Forum eCoal.pl v3.5 Ustawienia kotła Subskrybuj | ||||
|
||||
szulczyk
|
Cześć,
Możecie podejrzeć ustawienia mojego kotla? Nowy dom, nie było jeszcze palone z nie znam się, ale czy obwód co2 dziala? Jest tam podłączona pompa podłogowa, dlaczego nie wyswiela6mi w sterowniku temperatury?
|
|||
|
||||
pawel3
|
Żeby obwód CO2 pokazywał temp musi być zamontowany czujnik w mieszkaniu. Zachęcam do zamontowania czujnika bezprzewodowego,. Który wyeliminuje zbędne okablowanie np. czujnik BT1.
Musisz trochę opisać o instalacji, czy masz jakieś problemy np z palnikiem, zimno w domu itd. Masz ustawioną ochronę powrotu 4d a na schemacie tego zawory nie ma. Posprawdzaj zamontowane czujniki. Powrotu, kotła spalin itd. |
|||
|
||||
szulczyk
|
Opis instalacji mam w tym wątku https://esterownik.pl/forum/posty,4991/podlaczenie-pomp-oraz-czujnikow , mam zawor 4d manualny więc myślałem że przez niego będzie ochrona powrotu , w takim razie jak powinienem to ustawić? Pompy cyrkulacyjnej nie mam w ogóle podłączonej
Dom m 160m2 ,na dole podlogowka oprócz 2 łazienkowych grzejników, na górze podlogowka tylko w łazience ale góra na razie zakręcona bo jeszcze nie wykończona |
|||
|
||||
Vitis
|
szulczyk sprawdź położenie czujnika temperatury na kotle ( wczoraj około 17 temperatura powrotu przegoniła kocioł) i coś u ciebie nie tak z temperaturą cwu ( chyba że wyłączyłeś pompkę z gniazdka)
A i ta pompka o którą pytałeś to cyrkulacyjna cwu ( możesz podłączyć jako dodatkową i zaprogramować czas działania) |
|||
|
||||
gmaj22
|
cyt: "Opis instalacji mam w tym wątku https://esterownik.pl/forum/posty,4991/podlaczenie-pomp-oraz-czujnikow"
To nie można było kontynuować w tamtym wątku? Zresztą dodałem tam wpis - przeczytaj sobie. |
|||
|
||||
szulczyk
|
Vitis napisał » 2019-12-15 06:40 szulczyk sprawdź położenie czujnika temperatury na kotle W jaki sposób powinien byc on zamontowany? wsunięty do konca w otwór w kotle? |
|||
|
||||
karoka65
|
Kolego szulczyk Ty sam montowałeś ten kocioł?
|
|||
|
||||