Od dnia 16.10.2024 zostały wyłączone stacjonarne numery telefonów. Zapraszamy do kontaktu pod numerem: 574 443 555.
Forum  eCoal.pl v3.5  Internet Subskrybuj
Pierwsza stronaPoprzednia strona2 / 2Następna stronaOstatnia strona
2021-11-25 18:46
  ven Posty: 229 Ostrzeżenie: 0 ELEKTRO-SYSTEM
Spróbuj teraz
2021-11-25 18:53
  masterwang Posty: 8 Ostrzeżenie: 0
Udało się teraz dodać. Dzięki. I dałem odrazo przeniesienie do nowej usługi. Ale w sumie nic nie wyskoczyło a ikona znikneła. To mam nadzieje że juz przeszedłem hmm
2021-11-25 19:03
  ven Posty: 229 Ostrzeżenie: 0 ELEKTRO-SYSTEM
Tak jesteś już na nowej platformie. Sterownik jest online.
2021-11-25 21:44
  Bogusinek Posty: 62 Ostrzeżenie: 0
W domu wszystko działa ok na laptopie w domowej sieci. Sterownik jest podpięty kablem ekranowanym bezpośrednio do routera. Diody połączenia się świecą. Dzieje się tak od 2 dni tak jak innym. W domu aplikacja dziala bez zazutu 
2021-11-26 05:53
  laki88 Posty: 51 Ostrzeżenie: 0
Czyli wszystkim urządzeniom które mam podpięte pod dany internet nic nie przeszkadza tylko sterownikowi. Mam bardziej czule urządzenia na niestabilny internet i jakoś też nie mam z nimi problemu. 
2021-11-26 11:12
  PrzemekP Posty: 837 Ostrzeżenie: 0 ELEKTRO-SYSTEM / ADMIN
laki88 napisał » 2021-11-26 05:53
Czyli wszystkim urządzeniom które mam podpięte pod dany internet nic nie przeszkadza tylko sterownikowi. Mam bardziej czule urządzenia na niestabilny internet i jakoś też nie mam z nimi problemu. 

ven napisał dokładnie że problem jest w Twojej sieci LAN a nie z wyjściem na świat.
Skoro we własnej sieci sterownik nie jest widoczny (a to pokazało polecenie ping) to nie ma możliwości żeby był dostępny dla naszego serwera.
2021-11-26 15:47
  laki88 Posty: 51 Ostrzeżenie: 0
Tylko coraz częściej użytkownicy narzekają na polaczenie. Czyli wasz sterownik jest bardzo czuły na niestabilność. Mam 3 inne sterowniki do urządzeń i z nimi jakoś nie ma problemu. Skontaktuje się z dostawca neta.
2021-11-26 18:43
  PrzemekP Posty: 837 Ostrzeżenie: 0 ELEKTRO-SYSTEM / ADMIN
laki88 napisał » 2021-11-26 15:47
Tylko coraz częściej użytkownicy narzekają na polaczenie. Czyli wasz sterownik jest bardzo czuły na niestabilność. Mam 3 inne sterowniki do urządzeń i z nimi jakoś nie ma problemu. Skontaktuje się z dostawca neta.

Ale nasz sterownik w ogóle nie ma połączenia z internetem. 
Wpisz na komputerze (lub telefonie) w przeglądarce adres IP sterownika, który odczytasz z panelu. Komputer lub telefon muszą być razem w sieci lokalnej z sterownikiem.
Pokazuje się okno z pytaniem o login / hasło ? Jesteś w stanie wejść na stronę lokalną sterownika ?
2021-11-27 05:35
  laki88 Posty: 51 Ostrzeżenie: 0
Jak wpisuje IP to nie wyskakuje okienko z pytaniem. Tylko mieli cały czas. Zaktualizowałem sterownik i narazie  spokój z przerywaniem. Żobaczymy co będzie dalej. 
dodane 2021-11-27 05:35I problem powrócił. Wczoraj wieczorem wszystko działało teraz znowu brak połączenia. Po wpisaniu IP w przeglądarce  żadne okienko się nie pokazuje. 
2021-11-27 08:23
  PrzemekP Posty: 837 Ostrzeżenie: 0 ELEKTRO-SYSTEM / ADMIN
Jeżeli masz możliwość, sprawdź czy na kablu który wychodzi z tplink (tego co pokazałeś wyżej) inne urządzenie będzie miało dostęp do internetu. Pamiętaj żeby w laptopie wyłączyć Wi-Fi.
Podaj również jaki adres IP, Maskę i Bramę dostaje komputer gdy jest podpięty do sieci lokalnej i jaki adres IP, Maskę i bramę jakie pokazują się na panelu sterownika. 
2021-11-27 09:06
  laki88 Posty: 51 Ostrzeżenie: 0
Kabel i TP link założyłem nowy ale przed wymianą wszystko zaczęło znowu działać. Wpisuje IP sterownika i wchodzę normalnie w ustawienia sterownika. Tylko pewnie pochodzi znowu jakiś czas i się rozłączy. 
2021-11-27 09:19
  leON22 Posty: 6354 Ostrzeżenie: 3
W takim razie TPLink do wymiany skoro zrywa połączenie, chyba że w kotłowni jest kiepski sygnał wifi z głównego routera? 
2021-11-27 09:25
  laki88 Posty: 51 Ostrzeżenie: 0
Zmieniłem właśnie tp linka ale jak pisałem wcześniej przed wymianą znowu zaskoczyło. W kotłowni mam full zasięg. A poprzedni sezon grzewczy śmigało wszystko bez zarzutu. Praktycznie z dnia na dzień problem się pojawił bo nigdy nie było problemu z siecią i łącznością.
2021-11-27 09:34
  PrzemekP Posty: 837 Ostrzeżenie: 0 ELEKTRO-SYSTEM / ADMIN
laki88 napisz dokładnie jak masz aktualnie połączony kocioł do głównego routera i odpowiedz na moje pytanie z poprzedniego postu. Ciężko się pomaga jak pytania są ignorowane 
2021-11-28 16:47
  laki88 Posty: 51 Ostrzeżenie: 0
Cisza i łączność jak narazie 24h. 
Pierwsza stronaPoprzednia strona2 / 2Następna stronaOstatnia strona
Użytkownicy online: bouD3, Bystrz11B, chrisp, Kazfra, Piec-8, PIOTREK-P, Szymon2012, vario, virnik