Forum eCoal.pl v3.5 Wyświetlacz cd2 Subskrybuj | ||||
|
||||
tomek2019
|
||||
|
||||
marcins
|
Witam,
Panel można wysłać do nas na serwis. Jeżeli naprawa będzie opłacalna to bez problemu ją wykonamy, a Pan nie będzie musiał kupować nowego panela. |
|||
|
||||
piotrmorka
|
Tomek - mam to samo od jakiegoś czasu.
Serwis nic nie stwierdził. Dzisiaj kazał podłączyć pod zew źródło zasilania i zobaczyć jak się będzie zachowywał. Jeśli poprawnie - mam wysłać cały sterownik. Wydaje mi się - o czym pisałem serwisowi - że zaczęło się to dziać po ostatniej aktualizacji Panela. Dziwne że mam identyczne objawy.... |
|||
|
||||
tomek2019
|
U mojego kumpla tak samo sie stalo, jakies pół roku temu. To dobrze ze sie narazie wstrzymałem z wysyłaniem do serwisu skoro i tak nie potrafią temu poradzić. Zewnętrzne źródło zasilania nic nie daje bo już próbowałam na ups i bez niego.
|
|||
|
||||
piotrmorka
|
Kazali jeszcze raz wysłać ten Panel do nich.
Opisałem dokładnie aby pomogło im to w weryfikacji. Wspomniałem o identycznych kłopotach innych użytkowników - wysłałem linki. W poniedziałek wyślę i zobaczymy co znajdą bo jak zapytałem się jak go weryfikowali, odpowiedzieli że podłączyli go pod piec i niby pracował ok a najbardziej widać to na monochromie. Plomba nawet nie była zerwana więc nie otwierali. |
|||
|
||||
tomek2019
|
To poczekamy co tym razem stwierdzą. Daj potem znać na forum.
|
|||
|
||||
piotrmorka
|
Więc tak.
Jestem po odbiorze z serwisu. Wymienili jakąś taśmę i dla pewności panel. Póki co jest wszystko ok. Dostałem rok gwarancji na robotę. Możesz działać że swoim. Cześć. PS. Koszt 210. Trochę mniej policzone z tego tytułu że wcześniej nie znaleźli przyczyny i trzeba było wysłać ponownie po pogorszeniu wady. |
|||
|
||||
tomek2019
|
No ok dzięki za info
|
|||