W nowym sofcie do sterowników PELLO dodaliśmy obsługę BUFORA. Więcej informacji na forum lub w tym pliku
Forum  eCoal.pl v3.5  Smoła w popielniku Subskrybuj
Pierwsza stronaPoprzednia strona3 / 3Następna stronaOstatnia strona
2019-02-03 13:33
  konto usunięte Posty: 10188 Ostrzeżenie: 0
Nie strasz go, że 3 dni będzie stroił hehe. Batora przestawia się w tryb 15kW i bye.
2019-02-03 16:06
  stefan-sc Posty: 10 Ostrzeżenie: 0

Nie mam doświadczenia w tym temacie dlatego pytam o wszystko.
Nie chce tego łatać nie dlatego że nie pomogło by to na jakiś czas (jak ktoś wyżej pisał, prowizorki - są najtrwalsze) i nieunikniona będzie wymiana wcześniej czy później ale zdecydowałem że wymienię już teraz. 
Ale mamy teraz zimę nie mogę pozwolić sobie na dłuższy przestój pieca albo kolejny przestój bo piec jest potrzeby, tym bardziej ze mam w domu 3-tygodniowe dziecko.

Dlatego zabieram informacje o wszystkich możliwościach i opcjach, bo nie codziennie się takie rzeczy robi.
Raczej każdy chciałby na plus wymienić wszystkie rzeczy i żeby w przyszłości nie zdarzały się takie przypadki lub nie tak szybko.

verb napisał » 2019-02-03 12:45
stefan-sc napisał » 2019-02-03 11:37
Na szybko podsumowanie z Ogniwa koszt kompletu Brunera: korpus + palenisko + ślimak to koszt ok 1500zł bez przesyłki jeszcze.
W tych pieniądzach będziesz miał palnik wraz z płytą montażową, ramką pod baniak, i może jeszcze WPA07 kupisz. Napęd pasuje, pisałem. A kawałek blachy, adapter pod obecną dmuchawę, żaden problem zrobić, a jak poprosisz Mocka to i pewnie to zrobi do kompletu.
Wiele osób zmieniło palnik na inny, i nie słyszałem jeszcze złego słowa.
Ale jak Ci się dobrze paliło, miałeś czysto w kotle, to może zostań przy tym co znasz.

Jeżeli koszty są podobne a Batory jest na zdecydowany plus to chętnie mogę taką zamianę zrobić.
Tak bynajmniej większość ludzi sugeruje.