Od dnia 16.10.2024 zostały wyłączone stacjonarne numery telefonów. Zapraszamy do kontaktu pod numerem: 574 443 555.

Profil użytkownika

piter

Wielowieś

 

Rejestracja: 2014-12-19 22:23

Logowanie: 2018-12-05 23:11

Urządzenia: 1

Tematy: 0

Posty: 3

posty użytkownika 
2018-01-22 16:07 Temat: Defro Smart II » przednia szyba
  piter Posty: 3
Kolego możesz zgłosić to na gwarancje oni najpierw wyślą Ci wyświetlacz a później im stary odsylasz też tak miałem  
2017-12-25 01:05 Temat: Defro Smart II » Współpraca z Defro
  piter Posty: 3
Znajomy teraz zakupił piec defro ze sterownikiem już innej firmy i spalanie jest tam automatyczne ze dmuchawa działa 24h na wolnych obrotach i ciągle podtrzymuję temperaturę zadana tak dobiera parametry podajnika oraz nadmuchu . Pytanie brzmi czy nie będzie to mniejsze spalanie ponieważ wolne obroty dmuchawy nie wydmuchuja temperatury z pieca w komin lecz zostaje w piecu wszystko . I nie musi od nowa nabijać temperatury . Co o tym myślicie ? 
Może by elektro również zrobiło takie spalanie ? I również do defro smart ponieważ mam kocioł z 2016 r a widzę że jak defro zrezugnowalo ze współpracy to elektro przestało robić aktualizacje do defro smart czy tylko mi się wydaje ? 
2017-12-25 00:56 Temat: Defro Smart II » przednia szyba
  piter Posty: 3
Tak zgadza się te wyswietlacze mają z tym problem są źle wykonane i się odklejaja
U mnie jeszcze się trzyma już rok ale u znajomego wytrzymał tylko 6 miesięcy i poszedł na gwarancje. Oczywiście został wysłany nowy lecz co będzie jak po gwarancji szybka odpadnie ? ...
Pytanie dlaczego Defro zerwało współpracę z elektro-system ?