W nowym sofcie do sterowników PELLO dodaliśmy obsługę BUFORA. Więcej informacji na forum lub w tym pliku
Forum  eCoal.pl  PORADNIK PALACZA - DYSKUSJA Subskrybuj
Pierwsza stronaPoprzednia strona12 / 109Następna stronaOstatnia strona
2013-05-23 23:41
  lukowicz Posty: 18 Ostrzeżenie: 0
tak,tak o manual v pdf
2013-05-24 01:00
  minertu Posty: 1976 Ostrzeżenie: 0 MINERTU.EU
VERB napisał » 2013-05-23 21:39
Jemu chyba chodzi o instrukcję, manual
Wiem,jednak na dzień dzisiejszy nie ma dla eCoal.pl
Jest dla bruli.pl i praktycznie potrzebna większość jest w niej zawarta.
2013-10-06 22:41
  Justyna Posty: 308 Ostrzeżenie: 0

Witam wszystkich,
Jestem szczęśliwa posiadaczka OEP 25. W tej chwili piec hula na 45 st ale zamierza już nie dorzucac eko bo zapowiadają straszne upały jestem zupełnym laikiem w dziedzinie palenia i obsługi takiego kotła. Pozwólcie zatem ze podzieleni się swoimi zagwostkami, może ktoś będzie chciał mi dopomoc.


1. Dorzucanie eko do zasobnika - leci sporo dymu ale wyczytałam ze to normalne. Czy dokładając powinno się pozostać na trybie auto czy może przejść na tryb ręczny?
2. Popiół, po 24h było go tak plus minus pół popielnika, nie wiem czy dużo, były tez tzw kalafiory. Nie wie się nimi przejmować? Czy jakość popiołu zmieni sie po zwiększeniu temp co?
3. W nadchodzącym tygodniu planuje piec wyczyścić, czytałam ze robicie to na pracującym ale ja z uwagi na znikome doświadczenie zrobię to gdy napisze mi ze jest wygaszony...?
4. Jak zatrzymać ten piec ? Wyłączenie go z pradu chyba nie rozwiązuje sprawy, chyba pompa i dmuchawa powinny podziałać natomiast żeby już nie pobierał paliwa i po prostu przestał grzać. Wiem, można doprowadzić do stanu braku węgla w zasobniku, ale jak zrobić to nagle?
5. Dmuchawa cały czas pracuje, ale rozumiem zeszli są to ustawienia automatyczne to tak ma być? W instrukcji piszą, ze rola użytkownika sprowadza sie do zadania pożądanego temperatury.