W dniu 26 maja (wtorek) będą niedostępne schematy dla urządzeń w wersji 3.5. Prace związane będą z aktualizacją serwisu eSterownik
Niedługo również zostanie wyłączona synchronizacja danych do wykresów oraz statystyk. Dane będą zsynchronizowane po zakończeniu prac.

User profile

hetmanpoz

cigacice

 

Registration: 2010-12-08 20:42

Login: 2016-11-29 20:45

Devices: 1

Topics: 3

Posts: 38

user posts 
2012-12-18 19:28 Topic: Aplikacje mobilne » eSterownik Mobile wersja 1.5.x
  hetmanpoz Posts: 38
 wojtekosiek  
dzięki za linka nie mogłem tego znaleść musiałem tylko skrócić adres i skasowałem to co jest za apk w prawo


teraz działa pozdro narazie to mi wystarczy
2012-12-18 10:50 Topic: Aplikacje mobilne » eSterownik Mobile wersja 1.5.x
  hetmanpoz Posts: 38
chyba nic z tego błąd juz dawno chciałem zgłosić i za każdym razem dostaje informacje że aplikacje sklep google została niespodziewanie zatrzymana. Ponawiam proźbe o przesłanie pierwotnej wersji na poczte tak żebym mógł mieć podgląd do pieca a nowe wersje dalej bede testował
2012-12-18 10:50 Topic: Aplikacje mobilne » eSterownik Mobile wersja 1.5.x
  hetmanpoz Posts: 38
chyba nic z tego błąd juz dawno chciałem zgłosić i za każdym razem dostaje informacje że aplikacje sklep google została niespodziewanie zatrzymana. Ponawiam proźbe o przesłanie pierwotnej wersji na poczte tak żebym mógł mieć podgląd do pieca a nowe wersje dalej bede testował
2012-12-17 23:49 Topic: Aplikacje mobilne » eSterownik Mobile wersja 1.5.x
  hetmanpoz Posts: 38
program działa do momentu aż nie zaznacze jakiegokolwiek sterownika próbowałem nawet z listy sterowników bez logowania do swojego a jak tylko zazancze sterownik ekran robi sie czarny a po chwili błąd i opcje zamknij czekaj zgłos
2012-12-17 21:43 Topic: Aplikacje mobilne » eSterownik Mobile wersja 1.5.x
  hetmanpoz Posts: 38
U mnie bez zmian nowa wersja stary problem.
Nie wiem czy to ma jkies znaczenie ale znajomy ma ta samą wersje androida co ja ( wersja 2.2.2 ) poprosiłem go o zainstalowanie programu. i u niego też nie działa :(
2012-12-16 19:29 Topic: Aplikacje mobilne » eSterownik Mobile wersja 1.5.x
  hetmanpoz Posts: 38
Poddaje sie i stawiam na mojego androida do wymiany. 
Ven jest szansa podesłać pierwotną wersje programu tak żeby mi coś w telefonie działało


2012-12-15 18:57 Topic: Aplikacje mobilne » eSterownik Mobile wersja 1.5.x
  hetmanpoz Posts: 38
ven napisał » 2012-12-15 15:19
Spróbuj całkowicie odinstalować program i zainstalować ponownie.

Zrobiłem jak poradziłeś. zapowiadało sie ok ale do momentu jak nie chce wybrać sterownik wtedy problem wraca. 
czy jest możliwość że mam za starą wersje androida 
bo nic innego mi nie przychodzi do głowy
2012-12-15 15:46 Topic: Aplikacje mobilne » eSterownik Mobile wersja 1.5.x
  hetmanpoz Posts: 38
ok od nowa jeszcze raz


zainstalowałem program  mam na pulpicie telefonu ustawiony widżet który dane pokazuje poprawnie 
przyciskam na widżet i przechodzi w okno programu w tym momencie pojawia sie nowa szata programu . na górze nazwa sterownika poniżej cała tabela temp CO temp CWU..... na samym dole pobieranie informacji o sterowniku. I na tym koniec nic wiecej sie nie dzieje nie moge wejsc w żadne ustawienia nic kompletnie. po jakimś czasie komunikat 
Przepraszamy działanie eSterownik Mobile nie odpowiada. 
2012-12-15 14:48 Topic: Aplikacje mobilne » eSterownik Mobile wersja 1.5.x
  hetmanpoz Posts: 38
mój przykład 
nie ładuje ustawień w oknie programu po kilku sekundach wystepuje błąd 
i mam opcje czekaj, zgłoś błąd, wymuś zamknięcie


2012-12-14 20:50 Topic: Aplikacje mobilne » eSterownik Mobile wersja 1.5.x
  hetmanpoz Posts: 38
zainstalowałem wczoraj wersje z forum i... widżet wyświetlał wartosci a wchodząc w program jak pobierał dane ze sterownika wystepuje błąd i zamyka program. Wersje z forum odinstalowałem zainstalowałem z marketu i było ok.
dzisiaj natomiast weszła nowa wersja która automatycznie sie zaktualizowała u mnie ale problem wrócił ... Jakies rozwiązanie ?