Od dnia 16.10.2024 zostały wyłączone stacjonarne numery telefonów. Zapraszamy do kontaktu pod numerem: 574 443 555.

Profil użytkownika

brawo102

 

 

Rejestracja: 2021-02-17 19:34

Logowanie: 2021-12-06 19:52

Urządzenia: 0

Tematy: 1

Posty: 1

posty użytkownika 
2021-02-22 22:25 Temat: Aplikacje mobilne » Brak widzenia kotła na telefonie
  brawo102 Posty: 1
Witam.
Mam taki problem. Zarejestrowałem swój kociołek i ściągnąłem aplikację na telefon. I tak jak telefon jest podłączony do internetu domowego wszystko działa poprawnie i widzę parametry pieca na telefonie. Ale zaczyna się problem kiedy jestem po za miejscem zamieszkania i korzystam z internetu mobilnego w tedy nie widzę kociołka a nie jego parametrów a na aplikację pojawia się informacja żeby podać hasło i login do urządzenia po wpisaniu loginu i hasła hwilę myśli i dalej nic i chce dalej login i hasło.