User profile
user posts | ||||
|
||||
nathan_g
|
Prosimy o kontakt z serwisem pod nr: 605-780-882 |
|||
|
||||
nathan_g
|
Barto323 napisał » 2023-10-22 14:16 nathan_g napisał » 2023-05-08 11:38 Panel CD3 będzie działał po zainstalowaniu właściwej/najnowszej aktualizacji przez kartę microSD. Wysłałem na Pana adres e-mail plik z najnowszą aktualizacją do sterownika eCoal. Proszę skorzystać z dołączonej instrukcji. Powinno to rozwiązać problem Witam mam ten sam problem co kolega u góry czy jest Pan w stanie mi wysłac aktualizacje ? Odpisałem na priv |
|||
|
||||
nathan_g
|
mis_dj napisał » 2023-08-18 14:42 Mam to samo od jakiegoś czasu. Później była przerwa, było ok i teraz znów od kilku dni to samo. Co jakiś czas (co 1-2min) na sterowniku wyświetla się trójkącik ze stanem ALARM i po sekundzie znika. W tym czasie sterownik wydaje z siebie dźwięk alarmu. Oprogramowanie aktualne, żadnych stanów alarmowych nie wyświetla. Problem bardzo drażniący bo słyszę to z kotłowni co chwila. ELESTRO-SYSTEM/SERWIS czy moglibyście również zerknąć na mój sterownik? Wykonaliśmy format karty. Proszę napisać czy pomogło |
|||
|
||||
nathan_g
|
Wykonaliśmy aktualizację sterownika oraz format karty SD. Proszę dalej obserwować i napisać, czy pomogło
|
|||
|
||||
nathan_g
|
Po podłączeniu kabla sieciowego sugeruję skorzystać z poniższej instrukcji, by dodać go do naszej platformy:
http://faq.esterownik.pl/pl/question,5/dodanie-nowego-sterownika-w-wersji-35-do-platformy-esterownikpl Proszę się upewnić, że w zakładce "Internet" - opcja "DHCP" jest ustawiona na "Tak" Po podłączeniu kabla do sterownika, w prawym górnym rogu powinna się pojawić ikona globusa Kiedy sterownik będzie już aktywny na platformie, możemy wykonać zdalną aktualizację sterownika/panela |
|||
|
||||
nathan_g
|
Panel CD3 będzie działał po zainstalowaniu właściwej/najnowszej aktualizacji przez kartę microSD. Wysłałem na Pana adres e-mail plik z najnowszą aktualizacją do sterownika eCoal. Proszę skorzystać z dołączonej instrukcji. Powinno to rozwiązać problem |
|||
|
||||
nathan_g
|
Prosimy o kontakt z serwisem pod nr: 605-780-882
|
|||
|
||||
nathan_g
|
Witam,
sprawdziliśmy poprawność działania powiadomień e-mail przez wywołanie alarmu. Załączam zrzut potwierdzający poprawność działania: Powiadomienia e-mail działają z małym opóźnieniem. Najszybciej działa opcja powiadomień SMS - załączam link do zakupu punktów w naszym sklepie: https://sklep.esterownik.pl/produkt/38 Niestety nie ma możliwości odczytywania rejestru z poziomu panelu operatorskiego. |
|||
|
||||
nathan_g
|
Wykonałem aktualizację sterownika oraz panela. Proszę dać znać czy pomogło
|