Od dnia 16.10.2024 zostały wyłączone stacjonarne numery telefonów. Zapraszamy do kontaktu pod numerem: 574 443 555.
Forum  eCoal.pl v3.5  Zwarcie, usterka warystorów Subskrybuj
2017-10-04 10:56
  LiberTom Posty: 8 Ostrzeżenie: 0
Zwarcie na płycie głównej, wybuch warystorów. Piec teścia ma 1,5 miesiąca, na zasilaniu UPS SinusPro. Czy ktoś miał podobny przypadek? Dziś zawiozłem osobiście do siedziby producenta płytę główną. Podobno naprawią od ręki i po 14 będę odbierał. Uzmysłowiło mi to jedną rzecz, co gdy w środku zimy zrobi się taka usterka ?? ?? ?? Jak szybko i skutecznie egzekwować gwarancje? Od kogo ją egzekwować - sprzedawcy i zarazem montującego piec, czy od producenta sterownika ?? ?? Czy robić tak jak teraz, czyli samemu demontować, czy czekać na kogoś z serwisu na ich demontaż lub oczekiwać naprawy na miejscu? Jak się na to zapatrujecie ?? ?? ?? Tak czy siak postanowiłem kupić zapasową płytę główną sobie i teściowi. Nie chce dopuścić do sytuacji że malutkie dziecko będzie marznąć.
2017-10-04 15:24
  sq9tbu Posty: 701 Ostrzeżenie: 0
Serwis wysyła w 24 godziny nową płytę więc w czym problem. A jak masz dobrego producenta pieca to w 48 godzin przyjadą i naprawią na miejscu. Ja zadzwoniłem że zepsuta płyta i na drugi dzień kurier już czekał w drzwiach z nową.
Dom tak szybko się nie wychładza.
2017-10-04 15:34
  ansu Posty: 33 Ostrzeżenie: 0
Serwis naprawiał mój dwa razy raz bezpłatnie uszkodzona przetwornica drugi po gwarancji, po burzy za pieniądze zapłaciłem tylko moduł sieciowy i wysyłkę, triak i kilka tranzystorów jak i robocizna gratis. Teraz sam naprawiam przydała by się dokumentacja.
2017-10-04 19:31
  Jarek_Sieradz Posty: 32 Ostrzeżenie: 0
Serwis elektrosystemu działa bardzo sprawnie.
Sam miałem awarie w środku zimy i płytę na podmiankę miałem już na drugi dzień.
2017-10-05 08:01
  marleyy Posty: 121 Ostrzeżenie: 0
Jarek_Sieradz napisał » 2017-10-04 19:31
Serwis elektrosystemu działa bardzo sprawnie.
Sam miałem awarie w środku zimy i płytę na podmiankę miałem już na drugi dzień.

też potwierdzę -serwis jak najbardziej ok!
2017-10-05 13:38
  LiberTom Posty: 8 Ostrzeżenie: 0
Ja też się pozytywnie wypowiem. Wszystko szybko, sprawnie i bezproblemowo. Uszkodził się przy okazji procesor więc dostałem nową płytę. Dowiedziałem się też jak jest zorganizowany serwis i faktycznie maksymalnie 2 dni i są na naprawie. Ale zazwyczaj trwa to szybciej (1 dzień) bo serwisantów mają w kilku miejscach (np we Wrocławiu mają a to blisko mnie) Wychodzi na to, że nie ma co kupować sobie płyty czy sterownika zastępczego skoro są tak mobilni. Swoja drogą widziałem ich produkty na własne oczy, szczególnie ten system zdalnego sterowania głowicami, wszystko to bardzo solidnie i ładnie wygląda. Widziałem tez prace nad sterownikiem do palnika na pellet cały czas się tam coś dzieje, ku mojej uciesze jako klienta.
2017-10-08 11:25
  konto usunięte Posty: 7174 Ostrzeżenie: 0
Miałem ten sam problem co autor wątka piec również 1,5 miesiąca też na ups z pełnym sinusem (orvaldi 500W)  w piątek o 22 awaria w sobote o 9 zgłosiłem do sprzedwcy kotła (karoka65) o 13 byli już u mnie z nową płytą. Taki serwis i podejście do klienta się chwali. 
2017-10-08 12:15
  karoka65 Posty: 2033 Ostrzeżenie: 1 Karoka-EKO
Coś słabo lali na tym weselu jak już na chodzie jesteś
2017-10-08 20:52
  konto usunięte Posty: 7174 Ostrzeżenie: 0
z 3 miesięcznym dzieckiem to takie wesele.... poza tym ciekawość co tam w piecu słychać
2021-07-18 16:28
  budgie1 Posty: 690 Ostrzeżenie: 0
Dzień dobry.
Po wczorajszej burzy padł mi sterownik. Wywaliło oba warystory i bezpieczniki. Po odcięciu warystorów "cima i zima"
Pewnie coś na płycie padło. Jakieś porady?
dodane 2021-07-18 16:28Minertu naprawił
Użytkownicy online: bogumilasala, Dejwid46, jan20KW, krzysiek, Oborki44, strzelcejablko