W nowym sofcie do sterowników PELLO dodaliśmy obsługę BUFORA. Więcej informacji na forum lub w tym pliku
Forum  eCoal.pl  Brak historii temperatur - Karta? Subskrybuj
2017-10-02 13:40
  wojocki Posty: 13 Ostrzeżenie: 0
Witam. Po raz pierwszy od 3 lat bezawaryjnego działania nie mogę dziś sprawdzić historii (wykresów) temperatur: spalania, wody na piecu, nawet domowej czy zewnętrznej. Pokazuje tylko wskazania bieżące "na żywo".  Po kliku na którąkolwiek z temperatur zawsze była historia z danego dnia. Teraz pokazuje się komunikat: "Wykres - brak danych". Ktoś miał coś podobnego? Czy to jest jakiś przejściowy problem z komunikacją piec-serwer czy po prostu szlag trafił kartę SD? Niestety jestem laikiem i zanim ściągnę jakiegoś fachowca do grzebania w elektronice chciałbym się upewnić. 
2017-10-02 18:50
  sq9tbu Posty: 1240 Ostrzeżenie: 0
Obstawiam kartę że padła.
2017-10-02 19:14
  zbigmaz01 Posty: 1656 Ostrzeżenie: 0
Wyjmij kartę, zrób kopię, format karty i wgraj jeszcze raz to co skopiowałeś. 
 Jak to nie pomoże to wymiana karty. 
2017-10-04 09:11
  krisbee Posty: 4 Ostrzeżenie: 0
Zobacz czy nie masz takiego problemu jak ja miałem, mianowicie sprawdź czy nie zatrzymuje Ci się czas w sterowniku. Właśnie wtedy nie rejestruje wykresów, potem czas nagle wskakuje, bo synchronizuje się z serwerem i wykresy rejestruje. Widzę, że masz dziurę w wykresach z 3.10.2017 i parę wcześniej. U mnie też tak było przez dwa dni po czym sterownik pojechał do serwisu. No chyba, że prądu nie było.
Pozdro

Edit:  przez pomyłkę podglądnąłem sterownik "zbigmaz01" i on ma te objawy o których pisałem, a u Ciecie ruszyło. Co było przyczyną? 
2017-10-04 16:13
  zbigmaz01 Posty: 1656 Ostrzeżenie: 0
U mnie objawem był brak energii, Podtrzymanie też padło (aku do wymiany)
2017-10-05 13:14
  wojocki Posty: 13 Ostrzeżenie: 0