Od dnia 16.10.2024 zostały wyłączone stacjonarne numery telefonów. Zapraszamy do kontaktu pod numerem: 574 443 555.
Forum  eCoal.pl v3.5  Po aktualizacji do 1.1.30.11 brak wykresów i statystyk Subskrybuj
2020-03-09 06:51
  crazyman Posty: 61 Ostrzeżenie: 0
zrobiłem wczoraj wieczorem aktualizacje do wersji 1.1.30.11
nie bylo zadnych bledow - wszystko przebieglo pomyslnie
rano zauwazylem ze od momentu aktualizacji nie generuja sie wykresy i statystyki
ktos wie jak to naprawic ?
2020-03-09 07:40
  mnich Posty: 228 Ostrzeżenie: 0 ELEKTRO-SYSTEM /SERWIS
Proszę zapoznać się z tym tematem 
Brak wykresów i statystyk
2020-03-25 20:20
  janjan Posty: 122 Ostrzeżenie: 0
Panowie z serwisu czy mogę liczyć na powrót wykresów i statystyk   do końca sezonu czy tak ma być i tak zostanie? z ostatniej chwili nie otwiera się schemat ,ogólnie d..a
2020-03-26 01:01
  FranzM Posty: 13 Ostrzeżenie: 0
Od 24.03 godziny 17:55 mam brak statystyk, wykresów czy zdarzeń. Aktualizacja nie była robiona w tym czasie. Jest to spowodowane serwerami czy coś padło?
2020-03-26 05:52
  siema Posty: 75 Ostrzeżenie: 0
Mój również -muli albo się nie otwiera i wszystkiego brak.Mam zmianę groszku i kłopot z ustawieniem.Myślałam że to sterownik się psuje ale widzę że jest to inny problem.
2020-03-26 05:59
  sq9tbu Posty: 701 Ostrzeżenie: 0
Pal licho statystyki ale co mam zrobić jak nie ma nikogo w domu a sterownik nie odpowiada bo w aplikacji jest na czerwono i nie można zmienić parametrów pieca. Coś na serwerze padło rano.
2020-03-26 08:25
  LiMat Posty: 164 Ostrzeżenie: 0
Potwierdzam brak wykresów i statystyk. Już mnie to zaczyna wk….!
2020-03-26 10:56
  swp_minkowskie Posty: 35 Ostrzeżenie: 0

U mnie podobnie. Service twierdzi, ze to wszystko przez nagle drastycznie zwiekszona liczbe uzytkownikow...
Dziwne, ze sytuacja stale sie pogarsza - czyzby pod koniec sezonu grzewczego ciagle przybywalo uzytkownikow?
A moze to blad w oprogramowaniu? Moze bledne ustawienie jakichs parametrow na serwerze? Moze wirus (to zaden dowcip na aktualny temat)?
I w koncu jesli sie wie ile urzadzen sie sprzedalo, to mozna oszacowac ilosc uzytkownikow i odpowiednio zaplanowac moce przerobowe serwerow. Informatycy, czy operatorzy powinni o tym wiedziec.


Teraz czekamy na koniec sezonu grzewczego, zeby cos z serwerami zmienic...
Moim zdaniem szanujacy klientow i siebie dostawca (jakichkolwiek) uslug powinien usuwac awarie mozliwie szybko.
Pozdrowienia dla Uzytkownikow i Uslugodawcow.
Zycze zdrowia wszystkim Panstwu!
2020-03-26 17:25
  DamianOwczarek-zablokowany Posty: 0 Ostrzeżenie: 0
Dzisiaj mi kocioł wygasł i nawet nie wiem dlaczego 
2020-03-26 17:48
  kajax Posty: 4 Ostrzeżenie: 0
Witam
U mnie również brak wykresów i alarmów od co najmniej 1,5 tygodnia i od roku brak sms jak jest alarm w piecu. Nie wiem kiedy włącza się alarm, ponieważ nie otrzymuję sms. Czy długo to potrwa, nie wiem, gdzie to zgłosić?
2020-03-26 20:33
  PrzemekP Posty: 839 Ostrzeżenie: 0 ELEKTRO-SYSTEM / ADMIN
kajax napisał » 2020-03-26 17:48
Witam
U mnie również brak wykresów i alarmów od co najmniej 1,5 tygodnia i od roku brak sms jak jest alarm w piecu. Nie wiem kiedy włącza się alarm, ponieważ nie otrzymuję sms. Czy długo to potrwa, nie wiem, gdzie to zgłosić?

Kajax - Ty masz sterownik starego typu, tam brak wykresów oznacza błąd karty SD. Wystarczy ją sformatować (wcześniej zgrać zawartość), po sformatowaniu karty zawartość zgrać na kartę.
Co do SMS - masz wystarczającą ilość punktów na swoim koncie ?
2020-03-27 17:08
  kajax Posty: 4 Ostrzeżenie: 0
Nie rozumiem o jakie punkty chodzi, gdzie to sprawdzić? Wcześniej otrzymywałam przy każdym alarmie? Jeśli mam za mało tych punktów to jak je zwiększyć? A możesz podpowiedzieć gdzie ta karta SD, bo nic nie rozumiem, nawet nie wiem kogo poprosić o zrobienie tego.
2020-03-27 17:24
  PrzemekP Posty: 839 Ostrzeżenie: 0 ELEKTRO-SYSTEM / ADMIN
Po zalogowaniu się, w górnej belce tuż przy Twoich danych jest stan punktów:

1 SMS to koszt około 0,25 punktu. Punkty można doładować https://sklep.esterownik.pl/kategoria/9 


Karta SD znajduje się w sterowniku (duża czarna skrzynka). Wyłączasz sterownik z prądu, odkręcasz 4 plastikowe śruby, zdejmujesz pokrywę. 
Na płycie jest karta SD, podłączamy do komputera (jeżeli komputer nie ma gniazda na kartę SD (część laptopów jest w nie wyposażona) musimy skorzystać z jakiegoś czytnika kart).
Zgrywamy zawartość, formatujemy kartę, wrzucamy to co zgraliśmy ponownie na kartę, kartę wkładamy do sterownika, zakręcamy pokrywę, włączamy do prądu.
2020-03-27 17:59
  kajax Posty: 4 Ostrzeżenie: 0
Dzięki śliczne, po świętach wezmę komputerowca i niech mi to zrobi, bo ze mnie czarna magia, a z męża jeszcze większa
dodane 2020-03-27 17:59Jeszcze jedno pytanie, jak chcę zakupić te 10 punktów to na ile mi sms starczy?
2020-03-29 07:42
  crazyman Posty: 61 Ostrzeżenie: 0
panowie to jest jakaś żenada
nie mozna normalnie sterowac kotlem
ten system chyba calkowicie juz upada...
czy jest jakas mozliwosc zeby w apce mobilnej laczyl sie bezposrednio do kotla po sieci lokalnej z pominieciem platformy sterownik ?
2020-03-29 12:53
  DamianOwczarek-zablokowany Posty: 0 Ostrzeżenie: 0
kajax napisał » 2020-03-27 17:59
Dzięki śliczne, po świętach wezmę komputerowca i niech mi to zrobi, bo ze mnie czarna magia, a z męża jeszcze większa
dodane 2020-03-27 17:59Jeszcze jedno pytanie, jak chcę zakupić te 10 punktów to na ile mi sms starczy?

40?


Teraz ten ecoal i płynność działania apki to porażka, co z tego że no ja wykupiłem smsy informujące o wygaszaniu kotła jak one przychodzą dopiero po godzinie jak już zgaśnie. Niech mi ktoś zwróci koszt tych smsow bo one nic nie dają bo jest za pozno
Użytkownicy online: 7492, banfyk1991, CzornyGG, Darek2, drewnianysklep, Grzegorz123, jurkus, kamilkadlec, Konstech, lukaszmk1, mathauses, moma62, Sypig, Wicka, wojtekz, ZbynekBezdek