Profil użytkownika
posty użytkownika | ||||
|
||||
kro63
|
PrzemekP napisał » 2017-03-01 09:10 kro63 napisał » 2017-03-01 08:49 Tak,tak statystyki są Ok nie ma wykresów temperatur w urządzeniu, obciążenia łącza... w zakładce "archiwum" --> "wykresy". Może nie precyzyjne napisałem. Jeżeli masz możliwość to wymień kartę na inną - jeżeli będzie możliwość to skopiuj dane z tej aktualnej na nową i zobacz czy wtedy zadziała. W tej chwili nie, ale po południu wymienię i zobaczę czy pomoże. Na karcie w folderach archive---> data dnia od 27, foldery i pliki w nich są tworzone ale puste jak by nic tam nie było zapisywane, |
|||
|
||||
kro63
|
PrzemekP napisał » 2017-03-01 08:43 Przecież statystyki są OK. Rozumiem, że przerwa do 27 lutego była spowodowana usterką ? Tak,tak statystyki są Ok nie ma wykresów temperatur w urządzeniu, obciążenia łącza... w zakładce "archiwum" --> "wykresy". Może nie precyzyjne napisałem. |
|||
|
||||
kro63
|
Udostępnione
|
|||
|
||||
kro63
|
Witam,
Od momentu naprawy sterownika (poniedziałek 27-02) brak wykresów. Kartę wyciągałem, formatowałem i nic. Nie zapisują się dane na karcie w folderach archiwum. Czy możliwe, że karta się uszkodziła w czasie usterki/zwarcia ? Poza tym jeszcze raz bardzo dziękuję ES za szybką naprawę sterownika, dosłownie od ręki i bardzo miłe przyjęcie w firmie, pokaz rozwiązań i nowości. |