Od dnia 16.10.2024 zostały wyłączone stacjonarne numery telefonów. Zapraszamy do kontaktu pod numerem: 574 443 555.
Forum  bruli.pl v3.5  nie działają wykresy ani statystyki Subskrybuj
Pierwsza stronaPoprzednia strona1 / 2Następna stronaOstatnia strona
2019-12-30 18:14
  lukasz1 Posty: 33 Ostrzeżenie: 0
witam dziś ok 1 w nocy przestały wyświetlać się statystyki i wykresy, wymieniłem kartę na 16Gb zgrałem dane ze starej ale nie pomogło,  co jeszcze może być?
2019-12-30 18:27
  leON22 Posty: 6354 Ostrzeżenie: 3
Jakbyś zetknął kilka postów niżej jest podobny temat z w/w problemem
2019-12-30 18:33
  lukasz1 Posty: 33 Ostrzeżenie: 0
no tak ale na drugiej stronie to chyba wrzucę starą kartę
2019-12-30 18:38
  leON22 Posty: 6354 Ostrzeżenie: 3
Na pierwszej przyjrzyj się dokładnie -> https://esterownik.pl/forum/posty,4856/statystyki-oraz-poziom-paliwa
2019-12-30 18:44
  lukasz1 Posty: 33 Ostrzeżenie: 0
temat patrzyłem ale nie czytałem wątku do końca  
2019-12-30 19:36
  Greebo77 Posty: 2 Ostrzeżenie: 0
Do lukasz1 - uruchomiłeś te wykresy i statystyki ??? 
U mnie urywają się o 15.55 i na tym koniec. Ponowne uruchomienie sterownika niestety nie pomaga.
2019-12-30 19:41
  leON22 Posty: 6354 Ostrzeżenie: 3
lukasz1 napisał » 2019-12-30 18:44
temat patrzyłem ale nie czytałem wątku do końca  
 

Naprawdę czytanie nie boli , prawdopodobnie to problemy na platformie ES . Mógłby to ktoś w końcu potwierdzić  Bo zaraz będzie tysiąc podobnych postów na ten temat
2019-12-30 20:06
  Greebo77 Posty: 2 Ostrzeżenie: 0
Po zalogowaniu bezpośrednio do sterownika ( tak jak do ustawień Routera, Modemu itp.) jest zachowana ciągłość wykresów. Prawdopodobnie ( jak napisał Kolega leON22) jest to problem na platformie ES.
2019-12-30 20:12
  pawel3 Posty: 492 Ostrzeżenie: 0
Być może (nie wiem dokładnie) to problem z platformą. Proszę się uzbroić w cierpliwość i wyrozumiałość.
2019-12-30 20:50
  lukasz1 Posty: 33 Ostrzeżenie: 0
zgadzam się, nie pomyślałem o zalogowaniu bezpośrednio do sterownika tam jest ciągłość wykresów, nie potrzebnie kartę kupiłem
2019-12-31 13:55
  Marcek10 Posty: 8 Ostrzeżenie: 0

leON22 napisał » 2019-12-30 19:41
prawdopodobnie to problemy na platformie ES . Mógłby to ktoś w końcu potwierdzić  Bo zaraz będzie tysiąc podobnych postów na ten temat

To by tłumaczyło dlaczego nie mogę zmienić parametrów spalania przez stronę

2020-01-29 15:15
  australopito Posty: 54 Ostrzeżenie: 0
Dzisiaj od 7.30 brak wykresów. No, no nie podoba mi się to. Ciekawe kiedy i czy w ogóle się pojawia. 
2020-11-02 17:22
  janjan Posty: 122 Ostrzeżenie: 0
panowie, czy wy też macie od 2 dni problemy z wykresami i statystykami?
2020-11-02 21:41
  piejar Posty: 56 Ostrzeżenie: 0
Ha.... Ciekawostka. Czyli coś jest chyba skiepszczone w tej części softu "serwerowego" u eSterownika, który to soft czyta nasze dane z kart. Dane na kartach się zapisują bo lokalnie na stronce eCoal.pl V3.5 wykresy chodzą tylko tak to wygląda, że jakiś "silnik: po stronie witryny eSterownik nie umie ich odczytać i wysłać do naszych aplikacji mobilnych.

dodane 2020-11-02 21:41Ju z się naprawiło. Samo
2020-11-07 18:29
  mark53 Posty: 2 Ostrzeżenie: 0
U mnie nie naprawilo sie
2020-11-07 19:17
  piejar Posty: 56 Ostrzeżenie: 0
No to ciekawe... Ja robiłem różne tricki: restarty sterownika, odinstalowanie aplikacji, itp itd. Nie robiłem przywrócenia nastaw fabrycznych ani formatowania karty SD
2020-11-20 06:11
  nadi920 Posty: 1 Ostrzeżenie: 0
Też mam problem o 2 dni brak wykresu . Robiłem format i nic

2020-11-20 09:20
  piejar Posty: 56 Ostrzeżenie: 0
U mnie jest różnie, wczoraj też miałem kilka godzin przerwy, dziś urywają się ok godziny 7. Jeżeli lokalnie masz dane to na 99% brak danych mobilnych leży po stronie ES i nie poradzisz na to nic.
Może jakiś admin się wypowie albo jest jakieś info gdzieś na forum-ja nie szukałem. Dane żywe chwilowe działają więc łączność ze sterownikiem jest ale (to moja teoria) nie działa właściwie sczytywanie danych archiwalnych i (być może) gromadzenie ich po stronie ES. Moim zdaniem ES powinien dane historyczne czytać na bieżąco ze sterownika (na każde twoje zapytanie) bez opcji gromadzenia ich u siebie. Ile danych masz to twój problem i twojej karty SD. Możesz sobie robić backup. Wtedy dane zawsze byłyby dostępne, o ile zadbasz sobie o to żeby je mieć. 
2020-11-20 21:51
  mirekk501 Posty: 7 Ostrzeżenie: 0
Witam. Też mam problem z wykresem od wczoraj od 17tej i do tej pory nic się nie zmieniło.
2020-11-22 15:37
  artur1973 Posty: 78 Ostrzeżenie: 0
mirekk501 napisał » 2020-11-20 21:51
Witam. Też mam problem z wykresem od wczoraj od 17tej i do tej pory nic się nie zmieniło.
czyli od roku nic się nie zmieniło.....brawo ES

dodane 2020-11-22 15:37
mirekk501 napisał » 2020-11-20 21:51
Witam. Też mam problem z wykresem od wczoraj od 17tej i do tej pory nic się nie zmieniło.
czyli od roku nic się nie zmieniło.....brawo ES
Pierwsza stronaPoprzednia strona1 / 2Następna stronaOstatnia strona
Użytkownicy online: domini565, misiek604, tomasz41, tomsob