Profil użytkownika
posty użytkownika | ||||
Pierwsza stronaPoprzednia strona13 / 44Następna stronaOstatnia strona | ||||
|
||||
PrzemekP
![]() |
||||
|
||||
PrzemekP
![]() |
maslak napisał » 2022-02-06 21:30 Mój czujnik temp. zewnętrznej wisi pod krokwią, szkoda że najpierw przeczytałem, że sterownik nie zgubi żadnych ustawień, a dopiero później, że jednak czujniki temperatury które robią mi za termostaty pójdą się ****ć... świetnie, że wszystkie problemy wynikają z winy użytkownika, a programiści z ES są zajebiści... Migracja nie zmienia ustawień - można przenieść sterownik beż aktualizacji. Aktualizacja zmieniała ustawienia czujników bezprzewodowych. Ty wybrałeś aktualizację, która z automatu przenosi sterownik na nową usługę. |
|||
|
||||
PrzemekP
![]() |
Prawdopodobnie jakiś błąd na karcie SD.
Można kartę wymienić (skopiować zawartość na nową) lub starą sformatować (wcześniej zgrywając zawartość i potem kopiując ją ponownie na kartę. |
|||
|
||||
PrzemekP
![]() |
slawtaz napisał » 2022-02-03 22:39 Fajnie, że się wykresy pojawiły. Czy będą one też widoczne w aplikacji na telefonie ? Może to nie błąd, ale lepiej by było, gdyby one pojawiały się na liście przed tymi domyślnymi. Są widoczne już w telefonie. |
|||
|
||||
PrzemekP
![]() |
pitaszek napisał » 2022-02-03 12:27 Nie mogę powiększyć wybranego fragmentu wykresu (własnego). Cały czas wyświetlana jest informacja: "Ładowanie wyników Proszę czekać". Już poprawione dodane 2022-02-03 14:24 Djack napisał » 2022-02-03 12:23 Po dodaniu nowego schematu, przycisk Edytuj i Usuń nadal są nieaktywne, odświeżenie strony aktywuje przyciski Już powinno być poprawnie |
|||
|
||||
PrzemekP
![]() |
Jacek_Szczytno napisał » 2022-01-22 13:52 Witam. Po przeniesieniu na nowa usługę i ściągnięciu na nowo eCoalMobile wyskakuje mi komunikat "urządzenie niepodłączone" i nie mam żadnego kontaktu z kotłem zarówno ze strony esterownik jak również z aplikacji w smartfonie, co może być przyczyną =, połączenie z internetem wydaje się poprawne. Sprawdziłbym połączenie sterownika z internetem - nie próbuje się on łączyć do nas do serwera. Co do aplikacji - nową aplikacją jest eSterownik - link w pierwszym poście. dodane 2022-02-03 12:02Dla wszystkich, którym brakowało funkcjonalności własnych wykresów - Tworzenie własnych wykresów zostało włączone. |
|||
|
||||
PrzemekP
![]() |
Została dodana opcja tworzenia własnych schematów wykresów dla sterowników w wersji 3.5 na nowej platformie.
Schemat może stworzyć / edytować / usunąć tylko właściciel sterownika, widoczne będą dla wszystkich, którym sterownik jest udostępniony. Dotyczy się to również dostępu publicznego. Jeżeli ktoś zauważy jakieś błędy - proszę o informację w tym wątku.
|
|||
|
||||
PrzemekP
![]() |
Sterownik jest przeniesiony na nową usługę, ale jest offline - brakuje połączenia z serwerem.
Napisz jak sterownik jest podłączony do internetu, czy DHCP jest na TAK czy NIE, jakie masz ustawienia IP / Maska / Brama w sterowniku. |
|||
|
||||
PrzemekP
![]() |
Musisz przenieść sterownik no nową usługę -> zielona ikonka na liście urządzeń
|
|||
|
||||
PrzemekP
![]() |
Wyłącz tymczasowo ochronę antywirusową na komputerze z którego korzystasz.
|
|||
|
||||
PrzemekP
![]() |
Statystyki - na forum wszystko opisane po kilka razy
|
|||
|
||||
PrzemekP
![]() |
DanFen napisał » 2022-01-25 15:44 Witam Panowie , Mam podobny problem z zasypani , mianowicie dodaje zasypy a w statystykach na apce nic nie widać ,palę od sierpnia zeszłego roku i wcześniej nie miałam większego problemu , może jakaś propozycja. W aplikacji nie ma żadnych informacji o zasypach - nie ma tak zakładki Zdarzenia w których są pokazane wszystkie akcje związane ze statystykami. Będzie pewnie dorobiona. |
|||
|
||||
PrzemekP
![]() |
||||
|
||||
PrzemekP
![]() |
blaz13 napisał » 2022-01-20 12:48 Niestety ale to nie działa. Wpisałem w Statystykach-->Zdarzeniach "Zakup paliwa", zaznaczyłem, że jest to paliwo domyślne, następnie dosypałem 80kg węgla i dodalem to na panelu pieca, ale te dodanie z panelu nie zostało uwzględnione w Zdarzeniach... Wciąż też nie pokazują mi się żadne statystyki. Masz uszkodzoną kartę SD w sterowniku. Dlatego brakuje synchronizacji danych - również wykresów brakuje od 28 grudnia. Jeżeli masz możliwość: - wyciągnij kartę SD z sterownika - zgraj zawartość na dysk komputera - o ile się da - sformatuj kartę SD (lub użyj nową) - skopiuj wcześniej zgrane dane na kartę - kartę włóż do sterownika Oczywiście wszystkie operacje na sterowniku z wyłączonym zasilaniem (sterownik najbezpieczniej odłączyć od zasilania) |
|||
|
||||
PrzemekP
![]() |
Jeżeli przy zakupie zaznaczyłeś, że jest to domyślne paliwo, to wystarczy dodać z panelu (podając ilość węgla).
W momencie pojawienia się statystyk na www będą widoczne też w aplikacji. |
|||
|
||||
PrzemekP
![]() |
blaz13 napisał » 2022-01-19 09:38 Dzień dobry, Od czasu migracji nie pokazują mi się w aplikacji eSterownik.pl żadne statystyki ani wykresy. Szukałem w ustawieniach aplikacji tych ustawień, o których Państwo napisaliście: "- Po migracji nie pokazują się statystyki Należy sprawdzić czy w zasypach jest wybrane paliwo. Należy sprawdzić czy jest wybrane domyślne paliwo - wykorzystywane przy zasypach z panelu. Należy sprawdzić czy jest poprawnie wpisany współczynnik podawania" ale nie byłem w stanie ich znaleźć. Jak rozwiązać ten problem? Te dane nie są w ustawieniach aplikacji. Po zalogowaniu się do sterownika przez stronę WWW jest opcja Statystyki ![]() Tam w zakładce zdarzenia dodaje się zakupy / zasypy. |
|||
|
||||
PrzemekP
![]() |
Dama348 napisał » 2022-01-19 02:37 Witam , po przejściu na nową wersję nie pokazuje mi alarmów jak mam to ustawić ? Nie pokazuje alarmów gdzie ? |
|||
|
||||
PrzemekP
![]() |
Nie słuchał moich próśb dotyczących zachowania na forum, więc został na dwa tygodnie odsunięty - ot i cała historyja.
Na tym temat zakończmy |
|||
|
||||
PrzemekP
![]() |
termoexpert napisał » 2022-01-17 19:35 .....a miało działać a nie działa........ A co takiego nie działa ? Aktualnie Twoje urządzenie nie jest online - ciężko żeby cokolwiek działało. |
|||
|
||||
PrzemekP
![]() |
adres IP w sterowniku może być z zerem na początku.
Adres IP który pokazał się przy próbie połączenia do platformy to adres IP serwera 178.33.55.29 Ty musisz ustawić adres IP sterownika pasujący do swojej sieci lokalnej. Tak samo musisz ustawić maskę i bramę Zajrzyj do FAQ |
|||
Pierwsza stronaPoprzednia strona13 / 44Następna stronaOstatnia strona | ||||