozylem nowy slimak, nowe sprzeglo, nasmarowalem tawotem i dalej w okolicy zasobnika piszczy (trze). Nie jest to non stop ale wkurza. Plus pytanie o silnik....czy ma sie robic cieply, czasami goracy?? Wymienialem kondensator bo nie startowal, teraz chodzi oki ale sie grzeje on + stykajaca sie z nim czesc motoreduktora
2018-08-03 18:31 Topic: eSterownik.pl » oep 16kw
  zibi550 Posts: 40
Jaka moze byc przyczyna "piszczenia" slimaka na wysokosci motoreduktora ( przy zasobniku z weglem ).
Dodam, ze dzis po urlopie wymienilem sprzeglo, nasmarowalem tawotem bo stare bylo bardzo zalepione syfem podobnie jak motoreduktor. Dlaczego pyl z wegla dostaje sie w to miejsce?? Slimak wyglada ok. ( 6 rok )
W silniku wymienilem kondensator bo slimak nie startowal. Teraz chodzi ok tj. startuje, mieli ale piszczy jakby tarl lub cos podobnego??? Kopci tez troche na laczu motoreduktora ale jutro to powinien zalatwic sylikon 315+C
2017-01-06 14:28 Topic: eCoal.pl » usterka techniczna eCoal
  zibi550 Posts: 40
witam,
dzis ku mojemu lekkiemu przerazeniu (-14 outside) sterownik eCoal 0.3.1.8 zaczal odmawiac posluszenstwa tj. parokrotnie cos jakby sie resetowal, kilkakrotnie migala data i pojawial sie komunikat "Loading..." + przy tych objawach wylaczal sie na sekunde i ponownie startowal. Zbiegalo sie to moze przypadkiem z zalaczaniem podajnika...bylo ok na wyswietlaczu, zaczal podawac i "mruganie". Zrobilem czas podawania na 0 i jakby sie uspokoilo, dodam, ze 19.12 mialem "kosmiczny" czas podawania na wyswietlaczu bo cos w tysiace ( 8666 czy jakos tak ).
Prosze o pomoc w uzyskaniu informacji co sie wali i jak sie do tego przygotowac (tj. ciepla kurtka ) i jak temu zaradzic.

dzieki
2015-07-31 14:38 Topic: eSterownik.pl » Najczęstsze problemy z połączeniem przez internet i stroną WWW w sterowniku 2.1 i 2.4
  zibi550 Posts: 40
tel..??
2015-07-31 14:25 Topic: eSterownik.pl » Najczęstsze problemy z połączeniem przez internet i stroną WWW w sterowniku 2.1 i 2.4
  zibi550 Posts: 40
wnioski??
2015-07-30 15:02 Topic: eSterownik.pl » Najczęstsze problemy z połączeniem przez internet i stroną WWW w sterowniku 2.1 i 2.4
  zibi550 Posts: 40
IP 192.168.0.104    
255.255.255.0
192.168.0.1
2015-07-30 14:32 Topic: eSterownik.pl » Najczęstsze problemy z połączeniem przez internet i stroną WWW w sterowniku 2.1 i 2.4
  zibi550 Posts: 40
a u mnie ciagle dadaje i nic...komunikat jest zebym czekal na polaczenie z platforma, sekundy leca i nic...mam sprawdzic IP, brame itp. i ciagle czekam...
2015-07-29 18:06 Topic: eSterownik.pl » Najczęstsze problemy z połączeniem przez internet i stroną WWW w sterowniku 2.1 i 2.4
  zibi550 Posts: 40
pierwsze podlaczenie:
robie wszystko wg powyzszych wskazowek i nie moge dodac sterownika...wszystkie dane sie zgadzaja, IP wpisuje w przegladarke i widze w kolorze caly sterownik tj.schemat, moge obslugiwac sterownik poza opcjami oczekujacymi na PIN (co to??), ale zdalnego dostepu brak...co moze byc nie tak??