Forum eCoal.pl v3.5 Nagły brak statystyk Subskrybuj | ||||
Pierwsza stronaPoprzednia strona2 / 3Następna stronaOstatnia strona | ||||
|
||||
k-nar
|
Dalej brak wykresów i statystyk.
Ostatni odczyt 11.01.2021, 9:00 |
|||
|
||||
nodark
|
W dalszym ciągu brak wykresów i statystyk - szkoda :(
|
|||
|
||||
kinlor
|
Od 2021-01-11 godz;15.58 brak wykresów
jak długo jeszcze trzeba czekać żeby wróciły??? |
|||
|
||||
laki88
|
Czy to takie ważne? Jak są to są a jak nie ma to nie ma ważne żeby w dupke było ciepło
|
|||
|
||||
pitaszek
|
@laki88
Kolega nie korzysta ze statystyk, więc dla kol. laki 88 nie jest to ważne. W momencie kiedy nie ma statystyk, nie działają najczęściej wykresy oraz brak jest danych temperatur z głowic termostatycznych oraz czujników radiowych. A są to dla mnie ważne informacje. Przypominam, że jednym z najważniejszych kryteriów przy wyborze pieca - sterownika, była możliwość zarządzania piecem przez internet, jak również palenie na ruszcie awaryjnym (po monitach ES przywrócił mi możliwość korzystania z trybu ZASYPOWY (jestem prawie cały czas w delegacji, a w domu żona z dzieckiem i 80 letni rodzice)). więc nie gadaj "czy to ważne". Dla mnie i pewnie dla jeszcze innych jest to ważne. Platforma pracuje niewydajnie, czasem podejrzenie co się dzieje na piecu graniczy z cudem. ES od zeszłego sezonu "naprawia" i coś nie bardzo może/chce. Do k...y n..zy! KIEDY TO WRESZCIE ZACZNIE DZIAŁAĆ TAK JAK POWINNO! PANOWIE Z ES? MOŻE KOLEJNA (CHOCIAŻ) OBIETNICA?! |
|||
|
||||
niv86
|
Mi się skasztaniło od kiedy wczoraj zaktualizowałem sterownik. Wcześniej nie miałem problemu. Teraz jest dramat. Dla mnie obserwowanie wykresów itd. jest bardzo ważne.
|
|||
|
||||
laki88
|
Kolego pitaszek nie stresuj się tak Nie korzystam faktycznie bo jest mi to zbędne. Ale sam widzisz co się dzieje i jakoś poprawy nie widać w tym kierunku. Niby 21 wiek a jest jak jest
|
|||
|
||||
krzych_boch-og20
|
To już przesada. Ludzie nie po to kupowałem piec z tym sterownikiem żeby teraz mieć przerwy w wykresach. To nie pierwszy raz . Od 2018 roku ni potrafią z tym nic zrobić. Jedyne co słyszałem to"proszę czekać" ale na co pytam się??? Tamtego roku nie było bo modernizacja serwerów a tego co??? Nawet telefonów nikt nie odbiera. Oj nie ładnie. Może trzeba by wreszcie ogarnąć temat a nie robić ludzi w bambuko. Człowiek kilometry od domu a tu czekać. Śmiech na sali. Jak tak dalej pójdzie to nikt tego kupował nie będzie bo wieści sie szybko rozchodzą. Nie wspomnę już o tym że zamula jak diabli. Dodatkowo pojawia się alarm "6" czujnika temperatury a okazuje się ze tego alarmu nie ma. Bajzel i tyle.
|
|||
|
||||
budgie1
|
Też mi się czujnik zewnętrzny "przegrzał"
|
|||
|
||||
krzych_boch-og20
|
No i widzę że u większości na platformie są nie połączone urządzenia czyli awaria nad awariami.
|
|||
|
||||
PrzemekP
|
krzych_boch-og20 napisał » 2021-01-18 08:50 No i widzę że u większości na platformie są nie połączone urządzenia czyli awaria nad awariami. Czyli reset usługi |
|||
|
||||
krzych_boch-og20
|
PrzemekP napisał » 2021-01-18 08:51 krzych_boch-og20 napisał » 2021-01-18 08:50 No i widzę że u większości na platformie są nie połączone urządzenia czyli awaria nad awariami. Czyli reset usługi Jak zwał tak zwał. Wracają zielone kropeczki ale u mnie nadal brak wykresów i statystyk. Dobrze że przynajmniej widzę układ. |
|||
|
||||
pitaszek
|
@PrzemekP
Jeżeli restart usługi miał coś pomóc, to nie pomógł. Z kulawo działającej usługi zrobiła się martwa usługa. Brak wykresów (w tym wykresów z radiówek) oraz statystyk. Wniosek - nie pyskować bo możesz mieć gorzej? |
|||
|
||||
PrzemekP
|
pitaszek napisał » 2021-01-18 10:10 @PrzemekP Jeżeli restart usługi miał coś pomóc, to nie pomógł. Z kulawo działającej usługi zrobiła się martwa usługa. Brak wykresów (w tym wykresów z radiówek) oraz statystyk. Wniosek - nie pyskować bo możesz mieć gorzej? Słuszna uwaga - nie warto nic mówić - więc pominę wywód milczeniem. |
|||
|
||||
jdabrowski85
|
pitaszek napisał » 2021-01-18 10:10 @PrzemekP Jeżeli restart usługi miał coś pomóc, to nie pomógł. Z kulawo działającej usługi zrobiła się martwa usługa. Brak wykresów (w tym wykresów z radiówek) oraz statystyk. Wniosek - nie pyskować bo możesz mieć gorzej? Kolego sprawdź, czy np. z wczoraj nie dobyło Ci np. statystyk spalania. Mi zatrzymały się wczoraj bodajże o 11, a teraz widzę, że mam do 14. Może pobiera się wszystko teraz i trzeba trochę poczekać. |
|||
|
||||
pitaszek
|
@PrzemekP
I właśnie tak milczycie od 17 stycznia 2020 PrzemekP napisał » 2020-01-17 20:55 Co do poprawy działania - to tak jak pisałem w pierwszym poście. Pracujemy żeby poprawić sytuację. Zmiany większe planujemy dopiero po zakończeniu sezonu grzewczego. Sezon grzewczy się zakończył, rozpoczął się nowy (trwa w najlepsze) i dalej NIC. Nie dziw się proszę, że poziom frustracji sięga zenitu. Wystarczyłoby informować o postępie prac (lub napisać wprost, że nie chcecie/nie da się). Byłoby to uczciwsze niż udawanie, że problemu nie ma. Resetowanie usługi chyba niewiele daje. |
|||
|
||||
Djack
|
@jdabrowski85 problem musiał być grubszy, bo ja niemiałem statystyk od 11.01 ~22.45, a teraz już są, czyli co, przez tydzień nie dało rady, a dziś w parę godzin się jednak udało ? |
|||
|
||||
pitaszek
|
Przepraszam: tu odpowiadasz na dręczące nas pytania. Ale usługa w dalszym ciągu nie działa tak jak powinna! |
|||
|
||||
janjan
|
Jak kupowałem kocioł cieszyłem się że mam mercedesa wśród sterowników, a okazuje się, że mam , pozwolicie że nie skończę bo jestem wkur..ny
|
|||
|
||||
bliski
|
brak statystyk od 22.12.2020. ostatnio jak u kolegów wywala błąd czujnika temperatury szybciej jestem w stanie zmienić jakiekolwiek parametry spalania idąc do kotłowni 3 pietra niżej niż przez stronę jeśli wogóle działa. porażka
|
|||
Pierwsza stronaPoprzednia strona2 / 3Następna stronaOstatnia strona | ||||