Forum eCoal.pl v3.5 Ustawienie sterownika Subskrybuj | ||||
|
||||
Hrabia
|
Witam
Potrzebuję pomocy w ustawieniu mojego sterownika. Nie znam się na tym kompletnie. Będę wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam.
|
|||
|
||||
leON22
|
Witam Panie Hrabio może trochę więcej informacji o instalacji czy opale już nie chce mi się ciągle o tym pisać .Może ktoś z Moderatorów strony zrobi jakiś poradnik a w nim temat Prośba o pomoc do dla "ogórków" jak powinna wyglądać prośba o pomoc i jakie informacje zawierać ?
|
|||
|
||||
faco
|
Powinna też być napisana stawka roboto godziny
|
|||
|
||||
rj1972
|
No tak chyba faktycznie jakaś check lista by się przydała.
Ale faktycznie Hrabia potrzebuje pomocy. Jaki to typ kotla i moc. A dla LeONa22 rodzaj opału też ważna sprawa. |
|||
|
||||
Hrabia
|
Witam. Posiadam kocioł typ: Kotstal ekogroszek o zakresie pracy 6-18 KW, jego sprawność 88,3% Materiał palny: ekogroszek płukany ECOPOWER 26-24 MJ/kg firmy Barter Coal. Ogrzewam pow. 139 m2 w tym 60 m2 na parterze i 79 m2 na piętrze. Na parterze w salonie mam dodatkowo podłogówkę ale używam. Wystarczają kaloryfery. CWU ogrzewana jest tylko elektrycznie. Pompa c.o. typu Willa zainstalowana jest na powrocie przy piecu. Nie mam innych urządzeń. Na razie temperaturę w pokojach reguluję ręcznie zaworami grzejnikowymi.
. |
|||
|
||||
leON22
|
Na grzejnikach są zwykle zawory czy termostatyczne ? Rozumiem że posiadasz tylko jedną , pompę do CO a podłogówka jak jest zasilana , czyżby powrotem z CO i do regulacji zawór RTL ?
|
|||
|
||||
rj1972
|
Jakiś zawór mieszajacy musiałby być zabudowany. Chyba nikt by się nie pokusił wpinać tego jak kopciucha.
Jakby można było zamieścić fotkę instalacji wokół kotła ułatwiłoby to sprawę oceny i możliwości w stosunku do tego co widać w ustawieniach. |
|||
|
||||
Hrabia
|