Profil użytkownika
posty użytkownika | ||||
|
||||
euroelectronic
|
Tak aktualne - przepraszam ale rzadko zaglądam na forum ze względu na brak czasu.
Jeżeli jest ktoś zainteresowany podaje do siebie e-maila euroelectronic@wp.pl |
|||
|
||||
euroelectronic
|
Mam do sprzedania:
Głowicę TH2 M30x1.5 - ilość 3 szt. Czujnik BT2 - ilość 4 szt. Głowice i czujniki w pełni sprawne w idealnym stanie. Zakupione w zeszłym roku Cena: Głowica TH2 - 170 zł Czujnik BT2 - 90 zł Zainteresowanych proszę o kontakt.
|
|||
|
||||
euroelectronic
|
Dzięki Panowie.
Seba - faktycznie przy 50% baterii trzeba ją wymienić - głowica nie miała na tyle siły by domknąć zawór. Po wymianie baterii na nowe problem ustąpił. Ven - Jak znajdę chwilkę to postaram się zadzwonić na serwis by zaktualizować oprogramowanie w głowicach. Jeszcze pytanie odnośnie braku zasilania i pozycji głowic. Dziś w naszym rejonie też był brak zasilania. Całe szczęście instalacja jest też tak zrobiona że ciągnie wszytko też grawitacyjnie, tylko pytanie czy głowice w momencie braku komunikacji z sterownikiem otwierja się na maxa czy zostają w ostatnim położeniu ? |
|||
|
||||
euroelectronic
|
Ok. Sprawdzę na początek baterie. Najprostsze rozwiązania mogą być najlepsze.
Zadzwonię i zaktualizujemy jak wrócę z pracy. Dzięki z góry za pomoc. |
|||
|
||||
euroelectronic
|
Kurcze Panowie jestem pod wrażeniem szybkości odpowiedzi
Światłowody się przy Was kryją. Zaczniemy od baterii gdyż też o tym myślałem ale jeszcze nie sprawdziłem. Dam znać po testach. W jaki sposób będzie można wymienić soft w głowicach - pewnie odsyłka do Was na serwis? Sprawdźcie także jeszcze te dwie informacje które przesłałem wcześniej czy faktycznie jest tak jak opisałem i są błędy w sofcie. 1.Poprzez platformę www dalej pozostało ustawianie w wartości % siły docisku gdzie na smartfonie jest już siła w skali od 1-5. 2. Dodatkowo w ustawieniach przez platformę www nie można wyłączyć cotygodniowej kalibracji głowic. Wyrzuca "Błąd podczas zapisu". |
|||
|
||||
euroelectronic
|
Panowie z Elektro-Systemu
W zeszłym roku kupiłem od Was 7 szt. głowic i do tego komplety czujników temp i wilgotności. Teraz zamówiłem kolejne zestawy które jeszcze nie dotarły. W zeszłym sezonie grzewczym głowice działały doskonale (czyli odpowiednio się otwierały i zamykały). Teraz w tym sezonie grzewczym od jakiegoś czasu zauważyłem problem, po tym jak prawdopodobnie zmieniliście zasadę siły docisku. Mam trzy głowice które nie domykają się do końca od tego czasu. Po co tygodniowej kalibracji nie dociągają do końca zaworu choć są ustawione na siłę docisku "5". Wystarczy że ręcznie je cofnę (poprzez przyłożenie magnesu z obudowy do zabudowanego kontaktronu) wówczas cofnie się do końca. Jak już wróci do max. zamknięcia i założę ją na zawór działa prawidłowo przez tydzień do momentu kolejnej kalibracji. Problem polega teraz na tym że przegrzewają się pomieszczenia gdyż głowice nie domykają, choć w parametrach widoczne jest całkowite zamkniecie. Pozatym poprzez platformę www dalej pozostało ustawianie w wartości % siły docisku gdzie na smartfonie jest już siła w skali od 1-5. Dodatkowo w ustawieniach przez platformę www nie można wyłączyć cotygodniowej kalibracji głowic. Wyrzuca "Błąd podczas zapisu". Czy macie jakiś pomysł na tą przypadłość. Nadmieniam że w cały zeszły sezon głowice działały idealnie - problem pojawił się właśnie w okresie jak wdrożliścię tą zmianę siły docisku. Będę wdzięczny za sugestie lub podpowiedzi. |