Forum Aplikacje mobilne Brak widzenia kotła na telefonie Subskrybuj | ||||
|
||||
brawo102
![]() |
Witam.
Mam taki problem. Zarejestrowałem swój kociołek i ściągnąłem aplikację na telefon. I tak jak telefon jest podłączony do internetu domowego wszystko działa poprawnie i widzę parametry pieca na telefonie. Ale zaczyna się problem kiedy jestem po za miejscem zamieszkania i korzystam z internetu mobilnego w tedy nie widzę kociołka a nie jego parametrów a na aplikację pojawia się informacja żeby podać hasło i login do urządzenia po wpisaniu loginu i hasła hwilę myśli i dalej nic i chce dalej login i hasło.
|
|||
|
||||
PrzemekP
![]() |
brawo102 napisał » 2021-02-22 22:25 Witam. Mam taki problem. Zarejestrowałem swój kociołek i ściągnąłem aplikację na telefon. I tak jak telefon jest podłączony do internetu domowego wszystko działa poprawnie i widzę parametry pieca na telefonie. Ale zaczyna się problem kiedy jestem po za miejscem zamieszkania i korzystam z internetu mobilnego w tedy nie widzę kociołka a nie jego parametrów a na aplikację pojawia się informacja żeby podać hasło i login do urządzenia po wpisaniu loginu i hasła hwilę myśli i dalej nic i chce dalej login i hasło. Do aplikacji musisz zalogować się danymi do platformy esterownik.pl. Jeżeli logujesz się danymi lokalnymi do sterownika (domyślnie root / root) to dostęp jest tylko w sieci lokalnej. |
|||