W nowym sofcie do sterowników PELLO dodaliśmy obsługę BUFORA. Więcej informacji na forum lub w tym pliku
Forum  eCoal.pl v3.5  Konfiguracja Ogniwo Eko Plus 16KW Subskrybuj
Pierwsza stronaPoprzednia strona1 / 2Następna stronaOstatnia strona
2018-10-21 13:59
  Ogniwo426 Posty: 11 Ostrzeżenie: 0

Witam wszystkich.
Jestem tu nowy i uprzejmie zwracam się z prośbą o pomoc. Od niedawna przeprowadziliśmy się z rodziną do teścia gdzie w domu zainstalowany jest drugi rok piec Ogniwo Eko Plus 16KW Do tej pory piec ogarniał teść (o ile można nazwać to ogarnianiem!) ale od tego sezonu grzewczego przejąłem pałeczkę ja! Po krótkim zaprzyjaźnieniu się z piecem złapałem się za głowę wchodząc w sterownik chodź jestem laikiem. Bardzo proszę o pomoc w ustawieniu pieca gdyż od kilku dni studiuję wszelkie fora ale chyba za wiele nie zrobię z moją podstawową wiedzą.
Piec aktualnie pracuję w trybie Automatycznym Retorowy-Grupowy
min 16kw/42% max 16kw/42%
Paliwo eGroszek Brodatrans
28000-29000kJ/kg
I co zauważyłem utrzymuję się niska temperatura spalin bo poniżej 120°
Zadana temp. Kotła 55°
Zadana temp. CWU 40°
Dodam jeszcze że zasypiałem wczoraj wapno do groszku.
I rzecz ważniejsza w popielniku pojawia się dość twardy kalafior niekiedy tak duży że nie chce spaść do popielnika.
Wczoraj podpiąłem sterownik do neta wiec udostepnilem całą jego specyfikację.
Bardzo proszę o pomoc. Udzielę wszelkich informacji osobą chętnym mi pomóc.
Z góry bardzo dziękuję.

Link do mojego sterownika:
https://esterownik.pl/device/17826

Poniżej kilka zdjęć

Instalacja

Kopczyk

2018-10-21 14:32
  leON22 Posty: 6494 Ostrzeżenie: 3