Forum  eCoal.pl v3.5  Opał Subskrybuj
Pierwsza stronaPoprzednia strona1 / 12Następna stronaOstatnia strona
2017-03-13 07:27
  Ameno25 Posty: 1896 Ostrzeżenie: 0
Witam

W związku z tym iż brakło mi opalu zakupionego w tamtym roku na zimę , kupiłem na testy nowy miał z którego jestem bardzo zadowolony .
Jest to odsiewka z ekogroszku   SKARBEK z kopalni PIEKARY SLĄSKIE o granulacji od 0 do 5 , czasem trafi sie wiekszy kawałek groszku , miał się nie zawiesza w zasobniku , praktycznie zerowa spiekalność , i minimalna ilość popiołu który wygląda jak z papierosa .
Cena za worek to 620zł/t jest to moim zdaniem super alternatywa do OGNIWO który o dziwo dobrze radzi sobie z takimi paliwami 
Postaram sie wrzucić zdjęcia popiołu i palnika 
2017-03-13 08:15
  sq9tbu Posty: 774 Ostrzeżenie: 0
W jakiej firmie?
2017-03-13 08:33
  gregors Posty: 170 Ostrzeżenie: 1
Można to kupić w necie? 
2017-03-13 14:10
  Ameno25 Posty: 1896 Ostrzeżenie: 0
Kupiłem to na lokalnym składzie , także nie wiem czy można kupić w necie 
dodane 2017-03-13 14:10
2017-03-13 15:45
  gregors Posty: 170 Ostrzeżenie: 1
Wygląda bardzo dobrze
2017-03-13 17:16
  leON22 Posty: 337 Ostrzeżenie: 0
Witam , też skończył mi się zimowy zapas "Wesołej" i Silesia , obecnie testuję EkoMiał z Bartex i  groszek II z Silesia ( pół na pół ) spalanie podobne do Piotrka , może więcej popiołu z tej Silesi , sprawdzę jeszcze sam Ekomiał Cenowo wygląda to tak : Silesia - 650 zeta/tona luz z miejscowego składu , Ekomiał Bartex z OBI - 16.99 PLN worek 25kg - Ekomiał 24-25 MJ 25 kg
 Fotki dołączę jutro
PS. W maju będę testował Ekomiał siany z Kareny ze składu w Radomsku , właściciel bardzo zachwalał , mówił że pali nim jego syn i jest b.zadowolony , po sezonie ma być tańszy Póki co można zamówić próbkę bezpośrednio z Kareny - ISKRA Ekomiał-siany
2017-03-13 20:06
  sq9tbu Posty: 774 Ostrzeżenie: 0
Jutro przyjdzie, w weekend będę testował ten siany z K.
2017-03-13 21:05
  siema Posty: 81 Ostrzeżenie: 0
Nie szalej tylko z nadmuchem.U mnie poszedł w dół w stosunku do jareta plus
2017-03-13 21:12
  Tommyle Posty: 79 Ostrzeżenie: 0
Kończę testowanie ekogroszku Sztygar ultra 27-28 MJ.
Spalanie ok, ale wg mnie raczej 26-27MJ. Popiołu minimalna ilość i tu jestem mile zaskoczony.
Zero sadzy na plus. Ale najbardziej zaskoczyło mnie co innego. Po zasypaniu zaczęły z podajnika dochodzić różne dźwięki. Poniżej na zdjęciu powód

Jak na opał za 880 zł za tonę to porażka. Ilość kamienia w granicach 10-20% zwaliła mnie z nóg.
Nie polecam.
Dodaję zdjęcie popiołu z ekogroszku kolumbijskiego, którego testy jeszcze prowadzę ale jestem mile zaskoczony.



dodane 2017-03-13 21:12Dodam, że cena za ten ekogroszek na teraz 760 zł. Deklarowana kaloryczność 26 MJ (raczej potwierdzam)
2017-03-13 22:22
  leON22 Posty: 337 Ostrzeżenie: 0
Obiecane fotki spalania mix 50/50 Groszek II Silesia - Ekomiał Bartex  
dodane 2017-03-13 22:22
2017-03-13 23:36
  farante Posty: 55 Ostrzeżenie: 0
rowniez pale kolumbijskim za 760 pln popiolu polowe mniej niz z retopala pgg 
2017-03-14 08:38
  procho Posty: 420 Ostrzeżenie: 0
a co to za wynalazek ten kolumbijski ekogroszek?
2017-03-14 14:31
  Tommyle Posty: 79 Ostrzeżenie: 0
Wpisz w google kolumbijski ekogroszek. Poszukaj w pobliżu swojego miejsca zamieszkania.
Jest dostępny na niektórych składach.

2017-03-14 17:00
  leON22 Posty: 337 Ostrzeżenie: 0
Zawartość popielnika po spaleniu dobowym mix 50/50% ( Groszek II Silesia i Ekomiał Bartex ) , spalanie w/g statystyk ok.16kg/d zawartość popiołu ok.10% , szału nie ma ale najważniejsze , że nie spieka  

dodane 2017-03-14 17:00


PS. sq9tbu napisz jak się pali ta "Siana Karena" i wrzuć jakieś fotki
2017-03-14 18:39
  sq9tbu Posty: 774 Ostrzeżenie: 0
Dzisiaj przyszedł mokry. Będzie czekał do soboty. Palę teraz wesołą z smart transu i kamienia też trochę jest.
2017-03-14 21:44
  Magmarjo Posty: 133 Ostrzeżenie: 0
Kolejną tonę ekogroszku wzięliśmy tym razem z Chwałowic zazwyczaj kupujemy z Bobrka ale do Rybnika było nam po drodze no i porażka: co drugi dzień pełna szuflada,spieki,kamień nie spalony w postaci miału.
Reklamowaliśmy zakup były panie z kontroli uznając reklamację czekamy na wniosek i pewnie jakiś zwrot.
2017-03-15 08:21
  sq9tbu Posty: 774 Ostrzeżenie: 0
U mnie z wesołej powinien być mniejszy nadmuch ok 39 a muszę dawać większy 41 bo niedopala mi na końcu palnika. A przez to że więcej dmucham zaczynają się robić spieki. Na mniejszym nadmuchu 39% spala sie ok w zasadzie popiół plus kamień.
2017-04-02 11:10
  leON22 Posty: 337 Ostrzeżenie: 0
sq9tbu miałeś napisać jak Ci się palił ten Ekomiał siany z Iskry 
2017-04-13 18:07
  sq9tbu Posty: 774 Ostrzeżenie: 0
Bardzo dobrze, był trochę mokry a na najbliższy sezon zamawiam 2 T tego miału i 1T jakiegoś innego sprawdzonego taniego węgla z  naciskiem na taniego. W necie czarna perła 800, retopal 800, wesoła 900. Czy te ceny spadną do lata? Macie coś sprawdzonego i niedrogiego? Kiedyś czarna perła była po 650 z wysyłką, kiedyś. Chcę kupić jak najszybciej o ile ceny spadną niedługo by suszyć przez lato.
2017-04-13 19:21
  DKo70 Posty: 2377 Ostrzeżenie: 2
Ja mam sprawdzony retopal z PGG. 
Odradzam.
Sprzedawany razem z wodą /nie wilgotny/.
Mocno spieka na żużel.
Worki niedoważone.
Pierwsza stronaPoprzednia strona1 / 12Następna stronaOstatnia strona
Użytkownicy online:

Ostatnio dodany

Robert Barański - dom

Czytaj więcej

Wyszukiwarka

Wpisz moc kotła do wyszukiwarki - zobaczysz wszystkie kotł...

Czytaj więcej

Bruli.pl

Chcesz dowiedzieć si więcej o sterowniku bruli.pl ?...

Czytaj więcej

eCoal.pl

Chcesz dowiedzieć się więcej o sterowniku eCoal.pl ?...

Czytaj więcej