Od dnia 16.10.2024 zostały wyłączone stacjonarne numery telefonów. Zapraszamy do kontaktu pod numerem: 574 443 555.

Profil użytkownika

mojpiec

 

 

Rejestracja: 2021-12-12 19:52

Logowanie: 2023-04-07 23:03

Urządzenia: 0

Tematy: 0

Posty: 4

posty użytkownika 
2022-01-25 11:02 Temat: Aplikacje mobilne » Brak widzenia kotła na telefonie
  mojpiec Posty: 4
witam
zauważyłem że od połowu stycznia nie są rejestrowane zdarzenia ; jedynie po wyłączeniu kotła z zasilania i ponownym włączeniu, pojawiają się pierwsze zapisy i po ok godzinie znowu jest pustka. czy coś robię źle?. proszę o pomoc. pozostałe dane i wskazania są poprawne


2021-12-14 22:21 Temat: Aplikacje mobilne » Brak widzenia kotła na telefonie
  mojpiec Posty: 4
Wykonalem kazdy krok wedlug tej instrukcji. Pozniej pobralem aplikacje na telefon. Zalogowalem sie . Urzadzenie jest widoczne, lecz gdy klikam w niego dostaje informacje "nie mozna polaczyc sie do urzadzenia". Co zrobilem zle? 
2021-12-13 19:33 Temat: Aplikacje mobilne » Brak widzenia kotła na telefonie
  mojpiec Posty: 4
Moglbym prosic o pomoc by nie bladzic tutaj dostaje juz bialej goraczki
2021-12-12 22:10 Temat: Aplikacje mobilne » Brak widzenia kotła na telefonie
  mojpiec Posty: 4
Witam

Pobralem aplikacje. Zalogowalem sie loginem i haslem z esterownik.pl
Dostaje komunikat "nie mozna polaczyc sie do urzadzenia". Co moze byc przyczyna?
Korzystalem z tej instrukcji Instalacja sterownika na platformie eSterownik.pl
Pozdrawiam