Forum eCoal.pl v3.5 Rozłączenie różnicówki po podpięciu kotła do przetwornicy VOLT Subskrybuj | ||||
|
||||
grafik1979
|
Po podłączeniu do sieci 230v
|
|||
|
||||
konto usunięte
|
Jak wyrzuca różniczkowe to masz upływność , albo z N albo z L
|
|||
|
||||
grafik1979
|
tzn?? możesz jaśniej?
|
|||
|
||||
gmaj22
|
Jaśniej to tak: jak masz różnicówkę typu "AC" to zmień ją na "A"
|
|||
|
||||
konto usunięte
|
Musi być przebicie na uziemieniu , na wyjściu z przetwornicy , sprawdź przewody
dodane 2017-11-29 19:54"A" jest mniej czuła ,jak masz jakieś zasilacze impulsowe itp , |
|||
|
||||
sw224
|
U mnie był podobny problem po kontakcie z serwisem Volta problem rozwiązany. Zadzwoń do nich to powinni ci to wyjaśnić.
|
|||
|
||||
grafik1979
|
Ameno25 napisał » 2017-11-29 19:54 Musi być przebicie na uziemieniu , na wyjściu z przetwornicy , sprawdź przewody dodane 2017-11-29 19:54"A" jest mniej czuła ,jak masz jakieś zasilacze impulsowe itp , Czyli dokładnie co mam zrobić?? Jestem laikiem na temat prądu Dziś dostałem cały zestaw dodane 2017-11-29 20:09 sw224 napisał » 2017-11-29 20:05 U mnie był podobny problem po kontakcie z serwisem Volta problem rozwiązany. Zadzwoń do nich to powinni ci to wyjaśnić. Skoro miałeś podobnie podziel się wiedzą |
|||
|
||||
sw224
|
Mogę się podzielić ale robisz na WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ gość stwierdził że piec musi być dodadkowo uziemiony i zasugerował żeby podłączyć do przetwornicy przez przedłużacz bez uziemienia.
|
|||
|
||||
grafik1979
|
sw224 napisał » 2017-11-29 20:33 Mogę się podzielić ale robisz na WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ gość stwierdził że piec musi być dodadkowo uziemiony i zasugerował żeby podłączyć do przetwornicy przez przedłużacz bez uziemienia. A nie powiedział jak uziemić ten kocioł?? Trocheę na łatwiznę poleciał |
|||
|
||||
sw224
|
No niestety nie powiedział dlatego pisałem żebyś sam zadzwonił do nich i wyjaśnił wątpliwości .
|
|||
|
||||
Radek_Skoc ...
|