Wystąpił problem z dostępnością numeru Serwisu. Do czasu uruchomienia numeru głównego prosimy o kontakt pod numerem 605-780-882
Forum  eCoal.pl v3.5 / v4.0  Potrzebuje pomocy. Ogniwo Eko Plus M Subskrybuj
2026-02-10 14:21
  DarekSL Posty: 1 Ostrzeżenie: 0
Witam wszystkich, przekopałem forum,poczytałem i...dalej jestem zielony.

Mam piec Ogniwo EkoPlusM, jednak mamy z nim ciągle problemy- pierwszy zgnił po 5 latach,oczywiście gwarancję odrzucono i wymieniliśmy sam kocioł. Sterownik i podajnik został stary.

Dom: piwnica,bardzo zimna,pogłębioną, dwa poziomy mieszkań po ok 100m2 i nieocieplone poddasze też ok 100m2. Dom ocieplony,okna pcv ok 10 lat.

Generalnie piec pali sporo, najbardziej wpienia mnie ilość popiolu i niespalonego węgla. Dziś dosłownie wykipiało z szuflady, kalafiorów nie było. Zrobiłem błąd, w przypływie złości dałem na powrót do ust fabrycznych, które na szybko "poprawilem" z pamięci na to wg mnie było ustawione przez montera.

Nie mam za bardzo jak dociągnąć kabla neta dopięcia, porobiłem zdjęcia. Które są za duże hah..

Temp zadana 55st
Temp obniżona 10st
Tryb cwu załączony
Czas otw zaworu 120s (było chyba 90)
Ws wzmocnienia 0.5
Czas reakcji 60s
Histereza 1s
Kierunek w prawo
Temp obn za zaworem 5st
Maks za zaworem 50st
Maks kat otw 100%
Reg pogodowy nie

Obwód co1 +zawór 4d
Temp zadana 47 (przy mrozach starczało mam ok 51)
Temp obniżona 5st
Maks temp za zaworem 50 st (chyba miałem więcej)

dodane 2026-02-10 13:21Zostawiam nawet numer do siebie,może jest ktoś na Śląsku kto ma ochotę za dobra butlę podjechać i spojrzeć na to wszystko chłodnym okiem. 

792 009 381 
Dziękuję z góry za jakąkolwiek pomoc, Darek
2026-02-10 19:30
  rj1972 Posty: 1370 Ostrzeżenie: 0
Co się stało z poprzednim kotłem i dlaczego nie uznano gwarancji? 
Zmniejsz zdjęcia i pokaż je.
Jakie masz parametry grzania?
Jaka jest moc tego kotła?
Jaki masz opał? Suchy?
2026-02-10 21:57
  MateoKoc Posty: 512 Ostrzeżenie: 0
Gdzie mieszkasz?
Ps.