Od dnia 16.10.2024 zostały wyłączone stacjonarne numery telefonów. Zapraszamy do kontaktu pod numerem: 574 443 555.

Profil użytkownika

Kazwar13

 

 

Rejestracja: 2024-12-04 11:36

Logowanie: 2025-01-19 20:07

Urządzenia: 1

Tematy: 0

Posty: 2

posty użytkownika 
2025-01-19 20:14 Temat: Pello v3.5 » Defro Evopell 8kw "rozpalanie nieudane"
  Kazwar13 Posty: 2
Witam. W ubiegłym tygodniu, zgodnie z zaleceniami, przeprowadziłem kalibrację,  ponieważ kupiłem pellet Barlinek z drugiego źródła. Kocioł zaczął pracować bez jakichkolwiek problemów: nie było alarmów: nieudane rozpalanie, dogrzewał, wygaszal się i uruchamiał po każdym cyklu. Temperatura kotła była blisko zadanej, w mieszkaniu termostat reagował na zadaną temp. 21,4 przy histerezie 1. Temperatura spalin w normie. Było Ok, ale kocioł nie dochodził do zadanej temperatury i po konsultacji z Wami coś się stało: kocioł dalej nie dochodzi do zadanej temperatury, cały dzień w mieszkaniu jest 20 , a zadana to maks 21,4 i kocioł powtarza cykl tylko po czasie czyszczenia i nie dobija do temperatury zadanej. Może to wina nie ustawień, lecz wina producenta? 
To trwa już od zeszłego roku. Nie mogę spać spokojnie ani wyjść z domu nie będąc pewnym że mieszkanie jest bezpieczne ogrzewane. 
Chyba pora na recenzję i reklamację. 
Czytałem w necie że to nie tylko mój problem. 
Raczej odradzam ten produkt. 
Pozdrawiam Kazimierz 


dodane 2025-01-14 21:17Muszę dodać że Panowie z s -terownik są bardzo pomocni i życzliwi,za co wielkie dzięki, pomagają mi już od 60-ciu telefonów.
Coś tu nie gra ( z kociołkiem, wiem, że nie tylko u mnie) 
Pozdrawiam Kazimierz 
dodane 2025-01-19 20:14Witam. 
Kolejne dni z problemami. Teraz, jak przestał alarmować o nie udanym rozpalaniu ( pracuje jak należy ) przestał nagrzewać mieszkanie, max to przez cały dzień - do 20 stopni, przy zadanej temperatury 21,4. 
Problemy ciągną się drugi sezon, zawsze coś. Pora na reklamację do Defro, ile można cierpieć za całkiem dużą kasę. Pozdrawiam Kazimierz 
2024-12-08 19:46 Temat: Pello v3.5 » Defro Evopell 8kw "rozpalanie nieudane"
  Kazwar13 Posty: 2
Witam. Drugi sezon korzystam z kotła Defro Evopel 8 kw. Już pod koniec obiegło rocznego sezonu miałem problemy, dwa, trzy razy na dobę: " rozpalanie nie udane" . Wiele rozmów z serwisem, ustawienia, czyszczenie ( chociaż był czyszczony, ale sprawdzałem) . Podłączyłem kocioł do internetu, serwis widział, doradzał,. I co? Jak było tak zostało: trzy razy na dobę: rozpalanie nie udane! Jestem rozczarowany tym produktem, jutro dzwonię do Defro i złoże reklamację, mam już dość nie przespanych nocy i wiecznego czuwania: będzie alarm czy nie, będzie ciepło, czy nie. 
Kazimierz.