Profil użytkownika
posty użytkownika | ||||
Pierwsza stronaPoprzednia strona11 / 42Następna stronaOstatnia strona | ||||
|
||||
PrzemekP
|
Jakimi danymi logowałeś się lokalnie do strony ? root / admin / user ?
|
|||
|
||||
PrzemekP
|
@wkulop dlaczego odkopujesz stare wątki? To już trzeci a dopiero co zarejestrowałeś się na forum.
|
|||
|
||||
PrzemekP
|
Pobierz aplikację eSterownik.pl zaloguj się danymi jakimi logujesz się tutaj na platformie - i będziesz miał dostęp do swojego sterownika.
|
|||
|
||||
PrzemekP
|
||||
|
||||
PrzemekP
|
Możesz podać numer seryjny ? Może być na PW.
|
|||
|
||||
PrzemekP
|
Jakie dane są widoczne na ekranie Sieć ?
IP ? Maska ? Brama ? Czy można zalogować się na stronę lokalną sterownika (wpisując adres IP w pasku przeglądarki na komputerze / telefonie w tej samej sieci lokalnej co sterownik) ? Co zwraca polecenie ping IP_STEROWNIKA wykonane w wierszu poleceń? |
|||
|
||||
PrzemekP
|
Masz sterownik w wersji 3.5, a komunikacja jest dla poprzedniej wersja sterownika (2.1/2.4)
Na forum ktoś wrzucał przykłady komunikacji z wersja 3.5 |
|||
|
||||
PrzemekP
|
||||
|
||||
PrzemekP
|
maslak napisał » 2022-02-06 21:30 Mój czujnik temp. zewnętrznej wisi pod krokwią, szkoda że najpierw przeczytałem, że sterownik nie zgubi żadnych ustawień, a dopiero później, że jednak czujniki temperatury które robią mi za termostaty pójdą się ****ć... świetnie, że wszystkie problemy wynikają z winy użytkownika, a programiści z ES są zajebiści... Migracja nie zmienia ustawień - można przenieść sterownik beż aktualizacji. Aktualizacja zmieniała ustawienia czujników bezprzewodowych. Ty wybrałeś aktualizację, która z automatu przenosi sterownik na nową usługę. |
|||
|
||||
PrzemekP
|
Prawdopodobnie jakiś błąd na karcie SD.
Można kartę wymienić (skopiować zawartość na nową) lub starą sformatować (wcześniej zgrywając zawartość i potem kopiując ją ponownie na kartę. |
|||
|
||||
PrzemekP
|
slawtaz napisał » 2022-02-03 22:39 Fajnie, że się wykresy pojawiły. Czy będą one też widoczne w aplikacji na telefonie ? Może to nie błąd, ale lepiej by było, gdyby one pojawiały się na liście przed tymi domyślnymi. Są widoczne już w telefonie. |
|||
|
||||
PrzemekP
|
pitaszek napisał » 2022-02-03 12:27 Nie mogę powiększyć wybranego fragmentu wykresu (własnego). Cały czas wyświetlana jest informacja: "Ładowanie wyników Proszę czekać". Już poprawione dodane 2022-02-03 14:24 Djack napisał » 2022-02-03 12:23 Po dodaniu nowego schematu, przycisk Edytuj i Usuń nadal są nieaktywne, odświeżenie strony aktywuje przyciski Już powinno być poprawnie |
|||
|
||||
PrzemekP
|
Jacek_Szczytno napisał » 2022-01-22 13:52 Witam. Po przeniesieniu na nowa usługę i ściągnięciu na nowo eCoalMobile wyskakuje mi komunikat "urządzenie niepodłączone" i nie mam żadnego kontaktu z kotłem zarówno ze strony esterownik jak również z aplikacji w smartfonie, co może być przyczyną =, połączenie z internetem wydaje się poprawne. Sprawdziłbym połączenie sterownika z internetem - nie próbuje się on łączyć do nas do serwera. Co do aplikacji - nową aplikacją jest eSterownik - link w pierwszym poście. dodane 2022-02-03 12:02Dla wszystkich, którym brakowało funkcjonalności własnych wykresów - Tworzenie własnych wykresów zostało włączone. |
|||
|
||||
PrzemekP
|
Została dodana opcja tworzenia własnych schematów wykresów dla sterowników w wersji 3.5 na nowej platformie.
Schemat może stworzyć / edytować / usunąć tylko właściciel sterownika, widoczne będą dla wszystkich, którym sterownik jest udostępniony. Dotyczy się to również dostępu publicznego. Jeżeli ktoś zauważy jakieś błędy - proszę o informację w tym wątku.
|
|||
|
||||
PrzemekP
|
Sterownik jest przeniesiony na nową usługę, ale jest offline - brakuje połączenia z serwerem.
Napisz jak sterownik jest podłączony do internetu, czy DHCP jest na TAK czy NIE, jakie masz ustawienia IP / Maska / Brama w sterowniku. |
|||
|
||||
PrzemekP
|
Musisz przenieść sterownik no nową usługę -> zielona ikonka na liście urządzeń
|
|||
|
||||
PrzemekP
|
Wyłącz tymczasowo ochronę antywirusową na komputerze z którego korzystasz.
|
|||
|
||||
PrzemekP
|
Statystyki - na forum wszystko opisane po kilka razy
|
|||
|
||||
PrzemekP
|
DanFen napisał » 2022-01-25 15:44 Witam Panowie , Mam podobny problem z zasypani , mianowicie dodaje zasypy a w statystykach na apce nic nie widać ,palę od sierpnia zeszłego roku i wcześniej nie miałam większego problemu , może jakaś propozycja. W aplikacji nie ma żadnych informacji o zasypach - nie ma tak zakładki Zdarzenia w których są pokazane wszystkie akcje związane ze statystykami. Będzie pewnie dorobiona. |
|||
|
||||
PrzemekP
|
||||
Pierwsza stronaPoprzednia strona11 / 42Następna stronaOstatnia strona | ||||