Od dnia 16.10.2024 zostały wyłączone stacjonarne numery telefonów. Zapraszamy do kontaktu pod numerem: 574 443 555.
Forum  eSterownik.pl  Biblioteka w Pythonie do obsługi sterownika Subskrybuj
Pierwsza stronaPoprzednia strona11 / 18Następna stronaOstatnia strona
2014-09-26 14:38
  konto usunięte Posty: 7174 Ostrzeżenie: 0
seba napisał » 2014-09-25 20:23
Podtrzymuję również wcześniejsze ustalenia co do wprowadzenia działającego algorytmu do oficjalnej wersji softu
Seba, a gdybyś to wklepał do wersji nieoficjalnej ?
Testerów mam dwóch, i tylko oni dostaliby soft "odgórnie", reszta do Waszej dyspozycji.

2014-09-26 15:46
  uzi18 Posty: 765 Ostrzeżenie: 0
Kowal napisał » 2014-09-26 09:07

W trybie ręcznym jak pojawi się temp powyżej 60stC to załączane są pompy aby rozładować nadmiar ciepła.
Spowodowane jest to sygnałami że użytkownicy rozpalają w ręcznym i zapominają przełączyć w auto


Tylko 60 stopni to nie jest niebezpieczna temp., 80-90 tak, ale nie 60.
Z reszta - jest parametr, ktory nazywa sie "Max temp. CO" mozna go bylo w tej sytuacji wykorzystac.
Wtedy sterowanie dziala przejrzyscie.


2014-09-26 16:27
  Maad Posty: 4 Ostrzeżenie: 0
Jestem "za". U siebie latem też obserwuję uruchamianie pompy CO przy 60stC i nie wiem co ona ma rozładować jak wszystkie grzejniki zamknięte.
2014-09-26 16:55
  caffe23 Posty: 303 Ostrzeżenie: 0
Powinno być tak jak napisał uzi18 tzn. załączenie pompy następuje gdy temperatura na kotle osiągnie maksymalną wprowadzoną w ustawieniach zaawansowanych danego użytkownika.
Ja mam w lecie odłączoną fizycznie a chyba nie o to chodzi mając taki sterownik.
2014-09-26 18:15
  uzi18 Posty: 765 Ostrzeżenie: 0
Z reszta jak na tak zaawansowany sterownik takich kwiatków jest więcej.
Dlatego przecierałem oczy jak pojawiła się informacja, że oprogramowanie do niego zostanie porzucone.
2014-09-27 20:38
  konto usunięte Posty: 7174 Ostrzeżenie: 0
Uzgodniliśmy z Rajmundem, że kończymy z projektem.
Byłby tylko dla zaawansowanych, a niektórzy, rzekomo doświadczeni, do dziś nie potrafią poprowadzić kotła "z ręki".
To tyle w tym temacie z mojej strony. Pozdrawiam.

Waco: jako jedyny prócz nas, posiadasz testowy soft, nie zezwalam na rozpowszechnianie.

2014-09-28 08:20
  konto usunięte Posty: 7174 Ostrzeżenie: 0
Skoro "po ptokach": zgodnie z regulaminem, rozdział VIII, punkt od 1 do 4, proszę o wykasowanie konta i wpisów.
Mam nadzieję, że tą drogą, wreszcie się uda.
2014-09-28 15:52
  mark3k Posty: 383 Ostrzeżenie: 0
Wobec powyższego pozostaje wymiana sterownika na spełniający oczekiwania, a przede wszystkim rozwojowego. Wpuściłem się w kanał . A miało być tak dobrze, soft często aktualizowany, słuchamy propozycji userów i staramy się poprawić i wiele innych sloganów. Miało być super a wyszło jak zawsze..... .
Pozdrawiam VERB, szkoda, że rezygnujesz. Jesteś bardzo pomocną dłonią na forum.pewny
2014-09-28 15:54
  uzi18 Posty: 765 Ostrzeżenie: 0
Mi tez to napisali, na pudle sterownika, zapomnieli napisac do kiedy naklejka jest aktualna
2014-09-28 19:28
  konto usunięte Posty: 7174 Ostrzeżenie: 0
mark3k napisał » 2014-09-28 13:52
Pozdrawiam VERB, szkoda, że rezygnujesz.
Przepraszam, że zawiodłem oczekiwania - zostałem sam z tym bajzlem. Rajmund odmówił dalszej współpracy - nie mam żalu, pewnie tak musiało być.

2014-09-28 19:46
  uzi18 Posty: 765 Ostrzeżenie: 0
My idziemy do przodu ..., temperatura spalin praktycznie rozkminiona, jak tak dalej pójdzie to za
kilka tygodni będzie sterownik jak nowy w wersji Open

Przyłącz się do projektu to coś więcej osiągniemy. Jak nie drzwiami to oknem ... jak to mówią.
TRK trzeba rozwijać bo to będzie nasza baza.
2014-09-28 20:52
  konto usunięte Posty: 7174 Ostrzeżenie: 0
uzi18 napisał » 2014-09-28 17:46
..., temperatura spalin praktycznie rozkminiona,
Co masz na myśli, rozłożyłeś trendy ? Ja też, ale się okazało, nie nadają się do automatu - trzeba wymusić więcej pętli, a to negatywnie wpływa na szybkość reakcji.
uzi18 napisał » 2014-09-28 17:46
TRK trzeba rozwijać bo to będzie nasza baza.
Idei TRK nie rozumiem... jak to to to, jak to to to.. ale życzę powodzenia.

Nie wywołuj mnie już do tablicy, bo wchodzę tylko sprawdzać czy konto jeszcze istnieje, czy nie.
2014-09-28 21:01
  Stan Posty: 630 Ostrzeżenie: 0
VERB napisał » 2014-09-28 18:52
Idei TRK nie rozumiem... jak to to to, jak to to to.. ale życzę powodzenia.




Hehe , Romku, najważniejsze że działa
Kiedyś, w jakiś swoich rojeniach myślałem że połączymy swoje pomysły w jeden soft, ale życie napisało swój scenariusz, można by napisać nomen omen "program"

2014-09-28 21:03
  uzi18 Posty: 765 Ostrzeżenie: 0
Mam na myśli ze (jesli podlutowalbym nowy procesor i napisal do niego program) jestem
w stanie pobrac dane z przetwornika i zamienic je na temperature spalin.

Skąd taka krótkowzroczność u Ciebie? Nikt nie powiedzial ze ograniczymy sie tylko do TRK.
Na bank chcialbym standardowy dwustan dorzucic ale wszystko po kolei.


2014-09-28 22:06
  konto usunięte Posty: 7174 Ostrzeżenie: 0
Stan napisał » 2014-09-28 19:01
...najważniejsze że działa
Jak ma nie działać, przecież do TRK zaszyłeś moją ideę spalania z przedmuchami, i przedstawiłeś jako: "
TRK czyli mój sposób na tryb ręczny."
Tym samym wybrałeś własną drogę.
Powodzenia.


2014-09-28 23:50
  Stan Posty: 630 Ostrzeżenie: 0
Romku, a czy ja gdziekolwiek pisałem inaczej ? Wszędzie zaznaczałem że w tym konkretnym algorytmie spalania wykorzystałem Twój pomysł , a w TRK można wykorzystać niemal dowolny algorytm spalania np spalanie grupowe, bo moim pomysłem był algorytm komputerowy w którym można uruchomić różne scenariusze spalania.
2014-09-29 00:37
  uzi18 Posty: 765 Ostrzeżenie: 0
Z tego co wiem to przedmuchy to nic nowego, inne sterowniki maja takie rzeczy, w tym tlo i inne wodotryski.
Teraz sobie wyobrazcie ile osob ES powinen wpisac w changelog za podpowiedzi co zmienic w oprogramowaniu.
No przeciez to ich pomysl ..., wiec nalezy sie, a programista spedzil nad kazdym po kilka(nascie) godzin testów.
2014-09-29 09:44
  ZawiJan_-zablokowany Posty: 0 Ostrzeżenie: 0
Ooo!
A tak dobrze żarło...
2014-09-29 11:20
  mark3k Posty: 383 Ostrzeżenie: 0
Prawda jest taka, że na nowym algorytmie spalania komora wymiennika jest "siwa", a nie czarna jak na oryginalnym oprogramowaniu. O czym to świadczy? O lepszym spalaniu czarnego złota i braku dymienia po odstawieniu się kotła.
Jeśli programiści wrzuciliby choćby dopalanie dawki węgla po zakończeniu sekwencji grzania to już byłoby super i  wprowadzili regulację wielkości dawki podawanego paliwa w trybie "grupowym", na co jeszcze liczę .  Bez tego, jest to tylko bardzo rozbudowany sterownik ze słabym algorytmem prawidłowego spalania węgla. Konkurencja poszła mocno do przodu.

2014-09-29 12:15
  uzi18 Posty: 765 Ostrzeżenie: 0
Tak, jedynie zdalne zarządzanie i statystyki to cos co plasuje go przed konkurencja, samo spalanie to lipa.
Mialo byc tak pieknie a wyszlo jak zwykle. Szkoda ze zauwazylem to po zakupie. Jedyna szansa we wlasnym rozwiazaniu. Bo ES zwiaj żagle i wypuszcza sterownik za drugie tyle.

dodane 2014-09-29 10:15Edit:
Dobra koniec marudzenia, trzeba sie brać do roboty
Pierwsza stronaPoprzednia strona11 / 18Następna stronaOstatnia strona
Użytkownicy online: 19zygi58, bozena, mario-speedway, mirekbajno