Profil użytkownika
| posty użytkownika | ||||
| Pierwsza stronaPoprzednia strona34 / 64Następna stronaOstatnia strona | ||||
|
|
||||
|
rj1972
|
Częściowo opisane propozycje już są tylko trzeba się do nich przyzwyczaić bo chyba masz doświadczenie z innych sterowników być może starszych. Aplikacja rozwiązuje już większość opisanych propozycji. Alarm z dźwiękiem - uruchom powiadomienia pusch. Histereza pompy CO - po co? Wysoka temp kotła - wystarczy mieś siłownik na zaworze mieszającym i problem jest rozładowany na CO. W przypadku przegrzania na górnym palenisku to żaden sterownik nie pomorze bo jak sam nie dopilnujesz temperatury to i tak kocioł przegrzejesz. W czystym automacie na podajniku raczej nie ma takiej możliwości. Zawsze może lub powinien zadziałać zawór bezpieczeństwa lub "regulus". Stan kotła potrzymanie, czuwanie, praca - no tutaj to jest inaczej. Jest grzanie i podtrzymanie. W podtrzymaniu albo jest praca albo czuwanie. To widać po stanie dmuchawy odpowiednio dobierając jej wartość albo po rejestrze zdarzeń. A co to za propozycja switch Start-Stop? Temat propozycji zawsze jest ciekawy ale jest już taki wątek na forum i lepiej go tam rozwijać. Bedzie wszystko w jednym miejscu. |
|||
|
|
||||
|
rj1972
|
Trzeba by wyjaśnić kilka kwestii. Jaki opał - granulacja - ekogroszek czy groszek? Czy w popiole jest kamień? Jaka zawleczka 5,8 czy 8,8? Jaki jest czas podawania w grzaniu? Niestety nie widać Twojego sterownika. |
|||
|
|
||||
|
rj1972
|
Moim zdaniem jak włączysz u siebie sterewonik to dostaniesz nowy adres IP który podepniesz pod swoje konto. Wtedy sam możesz wyczyścić rejestry. A chyba jeszcze lepiej będzie sformatować kartę lub kupić nową. Centrala może wszystko jak widzi sterownik.
|
|||
|
|
||||
|
rj1972
|
Spróbuj zmniejszyć dmuchawe na +2. Może za szybko się wypala przy +10. Zawsze możesz skrócić czas podtrzymania postój na 40min i krótka przerwa na 50sek. Masz dobry kopczyk ponad palnikiem? To jest nowa dostawa Karlika z PGG?
dodane 2023-09-23 16:51Czujnik temp spalin jest czysty? dodane 2023-09-23 17:22Zadaj temp kotla 58st. |
|||
|
|
||||
|
rj1972
|
Moim zdaniem dobry wybór. Mam taką 3 lata ale bez plusa 25/1-6. Płynna regulacja mocy min-max. co jest pomocne przy regulacji w stosunku do innych pomp w układzie.
|
|||
|
|
||||
|
rj1972
|
||||
|
|
||||
|
rj1972
|
Pobierz instrukcje v3.5. Tam jest schemat z połączeniem i kolorami przewodów.
|
|||
|
|
||||
|
rj1972
|
O jaką kalibracje chodzi? Zawór z siłownikiem? W trybie recznym ustawiasz ręcznie zawór na 50% silownik na 5, ponownie tryb automatyczny i resetujesz sterownik wyłącz-załącz. Można od razu wyłączyć sterownik i po zabiegu włączyć.
|
|||
|
|
||||
|
rj1972
|
Stawiam na silnik a nie na przekładnie. Było już na forum o tym. Ale zdemontuj sam silnik i sprawdź czy buczy.
dodane 2023-09-01 22:38Ps. Wpisz na forum w szukaj " kondensator ". |
|||
|
|
||||
|
rj1972
|
A może buczy silnik? Dzwoń do serwsu Ogniwa i nie kupuj niepewnej używki.
|
|||
|
|
||||
|
rj1972
|
Ni jak to się do zapewnień i obitnic że będzie dobrze. Dobrze będzie jak przepłacimy i dopłacimy do interesu 👍.
dodane 2023-09-01 21:15Pomożecie? Pomożemy a może pomarzniemy bo wyjścia chwilowo nie mamy 🤔. Płać i płacz. |
|||
|
|
||||
|
rj1972
|
Brzmi dobrze. Szkoda że nie ma foty. Ja już też zapas mam uzupełniony ala Bartex jest blisko mnie. Może sprzedają 100kg i sprawdzę. Paliłem już miałem pozamiatanym z przesiewacza u lokalnego sprzedawcy bo PGG już wcześniej padło i poszło dobrze przez palnik ale granulacja była od 0. Początek 2022 pamiętacie jeszcze problem z dostępnością? Paliło się ale popiołu 1:1 tzn 100 kg miału 100 l popiołu. 4 szuflady popiołu na 100kg. Możliwe że tutaj będzie lepiej 👍
dodane 2023-08-26 19:492022/2023 to była jazda bez trzymanki. Teraz opał niby jest ale ceny nadal koszmarne ale wszyscy to kupili, przegryźl i i nikt nie krytykuje. To może znaczyć że wcześniej było za tanio 🤔 |
|||
|
|
||||
|
rj1972
|
W moim P+ z ciekawości to sprawdziłem i jest jeden magnes zabudowany i jest jedno miejsce wolne na wale. Sam czujnik można regulować. Jest umieszczony w gwintowanej jakby kapilarce. Może być jego regulacja odległości na gwincie lub może jest poluzowany w tej rurce. Ciekawe. Jak nie będzie fotki to sprawdzę u znajomego Jak to jest w Mce ale pewnie podobnie. Trochę tam pyłu było.
![]() ![]() ![]() |
|||
|
|
||||
|
rj1972
|
Jak na miał wyjątkowo dobra kaloryczność. Możesz dać fotkę jak wygląda granulacja?
|
|||
|
|
||||
|
rj1972
|
Workowany opał z transportem to dziś standardowa cena. Przynajmniej czysto.
|
|||
|
|
||||
|
rj1972
|
Może to nie pomoże ale ja w takich przypadkach resetuję router poprzez wyłączenie go od sieci. W ostateczności albo czekam albo dzwonię do dostawcy netu. Prawie zawsze wszystko wraca do normy. Proponuję udostępnić sterownik jako publiczny.
|
|||
|
|
||||
|
rj1972
|
w0jci0l napisał » 2023-08-22 10:21 Okej możliwe że przypadkowo przełączyłem ten tryb silnika. Jak w takim razie ustawić go w prawidłowy stan stan? Wszystko wskazuje na to że to było chwilowe. Obecnie kociołek pracuje więc przełącznik jest prawidłowo na 1 ( czarna skrzynka na silniku). No chyba że twój model albo rocznik nie ma czegoś takiego. Sprawdź czy wtyka kabla silnika dobrze siedzi w sterowniku. Może również to być kondensator jak wyżej opisano. Jednak od soboty chyba nic złego się nie dzieje. dodane 2023-08-22 13:37Tak to wygląda w Plus+ ![]() |
|||
|
|
||||
|
rj1972
|
Od jakiegoś czasu na silniku napędu przekładni jest przełącznik który w pozycji 1 jest stanowi że silnik jest włączony i sterowany poprzez sterownik. Ma pozycję 0 czyli silnik wyłączony. I ma pozycję 2 czyli wsteczny kierunek obrotów slimaka. Przypadkowe przełączenie na 0 np podczas czyszczenia kotla powoduje że sterownik daje sygnał na załącz a silnik jest wyłączony. Brak obrotu w stosunku do innych sygnałów powoduje alarm zerwana zawleczka. To również nie musi być przypadek a zamierzona praktyka użytkownika. Można zapomnieć o przełączeniu na 1 i jest problem. Można tego nie zauważyć jeśli to przypadek. Nie twierdzę że coś takiego wystąpiło. Ale żaden problem to wyprobować w trakcie normalnej pracy. Może być oczywiście inna przyczyna. A jeśli była rozpoznana to warto się tym podzielić. Jednak u Ciebie widać że coś się działo w rejestrze zdarzeń i alarmów. Był tryb ręczny, było wygaszenie w grzaniu itp. Ale to tylko możliwe zdarzenie.
dodane 2023-08-21 20:37A może wtyka z silnika jest luźno wpieta do sterownika choć to mało prawdopodobne 🤔 |
|||
|
|
||||
|
rj1972
|
Alarm zerwana zawleczka może również wystąpić przy sprawnym podajniku i napędzie włącznie z dobrą zawleczką w przypadku kiedy przez przypadek przełączysz włącznik na silniku na pozycję 0.
|
|||
|
|
||||
|
rj1972
|
Aktualnie samo wróciło do normy 👍
|
|||
| Pierwsza stronaPoprzednia strona34 / 64Następna stronaOstatnia strona | ||||




