Od dnia 16.10.2024 zostały wyłączone stacjonarne numery telefonów. Zapraszamy do kontaktu pod numerem: 574 443 555.

Profil użytkownika

Seveks

 

 

Rejestracja: 2017-10-22 15:22

Logowanie: 2023-06-23 14:45

Urządzenia: 1

Tematy: 0

Posty: 2

posty użytkownika 
2021-11-29 07:34 Temat: Aplikacje mobilne » Brak widzenia kotła na telefonie
  Seveks Posty: 2
PrzemekP napisał » 2021-11-29 07:07

Jakim loginem / hasłem logujesz się do sterownika lokalnie ?



Jako admin, swoim hasłem zmienionym.
2021-11-28 21:05 Temat: Aplikacje mobilne » Brak widzenia kotła na telefonie
  Seveks Posty: 2
Miałem podobne problemy jak w tym wątku, po przejściu bruli 3.5 do wersji 1.1.35.1 i do nowej usługi, z nowej aplikacji esterownik (1.1.0.28 (266)) nie mogłem wejść do mojego urządzenia (był na liście, zielona ikona ale nie logowało) No więc usunąłem moje urządzenie z listy urządzeń na koncie na eSterowik.pl i to dało możliwość wejścia do urzadzenia w sieci lokalnej i tutaj wszystko jest ok... Po drodze pełno razy próbowałe resetu urządzenia. Problem w tym, że nie mogę teraz ponownie dodać urządzenia do konta...Brak opcji "Powiąż kontem" jak się loguję lokalnie przez przeglądarkę. Jest tylko "eSterownik.pl, zapisz zmiany" a pod tym pusto. Jakieś rady?