Profil użytkownika
posty użytkownika | ||||
|
||||
Jureq
|
slawtaz napisał » 2021-11-25 22:23 ...do tej pory mam cały czas szarą ikonę. U mnie zdalnie jest też szara, jedynie w sieci lokalnej status zmienia się na zielono tak jak w starej aplikacji. dodane 2021-12-03 10:37 PrzemekP napisał » 2021-12-03 10:29 Sprawdź zasyp z 25 listopada czy jest wybrane paliwo. Faktycznie, nie weszło z automatu chociaż w uwagach wpisane jest auto - nigdy wcześniej nie było potrzeby ręcznego wyboru paliwa. |
|||
|
||||
Jureq
|
||||
|
||||
Jureq
|
Wczoraj zauważyłem że będąc w kotłowni nie mogę połączyć się ze sterownikiem, odpalam apkę na androidzie, klikam logowanie (user świeci się na zielono czyli jest OK, widzimy się w sieci lokalnej) i od razu wywala okienko że brak możliwości połączenia, sterownik jest niedostępny. Kolejne kliknięcie i kolejne i dalej to samo - co jest, przed chwilą w domu się łączyłem a w kotłowni nie ?
Przypomniałem sobie że jakiś czas temu ustawiłem w telefonie priorytet łączenia się z WiFi na 5GHz, przełączyłem się na 2.4GHz i tadam ! wszystko działa normalnie. Ponad pół wieku chodzę po tej planecie ale z czymś takim jeszcze się nie spotkałem, dlaczego łącząc się z siecią na 5GHz sterownik nie odpowiada ? dodane 2021-11-09 09:54I jeszcze jedno, zresetowany wczoraj wieczorem zasyp w aplikacji, węgla nasypane po kokardy, teoretycznie na zasobniku podajnik robi ok. 680 minut. Dzisiaj w apce zeszły 2 kreski, czas pracy 92 minuty czyli do wieczora spokojnie dobije do 100 co w dużym zaokrągleniu daje max 6-7 dni pracy kotła a w apce widzę że węgla wystarczy mi do 21 grudnia i o 3 dni przed wigilią o 8:39 bedę musiał zasypać Aplikacja twierdzi że wczoraj zasypane 140kg będzie się świeciło w kominie przez ponad 6 tygodni, chciałbym żeby życie było tak piękne Zegar w sterowniku sprawdzony, data i godzina jest OK więc osso chodzi ? dodane 2021-11-09 10:08Sprawdziłem statystyki i tam jak widać wynik też z kosmosu, czyli to chyba nie jest wina apki mobilnej ? dodane 2021-11-09 10:08 |
|||
|
||||
Jureq
|
samoczynnie = automatycznie a w trybie ręcznym tylko ręcznie chyba że zastosujesz dodatkowy zewnętrzny termostat
|
|||
|
||||
Jureq
|
Niekoniecznie, u mnie aktualnie dmucha tyle samo i jest git.
Sugerowałbym (o ile faktycznie nie ma wielkiego warzywa na retorcie) zmienić w ustawieniach typ kotła na właściwy, obniżyć zadaną o 3 oczka ale podnieść krzywą grzania kotła o 3-4 bo widzę że jest trochę cieplej ale nie urywa |
|||
|
||||
Jureq
|
Nadal pluje węglem ?
|
|||
|
||||
Jureq
|
Podnieś temperaturę na piecu do min. 60, zmniejsz czas pracy podajnika i daj więcej wiatru
|
|||
|
||||
Jureq
|
ES_Serwis napisał » 2020-02-16 18:49 Koledzy.. Czujnika musi sie skomunikowac. Moze trwac to chwilke. Czujniki radiowe nawet do 2 minut. Bo co tyle czasu wysylaja sygnal. Mam czujnik na płycie i jak jest ciepło to wszystko działa poprawnie ale jak tylko temp. na zewnątrz spada poniżej zera to mam też 0.0 po włączeniu apki a poprawny wynik pojawia się dopiero po ok. 10 sekundach więc chyba jednak jest gdzieś problem w oprogramowaniu |
|||
|
||||
Jureq
|
||||
|
||||
Jureq
|
Zmodyfikować funkcjonalność i na wykresach statystyk dodać zapis/wyświetlanie temperatury zewnętrznej ?
|
|||
|
||||
Jureq
|
Zgłaszałem już kiedyś podobny problem z odczytem ujemnych wartości temperatury zewnętrznej (czujnik podpięty na płycie), przy odczycie na aplikacji najpierw widzę tylko "0" a dopiero po kilku sekundach pojawia się wartość. Przy temperaturach powyżej zera wartość temp. zew. pojawia się natychmiast.
|
|||
|
||||
Jureq
|
Od wczoraj mam i ja ... brak połączenia i świeci się pomarańczowa dioda, czy rozwiązanie problemu wymaga demontażu płyty ?
|