Od poniedziałku (14.04.2025r) planowane są prace przy usłudze Zdalnego dostępu dla sterowników 3.5/4.0.
W poniedziałek mogą wystąpić chwilowe przerwy w dostępie do usługi.
Dane archiwalne (wykresy i statystyki) będą uzupełniane na bieżąco - może to potrwać dłuższy czas.
W poniedziałek mogą wystąpić chwilowe przerwy w dostępie do usługi.
Dane archiwalne (wykresy i statystyki) będą uzupełniane na bieżąco - może to potrwać dłuższy czas.
Forum eCoal.pl v3.5 Wyświetlacz cd2 Subskrybuj | ||||
|
||||
tomek2019
![]() |
||||
|
||||
marcins
![]() |
Witam,
Panel można wysłać do nas na serwis. Jeżeli naprawa będzie opłacalna to bez problemu ją wykonamy, a Pan nie będzie musiał kupować nowego panela. |
|||
|
||||
piotrmorka
![]() |
Tomek - mam to samo od jakiegoś czasu.
Serwis nic nie stwierdził. Dzisiaj kazał podłączyć pod zew źródło zasilania i zobaczyć jak się będzie zachowywał. Jeśli poprawnie - mam wysłać cały sterownik. Wydaje mi się - o czym pisałem serwisowi - że zaczęło się to dziać po ostatniej aktualizacji Panela. Dziwne że mam identyczne objawy.... |
|||
|
||||
tomek2019
![]() |
U mojego kumpla tak samo sie stalo, jakies pół roku temu. To dobrze ze sie narazie wstrzymałem z wysyłaniem do serwisu skoro i tak nie potrafią temu poradzić. Zewnętrzne źródło zasilania nic nie daje bo już próbowałam na ups i bez niego.
|
|||
|
||||
piotrmorka
![]() |
Kazali jeszcze raz wysłać ten Panel do nich.
Opisałem dokładnie aby pomogło im to w weryfikacji. Wspomniałem o identycznych kłopotach innych użytkowników - wysłałem linki. W poniedziałek wyślę i zobaczymy co znajdą bo jak zapytałem się jak go weryfikowali, odpowiedzieli że podłączyli go pod piec i niby pracował ok a najbardziej widać to na monochromie. Plomba nawet nie była zerwana więc nie otwierali. |
|||
|
||||
tomek2019
![]() |
To poczekamy co tym razem stwierdzą. Daj potem znać na forum.
|
|||
|
||||
piotrmorka
![]() |
Więc tak.
Jestem po odbiorze z serwisu. Wymienili jakąś taśmę i dla pewności panel. Póki co jest wszystko ok. Dostałem rok gwarancji na robotę. Możesz działać że swoim. Cześć. PS. Koszt 210. Trochę mniej policzone z tego tytułu że wcześniej nie znaleźli przyczyny i trzeba było wysłać ponownie po pogorszeniu wady. |
|||
|
||||
tomek2019
![]() |
No ok dzięki za info
|
|||
|
||||
radek-ka
![]() |
tomek2019 jak tam udała się naprawa? Na czas wysyłki ekranu do serwisu sterownik musi pozostać wyłączony? |
|||
|
||||
piotrmorka
![]() |
Nie musi Radek.
Sterowanie na czas naprawy możesz zapewnić z aplikacji na telefonie. Piec może normalnie pracować. |
|||
|
||||
radek-ka
![]() |
Serwis: ul. Wyszyńskiego 13
Produkcja: ul. Rychtelskiego 5 99-300 Kutno Na ten adres to mam wysłać? Na kartce opsać problem, czy jak to robiłeś? |
|||
|
||||
PrzemekP
![]() |
Wyślij na adres Wyszyńskiego 13 - tam jest Serwis i w ten sposób trafi to do nich szybciej.
|
|||
|
||||
piotrmorka
![]() |
Adres na serwis
Generalnie sami się odezwali po przeczytaniu postu jaki tu zamieściłem. Wysłałem im zdjęcia z problemem i podali adres wysyłki. Mail: serwis <serwis@elektro-system.com> Po testach przyszła krótka informacja z kosztami naprawy i już..... Poszło to naprawdę sprawnie. |
|||
|
||||
urchin
![]() |
Ja mam to samo, widać ten Panel jest jakiś wadliwy.
|
|||